Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Kädetkkn vapisee.
Liikaa kofeiinia?
Vierailija kirjoitti:
Haluan sukeltaa sun sinisiin silmiin,sujauttaa käteni käteesi, tuntea lämpimät huulet huulillani ja olla sun. Olla sun. Ikävöin ja mietin yhä, ja aina, sua.
Sun intentiot ei tosiaan kuulosta puhtailta.
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi en tunne sinua yhtään, enkä tiedä mitä tosielämässä vastaisit minulle. Olen ilomielin ystävällinen hölmö. Haluaisin vain puhdistaa ilmaa, en muuta.
Keneltä toivot vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi en tunne sinua yhtään, enkä tiedä mitä tosielämässä vastaisit minulle. Olen ilomielin ystävällinen hölmö. Haluaisin vain puhdistaa ilmaa, en muuta.
Kysyppäs suoraan äläkä ihimettele hölömöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan huutelen ja mietin, mitä teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan huutelen ja mietin, mitä teen.
Minkä suhteen huutelet? Emme ymmärrä sinua ja tarkoitustasi. Oletko tuskastunut?
Oletko vilpitön? Minä en ole nykyään, aikaisemmin olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, miksi mitään tulla ei voisi?
Voi tai ei. Kenelle osoitat tämän?
Jokaiselle, joka voi vastata kysymykseen, miksi kaipaa jotakuta jonka kanssa ei voisi tulla mitään. Miksi ei voisi?
Koska en halua tehdä niitä muutoksia elämääni, jotka se vaatisi, enkä usko että olisimme kovin toimiva pariskuntakaan yhdessä.
EriMiksi ette olisi?
Sivusta
Olemme liian erilaiset jokaisella mahdollisella tavalla. Ei kaikki vain sovi yhteen, vaikka miten olisi ihastusta.
Niin, seksiä voisi kokeilla ja se olisi varmaan villiä, mutta siihen se voisi jäädä. Emme ehkä sopisi vakituiseen saman katon alle.
Lähdetään siitä, etten halua asua yhtään kenenkään kanssa ja hän taas haluaa perheen yms. Siinä yksi niistä syistä, kun pelkkä ihastus ei vain riitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vilpitön? Minä en ole nykyään, aikaisemmin olin.
Suhun ei kannata siis tuhlata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan ihastunut muhun? 🤔
Riippuu kuka olet. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Joskus on lähdettävä kauas nähdäkseen lähelle. Kun palaat, katso muhun kunnolla.
Entä jos et ihmisenä enää kiinnosta? Luonteesi vuoksi vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on lähdettävä kauas nähdäkseen lähelle. Kun palaat, katso muhun kunnolla.
Entä jos et ihmisenä enää kiinnosta? Luonteesi vuoksi vaikka.
Se on jo peruste koko hommat päättämiselle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vilpitön? .
Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, miksi mitään tulla ei voisi?
Voi tai ei. Kenelle osoitat tämän?
Jokaiselle, joka voi vastata kysymykseen, miksi kaipaa jotakuta jonka kanssa ei voisi tulla mitään. Miksi ei voisi?
Koska en halua tehdä niitä muutoksia elämääni, jotka se vaatisi, enkä usko että olisimme kovin toimiva pariskuntakaan yhdessä.
EriMiksi ette olisi?
Sivusta
Olemme liian erilaiset jokaisella mahdollisella tavalla. Ei kaikki vain sovi yhteen, vaikka miten olisi ihastusta.
Niin, seksiä voisi kokeilla ja se olisi varmaan villiä, mutta siihen se voisi jäädä. Emme ehkä sopisi vakituiseen saman katon alle.
Niin tai ei sitä tiedä.. Älä pelkää suotta myöskään!
Hän eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite
Vakaa ja rauhallinen elämä voittaa onnellisuuden.
No hetkinen, eikös vakaus ja rauha ole onnellisuutta?
Ei, tasainen mutta vakaa ja rauhallinen kurjuus tappaa hitaasti mutta varmasti. Kuristuu kuoliaaksi hitaasti kuin puu, jos onnea ei ole. Kaikki on siinä samantekevää.
Onko sulla siitä kokemusta?
Kunnon Soviet Union se oli, oikea valheiden valtakunta.
Olet kai lomalla harmaaparta. Onneksi on sinusta kuvat netissä joita voin ihailla. Olet tajuttoman komea
💛