Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ei voi rahalla ostaa eikä sitoumuksistaan pääse eroon rahalla.
Minkälaisista sitoumuksista?
Terkkuja kaivatulle!
Odotan ilta terveisiä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Osittain totta mutta kyllä voi. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Aamupäivän Gallup: Kaivattusi automerkki ja väri?
En tiedä.
Itselläni V alkuinen, hänkin siinä istunut👍😍
On vapautta jossakin, vapautta jostakin ja vapautta johonkin.
Kaipaan vapautta ihan missä tahansa, vapautta huolista ja ennen kaikkea vapautta kuherrella joka päivä ihastukseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtävät on täytetty, ympyrät sulkeutuvat. Varovaisin askelin uudella polulla, tuletko vastaan?
Tämä on kaunista💚💙💚
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kyllä ihmisiä voi ostaa rahalla, mutta rakkautta sillä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Itselläni V alkuinen, hänkin siinä istunut👍😍
Olen ollut ihanan ihastuksen V-biilin kyydissä, sivusta vaan huutelen, etkä ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha on kiva juttu, mahdollistaa tärkeimmän eli vapauden. Tavara taas saattaa olla enemmän taakka.
Ei pidä paikkaansa. Raha mahdollistaa kyllä vapautta taloudellisesti. Ei muuten.
Mitä meinaat? Mulle se on vapauden mahdollistaja.
Kyllä ja sitähän se tarkoittikin. Se mahdollistaa vapautta itsensä myötä. Rahalla saa paljon myös turvallisuudentunnetta nykyisessä maailmassa. Se ei ole missään nimessä huono asia. Joten puolestani, jos jollakin on erittäin hyvä taloudellinen asema ja/tai tilanne, saa olla. Ei ole huono asia.
Samaa mieltä. Viisas ja ennakoiva, jopa vaurastava taloudenpito kertoo lisäksi talentista ihmisestä. Kuten yleisempikin menestys.
Mä_en_halua_muistaa
Kamalaa kun vanhat muistot tullut pintaan ja niitä joutuu taas itkeskelemään, tosin ei onneksi yhtään niin voimakkaasti kuin aikoinaan niiden tunteiden ollessa päällä. Nyt vain pientä tirauttelua kun kehoon tulee tietyt tunnemuistot.
Ehkä mä puhdistan jotain nyt, niin oon selvemmillä vesillä menneisyyden suhteen ja valmiimpi ja puhtaampi uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä_en_halua_muistaa
Kamalaa kun vanhat muistot tullut pintaan ja niitä joutuu taas itkeskelemään, tosin ei onneksi yhtään niin voimakkaasti kuin aikoinaan niiden tunteiden ollessa päällä. Nyt vain pientä tirauttelua kun kehoon tulee tietyt tunnemuistot.
Ehkä mä puhdistan jotain nyt, niin oon selvemmillä vesillä menneisyyden suhteen ja valmiimpi ja puhtaampi uuteen.
Kyllä ne muistot ja asiat kaikki tulee vaikka väkisin päälle jos näin on. Toisinaan pienempinä annoksina. Kaikki riippuu ihmisestä itsestään sekä hänen omista puhdistuksistaan. Voin vannoa että läpikäymällä kaiken ja tekemällä kaiken työn pääsee ns. helpoimmalla vaikka ei välttämättä siltä tunnu. Antaudu ja tee kaikkesi, siitä syntyy vapautta ja vahvuutta sekä onnellisuutta. Saattaahan se sattua ja vaikka romuttaa koko elämän mutta kaikessa on korkeimman visio omasta parhaastasi sekä tarkoituksestasi. 3v varsinaista helvettiä takana, tiedän.
Moi kaunis Emilia. Muistelen tänään hymyäsi hymyllä. 💞
Vierailija kirjoitti:
Alahan siis laulaa!
🎼Somewhere over the rainbow
Way up high
Theres a land that I heard of
Once in a lullaby
(Sun täytyy itse kuulla toi musiikki päässäs, sori. Ja suosittelen sitten mun äänen tilalle Judy Garlandin ääntä, se soi aika paljon paremmin).
Vierailija kirjoitti:
Punainen Volkkari.
Hymyilyttää niin...ajatuksissani pájaro.
Halaisin nyt tiukasti, kun olisit tässä. 🤗
En tiedä, mitä silmäsi kertovat ja mitä niiden taakse piiloutuu. Enkä saa koskaan tietää.
Olisipa vielä 12/19, jolloin kaikki kaunis oli vasta edessäpäin. Tekisin monta asiaa toisin.
Vierailija kirjoitti:
Musta Audi.