Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
ei-kukaan kirjoitti:
"Itkettää heti aamusta. Yay.
Toivottavasti sulla ja pikkunöösillä olisi parempi päivä ja aamu💖 Varmasti onkin^-^ Ainakaan ei ole väsyttävää hellettä."
Ja iltasella laitoin paijauksia kaikille.
Mikäs nyt noin itkettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ole tehneet kaksplussan aihevapaalle kaipuuketjua, sinne voisi kirjoittaa yölläkin kun tämä menee kiinni?
Yöllä nukutaan ja päivällä eletään.
Ja kikkelis kokkelis nope. Lomalla kukutaan yöt läpeensä. Hyvää lomaa mulle.
Riisukaa tää yöpaita mun yltä ja taluttakaa mut suihkuun.
Tuun mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko tehdä toiseen paikkaan tunnukset, esim. omilla alkukirjaimilla ja jutella yksäreissä?
Minulla olisi huomenna illalla hyvin aikaa jutella.
Teen huomenna tunnukset 👍
Tänään en yksinkertaisesti ehdi, on paremmin aikaa huomenna illalla. 👍
Voidaan laittaa ajatuksissa halauksia toisillemme päivän mittaan? 💛💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ole tehneet kaksplussan aihevapaalle kaipuuketjua, sinne voisi kirjoittaa yölläkin kun tämä menee kiinni?
Ai sulla on lomakin vieläkin.
Toisaalta, täytyy kyllä sanoa, et monille tekis ihan hyvää odottaa sinne kolmeenkymppiin ennen perheen perustamista. Havaintoja elämästä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä tyytyväinen, etten menny parikymppisenä naimisiin ja hankkinut lapsia, yhdessä asiassa edes löyty viisautta. Tai no, naimisiinmeno nyt ei välttämättä ois paha juttu ollut jos ois oikea tyyppi kyseessä mutta joka tapauksessa.
Minä menin kaksvitosena umpirakastuneena naimisiin ihmisen kanssa, joka on aina tuntunut kaikin puolin todelliselta onnenpotkulta. Taitaa olla aika tsägässään nämä asiat.
Mitä sanoisin 20-vuotiaalle itselleni?
Kannustaisin olemaan rohkea ja hakeutumaan oman tyyppisten ihmisten seuraan, tekemään sellaisia asioita joista eniten unelmoit ja puhumaan avoimesti jos on hankalaa.
Että ei tarvitse pärjätä niin hyvin jos ei oikeasti pärjää, eikä parikymppinen ole ollenkaan liian vanha löytämään uusia ystäviä. Katso silti tarkkaan kenen kanssa vietät aikaa, ja pidä läheisemmin kiinni niistä tietyistä jotka ovat jo elämässäsi.
Oikeasti en tiedä hyödyttäisikö sille 20-vuotiaalle mitään sanoa, vaikuttaisiko sen kokemukseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, täytyy kyllä sanoa, et monille tekis ihan hyvää odottaa sinne kolmeenkymppiin ennen perheen perustamista. Havaintoja elämästä vaan.
Ja taas toisaalta, on kivaa olla vetreä keski-ikäinen jonka lapset on jo aikuisia ja omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko tehdä toiseen paikkaan tunnukset, esim. omilla alkukirjaimilla ja jutella yksäreissä?
Kyllä voidaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä tyytyväinen, etten menny parikymppisenä naimisiin ja hankkinut lapsia, yhdessä asiassa edes löyty viisautta. Tai no, naimisiinmeno nyt ei välttämättä ois paha juttu ollut jos ois oikea tyyppi kyseessä mutta joka tapauksessa.
Minä menin kaksvitosena umpirakastuneena naimisiin ihmisen kanssa, joka on aina tuntunut kaikin puolin todelliselta onnenpotkulta. Taitaa olla aika tsägässään nämä asiat.
Periaatteessa kyllä näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta miksi sinä arvostelet toisten valintoja ja luojan suomia asioita?
Laita googleen: i prefer mangoes to oranges meme
Voidaan jutella yksäreissä myös iästä, ilmeisesti se on ollut yhtenä jarruna tässä? Se ei ole oikeasti mikään ongelma, ei minulle eikä kenellekään muulle. Voin selittää tarkkaan yksäreissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oot täällä? Ei nyt ihan putkeen menny sanoisin
Olen kevytversio tosta yhdestä. 🎅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voidaan 👍
Olet ihana 🥰🧡🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta miksi sinä arvostelet toisten valintoja ja luojan suomia asioita?
Enhän arvostele, tarkotin vaan, että toi ei ois ollut mulle hyvä juttu ja tiesin sen jo nuorena, muista en sanonut mitään. Eipä nyt lueta siitä sellasta mitä en sanonut.
Sitähän sinä tarkoitit. Onneksi en tehnyt kuten eräs teki. Jokaisella on omanlainen polkunsa. Ei ole hyvä merkki arvostella aina muiden elämiä.
En tarkoittanut. Missä niin sanotaan? Ne piirit missä liikuin, niin tuo ois ollut se normaali ratkasu, tiesin jo nuorena et ei sovi mulle ja onneksi tein omat valintani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisukaa tää yöpaita mun yltä ja taluttakaa mut suihkuun.Ai sulla on lomakin vieläkin.
Loman eka päivä, nythän se vasta alkoi. Ilman alkoi. Tai työtalkoi. Puhumattakaan salkoi.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on jo itseasiassa kaksikin kaipuuketjua. Ainakin kaksi.