Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
2021/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kanssa pitäisi ottaa kunnolla yhteen.

Menisi painiksi.

Vierailija
2022/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestys

🔼 Lähden jäätelölle jos kaivattu pyytää

🔽 Ei ole haluja syödä jäätelöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väite

Vakaa ja rauhallinen elämä voittaa onnellisuuden.

Miten tuo ois jotenkin onnellisuuden poissulkeva juttu, mä en ainakaan jaksais mitään turhaa draamailua tms

Esim. perustylsä parisuhde vs. suuret tunteet

Vähän ehkä mustaa ja valkoista? Suuret tunteet eli puuskat kun laantuvat niin koko elämä on harmaata tappiin saakka. Se siitäkin traumasta.

voi olla niinkin, että alkuun on suuria tunteita, mutta vuodet hiovat liikoja särmiä ja suhde muuttuu rauhallisemmaksi, muttei tasaisen tylsäksi. Riippuu suhteesta ja ihmisistä

Vierailija
2024/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakaassa ja rauhallisessakin voi olla onneton, vaikka ei mitään ihmeellisyyksiä kaipaisikaan. Elämänkumppani vain voi olla väärä, homma ei toimi.

Sitten vaan lusikat jakoon jos mahdollista

Vierailija
2025/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivää mammoille. Tiesittekö muuten, että

Viktoriaanisella ajalla uimapuvut olivat peittäviä ja naiset laskeutuivat veteen hevosten vetämistä uimakopeista.

Vierailija
2026/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni, miksi mitään tulla ei voisi?

Voi tai ei. Kenelle osoitat tämän?

Jokaiselle, joka voi vastata kysymykseen, miksi kaipaa jotakuta jonka kanssa ei voisi tulla mitään. Miksi ei voisi?

Koska en halua tehdä niitä muutoksia elämääni, jotka se vaatisi, enkä usko että olisimme kovin toimiva pariskuntakaan yhdessä.

Eri

Miksi ette olisi?

Sivusta

Olemme liian erilaiset jokaisella mahdollisella tavalla. Ei kaikki vain sovi yhteen, vaikka miten olisi ihastusta.

Vierailija
2027/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakaassa ja rauhallisessakin voi olla onneton, vaikka ei mitään ihmeellisyyksiä kaipaisikaan. Elämänkumppani vain voi olla väärä, homma ei toimi.

Niin ei se vakaus ja rauhallisuus sinänsä vielä kerro muusta kuin siitä, ettei ole myrskyä.

Lapsena muistan kun yhden kaverin luona oli tosi rauhallista, en muista siellä koskaan kenenkään korottaneen ääntä, nauraneen, ilakoineen tai mitään. Tasaista rauhallisuutta vain, kellon raksutuksenkin pystyi kuulla vaikka oli kaksi aikuista ja monta lasta talossa. En myöskään muista nähneeni sen vanhempia koskaan puhumassa toisilleen tai katsoneen toisiaan, ne oli jotenkin erillään omillaan hiljaa vaan.

Aika monillakin oli rauhallista, mutta jotenkin tylsää ja vanhemmat ei naureskelleet keskenään tai pussailleet ja halailleet mihin olin itse tottunut.

Joka aamu lapsena herätessä muistan äidin ja isän olleen keittiössä naureskelemassa, jos olivat kumpikin kotona. Ei ne kyllä riidelleetkään.

Vierailija
2028/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni, miksi mitään tulla ei voisi?

Voi tai ei. Kenelle osoitat tämän?

Jokaiselle, joka voi vastata kysymykseen, miksi kaipaa jotakuta jonka kanssa ei voisi tulla mitään. Miksi ei voisi?

Koska en halua tehdä niitä muutoksia elämääni, jotka se vaatisi, enkä usko että olisimme kovin toimiva pariskuntakaan yhdessä.

Eri

Miksi ette olisi?

Sivusta

Olemme liian erilaiset jokaisella mahdollisella tavalla. Ei kaikki vain sovi yhteen, vaikka miten olisi ihastusta.

Niin, seksiä voisi kokeilla ja se olisi varmaan villiä, mutta siihen se voisi jäädä. Emme ehkä sopisi vakituiseen saman katon alle.

Vierailija
2029/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatkohan sinä jotain sellaista mitä minä en, ja siksi jarruttelet?

Vierailija
2030/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sepä siinä onkin, kun ei kaikille tärkein juttu ole se, että parisuhde on eeppinen rakkaussuhde ensisijaisesti. Joillekin ajatus elämänkumppanista on tärkeämpi tai että voi perustaa perheen jne, siis ne jutut riittää.

Voimakkaasti tuntevana, mutta rakkaudessa siipeeni saaneena lähdin tuolla elämänkumppaniajatuksella. Omat tunne-elämän tarpeet oli syrjässä muutaman vuoden, kun keskittyi siihen perhe-elämän rakentamiseen, vaikka jossain sybällä kaihersi tieto siitä, että jotain puuttuu. Kun oli aikaa taas hiukan kuunnella itseäni, saatoin todeta kuinka väärän ratkasun olenkaan tehnyt. Kun kipinää ei ole, sitä ei voi liekiksi puhaltaa. Tuntuu yodella väärältä ja olen sulkeutunut omaan kuplaani. Eroottinen kosketus ei ole mahdollista ja mieli hakeutui lähelle ulkopuolista. Sellaista, joka kipinöitä herättää. Rakastuin. Siksi olen täällä. Tosi väärin kunppania kohtaan kaikki. Ulos pitäisi löytää tie. Tutkikaa tarpeitanne tarkkaan. Sivusta

Vierailija
2031/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa etten pääse keskustelemaan kanssasi. Edellisen kerran kun yritin, niin näin selvästi että et halunnut puhua.

Vierailija
2032/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysely

🔼 Olisimme kaivattuni kanssa toimiva pari

🔽 Parisuhde ei toimisi kaivattuni kanssa

Jos yritän ajatella sellaista ihmettä, että hän olisi yhtäkkiä kiinnostunut minusta ja halukas romanttiseen ihmissuhteeseen, niin ei se valitettavasti toimisi, koska tausta on mitä on.

Vierailija
2033/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisi painiksi.

Siitä minä viis veisaisin. Sitä paitsi olen vahva.

Kuinka vahva? Mies55?

Vierailija
2034/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuret tunteet ei todellakaan aina johda oikeaan suuntaan

Ei, jos on laput silmillä. Ei, jos sattuu rakastumaan persoonallisuushäiriöiseen tai muuten vain itselle sopimattomaan ihmiseen. Ei, jos ei halua rikkoa vanhoja lupauksiaan. Ei, jos ei halua loukata puolisoaan. Ei, jos ei halua koko elämänsä menevän mullin mallin.

Sulla on varmaan aika vaikeaa elää itsesi kanssa. Sunkin mielestä kai kaikki on persoonallisuushäiriöisiä jos eivät tee kuten sinä haluat?

Joku ei ehkä halua erota. Sivusta.

Vierailija
2035/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa etten pääse keskustelemaan kanssasi. Edellisen kerran kun yritin, niin näin selvästi että et halunnut puhua.

Oon nyt mielestäni aika pitkään odottanut sitä keskustelua.

Vierailija
2036/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisi painiksi.

Siitä minä viis veisaisin. Sitä paitsi olen vahva.

Kuinka vahva? Mies55?

Nainen olen, ja sitkeää tekoa.

Vierailija
2037/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua.

Vierailija
2038/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sua.

?

Vierailija
2039/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysely

🔼 Olisimme kaivattuni kanssa toimiva pari

🔽 Parisuhde ei toimisi kaivattuni kanssa

Ei aavistustakaan

Vierailija
2040/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunteiden perässä meneminen tarkoita mitään draamaa. Tässä hyvä esimerkki tunneihmisten pariutumisesta: https://anna.fi/ihmiset/olet-tullut-tanne-tapaamaan-maria-totesi-tuntem…

Eli ei jää jahkaileen, pähkäileen ja pohtimaan järjellä, vaan kuuntelee sydäntään ja se on siinä.

Ketju on lukittu.