Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
2041/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viel kerkiäisin kiusoitella sinua vähän, tai sä minua. Voisitko 😉

Vierailija
2042/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa yhden kunnon ukkosen. Saispa vesisadettakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tullut sielläpäin käymään jo ajat sitten jos en tuntisi sua kohtaan niin paljon enemmän kuin olisi sallittua. Ehkä nämä fiilikset tästä joskus laantuu, tai tapaan jonkun muun siinä mielessä ja turhat haaveet susta vihdoin haihtuu. Sitten voidaan kaveerata ihan konkreettisemmin. Nämä tunteet syntyi ihan pyytämättä. En minä niitä tilannut. Ne on se ongelma tässä nyt. Niin typerää, että liika välittäminen on väärin.

Vierailija
2044/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kollegaa jätskille. Vastaus oli myönteinen.

Vierailija
2045/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio 'kaveerata' kanssasi. Jos en lähemmäs kelpaa, en halua olla mitään.

Vierailija
2046/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väite

Vakaa ja rauhallinen elämä voittaa onnellisuuden.

Miten tuo ois jotenkin onnellisuuden poissulkeva juttu, mä en ainakaan jaksais mitään turhaa draamailua tms

Esim. perustylsä parisuhde vs. suuret tunteet

suuretkin tunteet lakastuu ja usein johtaa siihen ``tylsään`´ parisuhteeseen aikanaan

sivu

Vierailija
2047/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tullut sielläpäin käymään jo ajat sitten jos en tuntisi sua kohtaan niin paljon enemmän kuin olisi sallittua. Ehkä nämä fiilikset tästä joskus laantuu, tai tapaan jonkun muun siinä mielessä ja turhat haaveet susta vihdoin haihtuu. Sitten voidaan kaveerata ihan konkreettisemmin. Nämä tunteet syntyi ihan pyytämättä. En minä niitä tilannut. Ne on se ongelma tässä nyt. Niin typerää, että liika välittäminen on väärin.

On ollut aikoja, jolloin olen sanonut itselleni: jos hän pyytää, lähden hänen mukaansa. Mutta hän ei ole pyytänyt. Ja myöhemmin olen tullut katumapäälle, että kuinka olisin lähtenyt. Ja sitten taas ajattelen, että mitäs jos kumminkin. Minulla ei ole koskaan ollut tälläisiä tunteita ketään muuta kohtaan. Ja suurin ongelmani on päättää, mitä niiden kanssa tekisi.

Vierailija
2048/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivää mammoille. Tiesittekö muuten, että

Viktoriaanisella ajalla uimapuvut olivat peittäviä ja naiset laskeutuivat veteen hevosten vetämistä uimakopeista.

Olisi saattanut olla hienoa elää silloista elämää. 🙂

Vierailija
2049/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kanssa pitäisi ottaa kunnolla yhteen.

Menisi painiksi.

Karatea ja sumopainia. Its my life soi taustalla.

T: Karate Kid

Vierailija
2050/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio 'kaveerata' kanssasi. Jos en lähemmäs kelpaa, en halua olla mitään.

Mikään määrä suklaata ei tuota minulle samaa mielihyvää kuin sinun seurasi.

Vierailija
2051/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänään parempi mieli illalla. Riippuu loppupäivästä mitä tapahtuu ja se liittyy sinuun mies.

Vierailija
2052/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😢

Vierailija
2053/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakaassa ja rauhallisessakin voi olla onneton, vaikka ei mitään ihmeellisyyksiä kaipaisikaan. Elämänkumppani vain voi olla väärä, homma ei toimi.

Niin ei se vakaus ja rauhallisuus sinänsä vielä kerro muusta kuin siitä, ettei ole myrskyä.

Lapsena muistan kun yhden kaverin luona oli tosi rauhallista, en muista siellä koskaan kenenkään korottaneen ääntä, nauraneen, ilakoineen tai mitään. Tasaista rauhallisuutta vain, kellon raksutuksenkin pystyi kuulla vaikka oli kaksi aikuista ja monta lasta talossa. En myöskään muista nähneeni sen vanhempia koskaan puhumassa toisilleen tai katsoneen toisiaan, ne oli jotenkin erillään omillaan hiljaa vaan.

Aika monillakin oli rauhallista, mutta jotenkin tylsää ja vanhemmat ei naureskelleet keskenään tai pussailleet ja halailleet mihin olin itse tottunut.

Joka aamu lapsena herätessä muistan äidin ja isän olleen keittiössä naureskelemassa, jos olivat kumpikin kotona. Ei ne kyllä riidelleetkään.

Kuulostaa tutulta. Sovin monenlaisen ihmisen elämään eikä mua kyllä haittaa vaikka jonkun elämä olisikin vähän jopa harmaampaa. Enemmänkin se on epämiellyttävää jos ihmiset ovat ankeita, tympeitä tai esim. ilkeitä. Ei ole turvallinen olo, haluaa pois. Muuten sellainen tasaisempi meno on on. En tykkää arvostella ihmisiä tyksiksi jos ei eivät ole niin energisiä varsinkaan ulospäin tai ovat jopa hieman elämänilottomampia. Monet ovat silti mielenkiintoisia ihmisinä.

Vierailija
2054/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kanssa pitäisi ottaa kunnolla yhteen.

Menisi painiksi.

Mä en paini, mä selätän.

Sivusta.

Saman tien sivusta? :D

Vierailija
2055/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut aikoja, jolloin olen sanonut itselleni: jos hän pyytää, lähden hänen mukaansa. Mutta hän ei ole pyytänyt. Ja myöhemmin olen tullut katumapäälle, että kuinka olisin lähtenyt. Ja sitten taas ajattelen, että mitäs jos kumminkin. Minulla ei ole koskaan ollut tälläisiä tunteita ketään muuta kohtaan. Ja suurin ongelmani on päättää, mitä niiden kanssa tekisi.

Ei sille vaan mahda mitään, että joillakin meistä ei ole ollenkaan pokkaa lähestyä varattua jos tunteet häntä kohtaan on liian ylivoimaisia. Ne vaan on.

Vierailija
2056/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä tarkoitat mutta se on juuri se ongelma että meneminen ei olisi hyväksi vaikka haluaisit saada itsellesi helpotusta. Siksi et mene, sun pitää käydä itekseen se läpitte.

Vierailija
2057/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunteiden perässä meneminen tarkoita mitään draamaa. Tässä hyvä esimerkki tunneihmisten pariutumisesta: https://anna.fi/ihmiset/olet-tullut-tanne-tapaamaan-maria-totesi-tuntem…

Eli ei jää jahkaileen, pähkäileen ja pohtimaan järjellä, vaan kuuntelee sydäntään ja se on siinä.

Kuulehan kaivattu, nyt lähetään tuon kaupan omistajan juttusille.😄

kaipaisin itsekin tuollaista näkijää, kuin tuossa jutussa

Vierailija
2058/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi pahinta, mitä voisi tapahtua, jos puhuisin joskus sinulle tästä? Selvitettäisiin rajat.

Vierailija
2059/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi pahinta, mitä voisi tapahtua, jos puhuisin joskus sinulle tästä? Selvitettäisiin rajat.

Kyllä minä tonttini rajat tiedän, mutta sinä et näy tietävän. Tarkista pyykit.

Vierailija
2060/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä. Katsotaan miten käy.

Ketju on lukittu.