Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
4661/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palaisin alkuvuoteen 2016 ja keskittyisin vaan paranevaan mieleen ja kasvavaan elämänhaluun, vihdoin helpottavaan tilanteeseen ja nauttisin elämästä, enkä pilaisi kaikkea tapaamalla väärää ihmistä.

Vierailija
4662/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa vielä 12/19, jolloin kaikki kaunis oli vasta edessäpäin. Tekisin monta asiaa toisin.

mitä tekisit toisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4663/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee lomalainen? Pakkaa taas kamat ja jatkaa kohti mökkiä?

Vierailija
4664/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee lomalainen? Pakkaa taas kamat ja jatkaa kohti mökkiä?

Ainakin aika moni lomalainen.

Vierailija
4665/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa menneeseen keskittyä, ottaa opiksi sieltä ja jatkaa viisaampana, miettiä mitä nyt voi tehdä. The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new.

Vierailija
4666/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata liikaa menneeseen keskittyä, ottaa opiksi sieltä ja jatkaa viisaampana, miettiä mitä nyt voi tehdä. The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new.

Tavallaan joo mutta ei se ole koko totuus elämästä ja eteenpäin jatkamisesta. Hyvä ja positiivinen näkemys kyllä ja ajatuksena viisas. Olen kuitenkin samaa mieltä siitä että märehtimään ei kannata jäädä menneitä vaan käsitellä asiat ja tehdä minkä pystyy sekä suhtautua.

Vierailija
4667/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä_en_halua_muistaa

Kamalaa kun vanhat muistot tullut pintaan ja niitä joutuu taas itkeskelemään, tosin ei onneksi yhtään niin voimakkaasti kuin aikoinaan niiden tunteiden ollessa päällä. Nyt vain pientä tirauttelua kun kehoon tulee tietyt tunnemuistot.

Ehkä mä puhdistan jotain nyt, niin oon selvemmillä vesillä menneisyyden suhteen ja valmiimpi ja puhtaampi uuteen.

Kyllä ne muistot ja asiat kaikki tulee vaikka väkisin päälle jos näin on. Toisinaan pienempinä annoksina. Kaikki riippuu ihmisestä itsestään sekä hänen omista puhdistuksistaan. Voin vannoa että läpikäymällä kaiken ja tekemällä kaiken työn pääsee ns. helpoimmalla vaikka ei välttämättä siltä tunnu. Antaudu ja tee kaikkesi, siitä syntyy vapautta ja vahvuutta sekä onnellisuutta. Saattaahan se sattua ja vaikka romuttaa koko elämän mutta kaikessa on korkeimman visio omasta parhaastasi sekä tarkoituksestasi. 3v varsinaista helvettiä takana, tiedän.

En jaksaisi enää käydä läpi mitään, varsinkaan näin turhaa. Elämässä muutakin mietittävää, joten siksikin rasittavaa jos toimintakykyyn vaikuttaa vanhat kipeät muistot jotka sattuu vieläkin.

Olen jo elänyt sen tuskan silloin kun se tilanne oli, en jaksaisi vuosien jälkeen enää edes lievemmässä muodossa.

Todella todella kadun sitä päivää, kun tapasin hänet. Elämäni virhe.

Tekikö hän jotenkin väärin sinua kohtaan vai suretko vain sitä, että menetit hänet?

Ei kumpikaan näistä, tai tavallaan tuo jälkimmäinen mut en muotoilisi noin tai ei ihan noin.

Tuo jälkimmäinen, tai sitä muistuttava, on vähän erilainen suru kuin se, että toinen kohteli huonosti ja petti luottamuksen. Ei välttämättä pienempi tai suurempi mutta erilainen. Minulla on kokemusta tuosta ensimmäisestä lajista ja sitä asiaa on ollut hyvin vaikea ja raskas käsitellä. Mieluummin vain ikävöisin, ilman muita sävyjä.

Voimia sulle.

Minulla pyörii päässä vain sellainen ulkopuolisuus ja videonauhat siitä mitä kaikkea hän tekee toisen kanssa jonka halusi mieluummin.

Tuohon kiteytyy kaikki aiheesta (ulkopuolelle jääminen/jättäminen ja toisten yhteyden todistaminen) kerääntynyt koko siltä ajalta kun olen elänyt - kaikki se konkretisoituu kuvaan hänestä ja siitä toisesta naisesta. Ja mitä kaikkea heillä oli, näen sen mielessäni. Kelpaamattomuus kehossani.

Vaikka järjellä tietäisin miten asiat on ja ettei esim. hän ole hyvä tai en edes arvostaisi nuita kahta ihmistä mitenkään, niin tuo tunnemuisto kehossa ja kuvat mielessä riivaa silti.

Se ei edes liity tähän hetkeen, on vaan sitä vanhaa jumia ja pahoja muistoja.

Voimia myös sulle, itse en ole nuin pitkälle päässyt että joku voisi pettää luottamuksen, mutta voin vain kuvitella miltä se tuntuu.

Vierailija
4668/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä silmäsi kertovat ja mitä niiden taakse piiloutuu. Enkä saa koskaan tietää.

En minäkään ollut koskaan perillä, mitä siellä päässäni liikkui aina kun olin kanssasi. Mutta sen tiedän, että paljon tunteita oli. Monenlaisia tunteita.

Vierailija
4669/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamupäivän Gallup: Kaivattusi automerkki ja väri?

Punainen Volkkari.

No nyt 😂😂😂💛

Vierailija
4670/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa. Kaipaan. Tuhatta.

Vierailija
4671/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä, ja inhoan itsessäni sitä piirrettä kun jään jumimaan joihinkin juttuihin. Nytkin pari jumia päällä, ja aina kun pääsen ns. vauhtiin ja elän vaan täysillä, niin kohta tulee taas jotain mihin kompastun ja jään taas jumittelemaan ja oon vanhassakin jumissa.

Äärimmäisen rasittavaa, mutta en ole onnistunut tätä piirrettä muuttamaan vaikka ihan nuoresta asti olen aina päättänyt nyt vaan lopettaa tällaisen. Silti jatkuu.

Sama. Aivan liikaa mietin kauan sitten menneitä juttuja. Toisaalta menen niistä nopeasti yli jos jotain uutta tulee tilalle. Nyt vaan niin ei ole käynyt, joten olen jumahtanut senkin vuoksi.

Sivusta

Vierailija
4672/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupäivän Gallup: Kaivattusi automerkki ja väri?

Tummansininen tila-auto.

Vierailija
4673/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä, ja inhoan itsessäni sitä piirrettä kun jään jumimaan joihinkin juttuihin. Nytkin pari jumia päällä, ja aina kun pääsen ns. vauhtiin ja elän vaan täysillä, niin kohta tulee taas jotain mihin kompastun ja jään taas jumittelemaan ja oon vanhassakin jumissa.

Äärimmäisen rasittavaa, mutta en ole onnistunut tätä piirrettä muuttamaan vaikka ihan nuoresta asti olen aina päättänyt nyt vaan lopettaa tällaisen. Silti jatkuu.

Sama. Aivan liikaa mietin kauan sitten menneitä juttuja. Toisaalta menen niistä nopeasti yli jos jotain uutta tulee tilalle. Nyt vaan niin ei ole käynyt, joten olen jumahtanut senkin vuoksi.

Sivusta

Jumittelu on kyllä rasittavaa. Minulla ne ei yleensä onneksi haittaa niin elämää kuitenkaan vaikka vähän rasittavia ovatkin, ainoastaan tää kaipausjumi on lamaannuttanut niin, että elämäni on kärsinyt paljon.

Vierailija
4674/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕

Paljon helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Huomenta ja mukavaa päivää myös sulle.

Paljon liikuttavan pitkiä halauksia ja suukkosia.

🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Toivottavasti ne lämmittävät mieltäsi ja tätä vähän viileää kesäpäivää. 💕

Kiitos. Todellakin lämmittävät. On todella mukavaa saada niitä juuri sinulta. 💕

Lämmin halaus ja suukko 🤗🤮

Vierailija
4675/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕

Paljon helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Huomenta ja mukavaa päivää myös sulle.

Paljon liikuttavan pitkiä halauksia ja suukkosia.

🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Toivottavasti ne lämmittävät mieltäsi ja tätä vähän viileää kesäpäivää. 💕

Kiitos. Todellakin lämmittävät. On todella mukavaa saada niitä juuri sinulta. 💕

Lämmin halaus ja suukko 🤗😘

Vierailija
4676/12534 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadepäivää ihanat! Mitä kuuluu? Onko onnellista? 😻

Vierailija
4677/12534 |
04.07.2023 |