Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteiden perässä meneminen tarkoita mitään draamaa. Tässä hyvä esimerkki tunneihmisten pariutumisesta: https://anna.fi/ihmiset/olet-tullut-tanne-tapaamaan-maria-totesi-tuntem…
Eli ei jää jahkaileen, pähkäileen ja pohtimaan järjellä, vaan kuuntelee sydäntään ja se on siinä.
Huomauttaisin kuitenkin, että tämäkin pari muutti yhteen vasta kahden vuoden tuntemisen jälkeen.
Miten se liittyy mihinkään? Eihän kukaan mistään tuollaisesta ole kirjoittanut, että heti pitäisi muuttaa yhteen? :D
Noh, jotkut saattaa ajatella, että sitä olis heti toistensa kimpussa 24/7 ;)
Aa. En ole itse ajatellut mitään tuollaisia, että milloin pitää muuttaa yhteen tai pitääkö ylipäätään. Ei se liity mielestäni siihen, että kaksi ihmistä haluaa olla toistensa kanssa ja rakastaa.
Miten minusta tuntuu, että täällä on trollattu tänään minun aiemmin laittamillani jutuilla, esim. unella lapsen saamisesta ym. En ole kirjoittanut tänään kuin yhden kommentin ennen tätä ja sekin oli kysymys. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteiden perässä meneminen tarkoita mitään draamaa. Tässä hyvä esimerkki tunneihmisten pariutumisesta: https://anna.fi/ihmiset/olet-tullut-tanne-tapaamaan-maria-totesi-tuntem…
Eli ei jää jahkaileen, pähkäileen ja pohtimaan järjellä, vaan kuuntelee sydäntään ja se on siinä.
Mari on simpsakka, kaunis, timmissä kunnossa oleva melkein 6-kymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
En aio 'kaveerata' kanssasi. Jos en lähemmäs kelpaa, en halua olla mitään.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
lesbolta lesbolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi pahinta, mitä voisi tapahtua, jos puhuisin joskus sinulle tästä? Selvitettäisiin rajat.
Kyllä minä tonttini rajat tiedän, mutta sinä et näy tietävän. Tarkista pyykit.
Jos vastaus olisi tuollainen, niin ajattelisin, ettei vastapuolesta saisi irti suoraa puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi pahinta, mitä voisi tapahtua, jos puhuisin joskus sinulle tästä? Selvitettäisiin rajat.
Keneltä kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan kaivattu, nyt lähetään tuon kaupan omistajan juttusille.😄
kaipaisin itsekin tuollaista näkijää, kuin tuossa jutussa
Näkijä, tai sitten lukee niin hyvin ihmisiä, että tietää minkä tyyppiset sopii toisilleen. Kuuntelee sitten vaistoaan.
Näkijä on täysin eri asia. Jokaisen ihmisen tulisi nähdä kaikki olennainen luonnollisesti. Älykkyys vaikuttaa näkemiseen ja intentio/puhtaus vaikuttaa olennaisena osana älykkyyteen eli aistimiseen (näkemiseen?). Aistiminen ei ole näkemistä tai siis on mutta no, ei se ole sitten sama asia kuin se että joku on näkijä? Ymmärsittekö? Vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
🐛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä. Katsotaan miten käy.
Kun on riittävän usein tehnyt itsestään naurunalaisen pellen, kynnys puhua on matala. Mutta kaikille avoimuus ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ollut erityisen vaikea päivä. Miten susta koskaan voi yli päästä? Vaikka en näe sua enää enkä kuule susta mitään, en voi unohtaa. Kauhea ikävä
Voin toimia kiipeilyalustana; kiipeäisit ylitseni. Etkös sinä harrasta kiipeilyä?
Ok. Vitsillä voi heittää! Take a picture bro. 🤳
Kaikki ihmiset kuvittelevat, että heillä on enemmän aikaa kuin onkaan.
Haluan sukeltaa sun sinisiin silmiin,sujauttaa käteni käteesi, tuntea lämpimät huulet huulillani ja olla sun. Olla sun. Ikävöin ja mietin yhä, ja aina, sua.
Loppujen lopuksi en tunne sinua yhtään, enkä tiedä mitä tosielämässä vastaisit minulle. Olen ilomielin ystävällinen hölmö. Haluaisin vain puhdistaa ilmaa, en muuta.
Jos kaikki vaistot huutaa punaisella, että älä tee sitä koska kärsit sitten vain enemmän, niin kyllä minä niitä vaistoja kuuntelen. Jotain tässä elämässä oppinut sentään.