Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Onko uusia ajatuksia tai tekoja? 😏
On hieman, mutta hidasta tämä on. Aika menee liian nopeaa tahtia ja muu liian hidasta tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Olen ihastunut häneen aiemminkin mutta tunteet löi uudelleen yli viime toukokuussa. Haluaisin katsoa olisiko tässä potentiaalia.
Täällä kun nuita julkkisten nimiä vilahtelee, niin tuli mieleen, että sillä jonka kanssa olen tekemisissä ja koen yhteyttä, on samanlainen leuka ja huulet kuin Evan Leffillä. Muuten ei ole saman näköinen, vaikka olemuksessa ja katseessa jotain samaa onkin.
Evan onkin komea, eli ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan jumalattoman loukkaantunut. Tajuatko edes?
Tajuan, mutta niin olen mäkin.
Hyvin alkaa teidän suhde, kun molemmat uhriutuu. Onnittelut toistenne löytämisestä.
Ollaan valitettavan samanlaisia 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin alkaa teidän suhde, kun molemmat uhriutuu. Onnittelut toistenne löytämisestä.
jep. samaa katoin.
Vierailija kirjoitti:
Miten sulle voisi kertoa, että tykkään susta, kun kuitenkin säikähtäisit sitä. Jos kerron, niin lupaatko ettei mikään välillämme muutu? Siis pahemmaksi. Läheisemmäksi toki saa muuttua.
Mä en säikähtäisi. Sitähån nä oon toivonut. 🐥
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Noin 1,5 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Huomasin hänet eräänä päivänä kyykistyneenä katsomaan tekemistäni vierestä. Häkellyin, koska hän ei katsonut arvioiden tai kriittisesti, kuten hänen asemassaan tulisi tehdä, vaan silmät jotenkin loistaen. Silloin. Olen tottunut siihen, että miehet katselevat mutta se koskee yleensä vain ulkomuotoani eikä tekemistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hieman, mutta hidasta tämä on. Aika menee liian nopeaa tahtia ja muu liian hidasta tahtia.
Täytyy laittaa vauhtia omiin tekemisiin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Olen ihastunut häneen aiemminkin mutta tunteet löi uudelleen yli viime toukokuussa. Haluaisin katsoa olisiko tässä potentiaalia.
Oliko kuuma ilta yhdessä, kun kipinä löytyi uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän suhde ei alkanut koskaan. Kiitos onnitteluista kuitenkin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Sanna, olet paras 😚💗
Kiitos rakas ja meidän porukan huonoimman naisen tittelin saa? Sekin pitää kertoa eikä aina vain se paras.
Katsoin häntä silmiin ja se oli menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy laittaa vauhtia omiin tekemisiin 😉
Olisitko valmis yksäreihin ja keskustelemaan avoimesti?
Kaikkea mäki teen sun takia. Käyn kylmässä suihkussa, hakkaan päätäni seinään oman tyhmyyteni takia, valvon välillä monta vuorokautta putkeen. Et sinä näistä kyllä tiedä, etkä tule tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa taas, kun ei tarvitse miettiä miten voisin lähentyä. Olet hänen kanssaan taas. Sen, kenestä et varmaan koskaan pääse irti, koska hän on elämäsi rakkaus. Näin kuvittelisin. Aavistelinkin taas siitä katseiden välttelystä viime viikolla jotain, Varmaan juhannuksena olette taas lähentyneet. Olenhan tiennyt alitajuisesti kokoajan, ettet minusta ole kiinnostunut, mutta silti menen aina niihin harhoihin. Sitten tulen taas kovaa alas. Eikä ole ensimmäinen kerta, mutta nyt saa luvan olla viimeinen. Rupean pikkuhiljaa ottamaan etäsyyttä. Poissa silmistä, niin ehkä tämä typerä ihastus haihtuu vihdoin. Hae itsetununnollisesi pönkitystä jonkun muun kanssa silmäpeliä pitämällä.
Oliko tää miehelle vai naiselle?
Miehelle oli.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin häntä silmiin ja se oli menoa.
Niinpä.
Voi Ralphini kenen poskea tänä iltana silität, kenen suuta suutelet, kenen yöpuvun riisut.
bet.