Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt aamupäivällä hetki aikaa palstailla. Laita ero vireille, jos tuo on pelkkää kulissia. Etkö sanonut niin keväällä... paitsi annoit ymmärtää että olet eronnut kauan sitten.. Eilen sanoit että on pyrky koko ajan pois. Nyt voit alkaa tehdä asialle jotain.
Kihis älä taas aloita please
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt aamupäivällä hetki aikaa palstailla. Laita ero vireille, jos tuo on pelkkää kulissia. Etkö sanonut niin keväällä... paitsi annoit ymmärtää että olet eronnut kauan sitten.. Eilen sanoit että on pyrky koko ajan pois. Nyt voit alkaa tehdä asialle jotain.
Eivät saisi keitään muita kuitenkaan. Se on ymmärrettävää tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kauniille kukkaselle 🌹
Terv. risuleukaRisuleuka. Kivasti sanottu. Sai ajattelemaan omaa kaivattua.
Onko risuleualla sanana yhteyttä maitopartaan?
Voidaanko tehdä toiseen paikkaan tunnukset, esim. omilla alkukirjaimilla ja jutella yksäreissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että ette tulisi pyytämään minulta enää ikinä koskaan milloinkaan mitään tämän kaiken työn jälkeen?
Hä? Mikä noin teettää töitä?
Valitettavasti et kykenisi ymmärtämään.
Kyllä mä normisuomenkieltä ymmärrän. Anna tulla vain
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko tehdä toiseen paikkaan tunnukset, esim. omilla alkukirjaimilla ja jutella yksäreissä?
Joo mee suomi24
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Vaikka jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että ette tulisi pyytämään minulta enää ikinä koskaan milloinkaan mitään tämän kaiken työn jälkeen?
Hä? Mikä noin teettää töitä?
Kyllä mä normisuomenkieltä ymmärrän. Anna tulla vain
En vastaa sinulle ainakaan ikinä.
Miksi ette ole tehneet kaksplussan aihevapaalle kaipuuketjua, sinne voisi kirjoittaa yölläkin kun tämä menee kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ole tehneet kaksplussan aihevapaalle kaipuuketjua, sinne voisi kirjoittaa yölläkin kun tämä menee kiinni?
Yöllä nukutaan ja päivällä eletään.
Oon kyllä tyytyväinen, etten menny parikymppisenä naimisiin ja hankkinut lapsia, yhdessä asiassa edes löyty viisautta. Tai no, naimisiinmeno nyt ei välttämättä ois paha juttu ollut jos ois oikea tyyppi kyseessä mutta joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi huomenna illalla hyvin aikaa jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen huomenna tunnukset 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen huomenna tunnukset 👍
Tänään en yksinkertaisesti ehdi, on paremmin aikaa huomenna illalla. 👍
Taas se yksinpuhelu alkoi. Lähtis vaan menee kaks plussalle tai jonnekin muualle
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä tyytyväinen, etten menny parikymppisenä naimisiin ja hankkinut lapsia, yhdessä asiassa edes löyty viisautta. Tai no, naimisiinmeno nyt ei välttämättä ois paha juttu ollut jos ois oikea tyyppi kyseessä mutta joka tapauksessa.
Anteeksi mutta miksi sinä arvostelet toisten valintoja ja luojan suomia asioita?
"Itkettää heti aamusta. Yay.
Toivottavasti sulla ja pikkunöösillä olisi parempi päivä ja aamu💖 Varmasti onkin^-^ Ainakaan ei ole väsyttävää hellettä."
Ja iltasella laitoin paijauksia kaikille.