Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Heiniä heinäkuussa toivotaan.
Tee asialle sitten jotain. Toiveikkuudessa asuu toimi. Toimi siis heti. Älä odota. Tulevassa ei ole samaa mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kauniille kukkaselle 🌹
Terv. risuleuka
Missä tämä kukkanen kukoistaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kellään mitään annettavaa taaskaan? Luojan muotokuvat? Hmm.
Luovat tauot meneillään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kauniille kukkaselle 🌹
Terv. risuleukaMissä tämä kukkanen kukoistaa?
Kirjan koostumuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen yöaika, ajatuksia siitä millaista voisi olla kanssasi. Olisiko mahdollista nähdä jonakin päivänä?
Ketä kaipaat? Olisi mahdollista jos otat yhteyttä
Tällaisina aamuina en haluis olla elossa vaan luoja pakottaa asioita jakamaan. Haluanko elää vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen yöaika, ajatuksia siitä millaista voisi olla kanssasi. Olisiko mahdollista nähdä jonakin päivänä?
Ketä kaipaat? Olisi mahdollista jos otat yhteyttä
Ei ole, olen kyllä kokeillut. Älkää nyt minua näin tyhmänä pitäkö. Hän ei nyt halua olla minun kanssani. :(
Vierailija kirjoitti:
Tällaisina aamuina en haluis olla elossa vaan luoja pakottaa asioita jakamaan. Haluanko elää vaan?
Aina on syytä elää mutta joskus täytyy tehdä elämässä muutoksia että se olisi helpompaa. Kerro huolesi jos se helpottaa?
Mut pakotan teitä hiffaamaan kuinka helkutin vaikeaa onkaan töitä tehdä vaan saamatta itse paskaakaan. Eikä tällaisina aikoina voi sateeltakaan kadota, älä sinä odota vaan matkaasi jatka.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki ovat? Juuri kun päätinkin istua vielä alas keskustelemaan kanssanne. Miten saada yhteys kadonneisiin ihmisiin?
Kaivatun jäljillä
Vierailija kirjoitti:
Alasti kesäsateessa.
Pics please or it did not happen 😉
Missä vaiheessa ollaan ohitettu merkittävä linja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on syytä elää mutta joskus täytyy tehdä elämässä muutoksia että se olisi helpompaa. Kerro huolesi jos se helpottaa?
Ei aina ole syytäkään mutta pysyy hengissä. Muutoksia aina vaan, kuka pysyy enää mukana? Jos vaikka muuttolaatikoissa olisikin pyhää valoa? Minne minä muuttaisin ja laatikkoni raahaisin? Kertoisin etten vain mä jaksaisi? Kiusattua kulkijaa kiusaa koko maailma mut mikä pitää elossa? ..Minut tai sinutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki ovat? Juuri kun päätinkin istua vielä alas keskustelemaan kanssanne. Miten saada yhteys kadonneisiin ihmisiin?
Kaivatun jäljillä
Tarvittaisko tuuraaja?
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa ollaan ohitettu merkittävä linja?
Solmun kohdalla.
Kiviselle kujalle sydänterveisiä. Punaisella sydämellä. T. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina ole syytäkään mutta pysyy hengissä. Muutoksia aina vaan, kuka pysyy enää mukana? Jos vaikka muuttolaatikoissa olisikin pyhää valoa? Minne minä muuttaisin ja laatikkoni raahaisin? Kertoisin etten vain mä jaksaisi? Kiusattua kulkijaa kiusaa koko maailma mut mikä pitää elossa? ..Minut tai sinutkaan?
Kuka sinua kiusaa? Muuta kaivatun luokse?
Vierailija kirjoitti:
Kiviselle kujalle sydänterveisiä. Punaisella sydämellä. T. mies
Kuuluuko soraääniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista. Kumpa tietäisin miten ottaa yhteyttä ja oletko varmasti vapaa. Olisin sen verran hölmö että uskaltaisin heikolla hetkellä ottaa yhteyttä. Naiselta miehelle.
Nyt mä vaan pidän peukkuja 😄