Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisina aamuina en haluis olla elossa vaan luoja pakottaa asioita jakamaan. Haluanko elää vaan?
Aina on syytä elää mutta joskus täytyy tehdä elämässä muutoksia että se olisi helpompaa. Kerro huolesi jos se helpottaa?
Ei aina ole syytäkään mutta pysyy hengissä. Muutoksia aina vaan, kuka pysyy enää mukana? Jos vaikka muuttolaatikoissa olisikin pyhää valoa? Minne minä muuttaisin ja laatikkoni raahaisin? Kertoisin etten vain mä jaksaisi? Kiusattua kulkijaa kiusaa koko maailma mut mikä pitää elossa? ..Minut tai sinutkaan?
Kuka sinua kiusaa? Muuta kaivatun luokse?
Mm. sinä. Kuinka muuttaa kuolleen luokse? Olisiko ehdotuksia? Tai muuta viisasteltavaa? Eikös olekin hauskaa? Hahhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen yöaika, ajatuksia siitä millaista voisi olla kanssasi. Olisiko mahdollista nähdä jonakin päivänä?
On mahdollista. Kumpa tietäisin miten ottaa yhteyttä ja oletko varmasti vapaa. Olisin sen verran hölmö että uskaltaisin heikolla hetkellä ottaa yhteyttä. Naiselta miehelle.
Siis mitä hittoa? Et tiedä miten ottaa yhteyttä? Miten te aikuiset elätte elämää? Josbei tiedä onko joku vapaa niin mitä jos kysyisit? Ota tekoäly avuksi.
Muistaako joku oven edestä löytyneen sileäksi hioutuneen kiven jossa oli kaiverrettuna kaunokirjaimella M? Harmittaa etten ottanut sitä matkaan muuttaessamme..
Rip. 2015-2018.
Erikoinen ajanjakso väärällä puolella kaupunkia!
Ajattelitko mennä mun nimiselle kujalle, nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kiviselle kujalle sydänterveisiä. Punaisella sydämellä. T. mies
Missä tällainen kuja on?
Kaivattu vaaleanpunaisessa tuulipuvussa harppoo sateessa.
Olin ihastunut sinuun ja haaveilin sinusta jo yli 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Muutin eilen erilleen.
Tsemppiä ja haleja. Sinä selviät. Oletko mies vai nainen?
Aattelin mennä Suvisaaristoon kesäksi ;)
Olin ihastunut sinuun ja haaveilin sinusta jo yli 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kauniille kukkaselle 🌹
Terv. risuleukaMissä tämä kukkanen kukoistaa?
Helsingissä
Onko mahdollista että ette tulisi pyytämään minulta enää ikinä koskaan milloinkaan mitään tämän kaiken työn jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Sait minut hyvin mietteliääksi avoimella viestinnällä. Tuntuu siltä, että olet tosissasi. Tiedän että kirjoittamiasi asioita voisi olla vaikea sanoa ääneen.
Olen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit 20-vuotiaalle itsellesi?
Älä ota sitä ekaa, tokaa, kolmatta, neljättä miestä elämääsi millään tavoin. Viidettä voit harkita, mutta ole harkitsempaakin harkitsevampi.
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että ette tulisi pyytämään minulta enää ikinä koskaan milloinkaan mitään tämän kaiken työn jälkeen?
Hä? Mikä noin teettää töitä?
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kauniille kukkaselle 🌹
Terv. risuleuka
Risuleuka. Kivasti sanottu. Sai ajattelemaan omaa kaivattua.
Minulla on nyt aamupäivällä hetki aikaa palstailla. Laita ero vireille, jos tuo on pelkkää kulissia. Etkö sanonut niin keväällä... paitsi annoit ymmärtää että olet eronnut kauan sitten.. Eilen sanoit että on pyrky koko ajan pois. Nyt voit alkaa tehdä asialle jotain.
Kaivatun korvista valuu vaaleanpunaisia sydämiä.