Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön raskausaika

Et sellasta
25.06.2023 |

Saan elokuussa kolmannen lapsemme. Olemme naimisissa mieheni kanssa. Ongelma on tai en tiedä onko se edes ongelma, että seksiä meillä oli viimeksi tammikuun alussa 1 kerran kun oli talviloma niin silloin oli vain kerran ja sitä ennen silloin kun lapsemme sai alkunsa.

Onko hyväksyttävä, että olen tämän raskausajan ilman seksiä tai enkän ilman ole kun on 1 kerran ollut. Mitä muut tekisi tilanteessani. Olem puhunut, raivonnut, uhannut erota , uhannut pettää kun syntyy ym kaikki mitä keksin et kostan ettei ikinä enää ole sitten mun kans kun syntyy niin seksiä. Mikään ei tehoa. On hyvä mies, ei juo eikä polta. Ei käy baareissa koskaan. On vain töissä ja suoraan kotiin lasten luo, vapaa+ ajat on vain mun kans ja lasten kans. Tiedän ettei petä ei ole edes mahdollisuutta siihen. Et siitä ei ole kiinni. Kuulema on vain niin väsynyt kun ei ikinä ole hetkeäkään yksin sekä ettei meillä ole kahdenkeskistä aikaa koskaan. Olen sanonut et vie vanhemmilles hoitoon joskus, sanoo ettei kehtaa et nakkaa vaan muiden hoitoon lapset niinkuin muilla on tapana. Sanon et se on ainut vaihtoehto, koska minulla ei ole vanhempia ei sukulaisia eikä kavereita, joille itse voisin ne nakata et hänen se on tehtävä jos mielii vapaa- aikaa. Ei ole itselläkään vapaa- aikaa , teen 2 työtä ja silleen...tyydynkö vain seksittömyyteen ja olen koko ajan pahalla tuulella sekä lapsetkin jo ovat oppineet sanonnan " haluan avioeron, yks avioero mulle kiitos" sanovat joka päivä...kohta saan hävetä silmät päästäni kun kailottavat sitä joka paikassa.

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikamalaa miten jotkut kärsii...

Meillä oli kummallakin odotuskerralla seksiä paljon, ihan loppuun asti. Ja pian synnytyksen jälkeen hoitelimme toisemme ensin käsin, ja sitten kun parani niin ihan kalulla. Onneksi olemme molemmat himokkaita ja haluamme yhäkin paljon nyt ukkina ja mummina jo. On vakka kantensa löytänyt!

Tulee  kyllä mieleen se aina, että onko se seksi hyvää, jos on haluton?

Vierailija
62/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan sitten ole hyvää muttei ole ikinä sanonut parannusehdotuksiakaan. Menkööt muualta sitten hakemaan jossei kelpaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo enää joka päivä nalkutusta asiasta.

Menee jaksotusten. Jotenkin lasten takia pyrkii esittään hyvää kotia.

Niin väärin, että kun täyttää 40 niin elämän ilo poissa

Onko miehennellämme vaativa työ? Viekö kaiken energian? Stressi

Vierailija
64/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hänen mielestään vaativaa, kehuu miten hyvä työpaikka ja helppoa se on etc on insinööri..8-16 työaika tai liukuva...hän ei ole ns . Kiihkoluontoinen tai intohimoinen luonne toisin kuin minä olen intohimoinen ja haluavampi seksuaalisissa asioissa kuin hän. Olen miettinyt, pitääkö mun antaa asian olla, lapset vain asianamme tässä suhteessa. Ei ole väliä ettei ole kosketusta, kehumista, seksiä , itsensä halutuksi tuntemisen tunnetta. Noilla ei varmaan ole väliä. Päätän unohtaa itseni ja elämäni ja hyvän olon tunteeni. Menen nukkumaan yksin lapsi vieressäni ja mies sohvalla yläkerrassa. Joo jatketaan näin on varmaan lapsille paras ratkaisu.

Vierailija
65/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi aina se aktiivisempi ja kaipaava osapuoli pitää kärsiä.

Se. että ei saa vastinetta tunteille parisuhteessa jotenkin tuntuu vääryydeltä ja pitäisi olla ihmisen perus oikeus.

Onko muuten läheisyyttä. Halausta kosketusta?

Vai onko niiden toteutus yksipuolista?

Itsellä pahinta on se ettei ole kokenut halutuksi tulemisen tunnetta vuosiin.

Vierailija
66/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos läheisyyttä on se, että kun olin töissä niin iltaisin hieroi joka ilta siis tunnin- 3 kin tuntia putkeen voiteella jalkojani. Sitä se osaa ja teki, jonkun varmaan vaikea uskoa en itsekään jaksaisi hieroa noin kauan ketään. Teki tuota myös äitiyslomallani ja synnytyksessä myös hieroi jalkoja. Kai se riittää seksin tilalle? Kun syntyi tyttö heinäkuun lopussa niin loppui hieronnat ei ole koskenutkaan. Niin ja ei ole pusuja eikä haleja. On kuulema koettanut lähestyä et antaa lähtiessä kaverillisen pusun, mua ei kiinnosta sellaset enkä kaipaa enää tollasta kun ne muut asiat puuttuu. Torjun siis noi lähtöpusut sanon vain et ollaan erottu ettei tartte enää tällästä.

Vierailija
67/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymys ja välittäminen on tärkeitä suhteessa, Se että joku välittää tuo turvallisuutta. Ja tuo jalkahieronta menee välittämisen osoittamiseen, mutta ei se mikään seksin korvike ole.

15 vuoden kokemuksella osaan samaistua tunteeseen

Enemmän kuin hyvin.

Oottako minkä ikäsiä? Onko iällä tekemistä asiaan? Jos hän on 60+ kai se alkaa luonnollisesti hiipuun himot.

Se jotenkin on ihmisoikeus saada vastinetta puutteeseen..onhan meillä vain yksi elämä.

Viekö muut lapset häneltä voimia/aikaa?

Vierailija
68/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 33 ja minä olen 37, tosin kuulema näytän n. 25 v kaikki sanovat ja luulevat miestäni minua vanhemmaksi. No mutta joo, ei ole jalkahieronta seksin korvike ainakaan minulle. Pyörin vain ympyrää tän asian kanssa. Mitä mun pitäisi tehdä, olen vuosia puhunut tästä seksittömyydestä, vastaukseksi saan et itse olen hänet valinnut ja edelleen olen tässä. Pitääkö vain sitten tyytyä tähän loppuelämäksi?

Vierailija
69/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tilanteessa yrittäjänä polttelen töissä itseä loppuun, koska ajatukset ei riitä seksiin kun on kuolemanväsy kotia tullessa. Tiedän että itsensä tuhoamista.

Lomat ja vapaapäivä ovat ihan hirveää kidutusta.

Tekis mieli jatkaa keskustelua

jukka7561(kissanhäntämerkki)gmail.com

Vierailija
70/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette elämän parhaassa iässä.

Tossa iässä alkaa olemaan turhat estot pois uskaltaa nauttia vapaasti. Seksi on parhaimmillaan 35 jälkeen

Mutta kun tilanne tuossa mikä teillä on. On haastava.

Elämäntilanne lasten kanssa, koti ja työ

Se kun elää puutteessa ja saa vihdoin seksiä se on kuin huume. 2päivää menee kun pilvissä.

Mitä sitten? Haluaa lisää🤣

Vierailija
71/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut edes mitään estoja. Sanoin miehelleni jo suhteen alussa, että olen erittäin seksuaalinen, haluan joka päivä. Kerran kun oli seksiä suhteen alussa tyyliin kk mennyt niin seksin jälkeen sanoi eikö seksiinkin voi kyllästyä? Olin et....???? Nyt tajuan vasta mitä toi lause meinas kun on oltu yhdessä yli vuosikymmen.

Vierailija
72/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet "yrittänyt" tehdä tilanteen parantamiseksi?

Miehet ja naiset kun ovat niin paljon erilaisia osoittamaan sitä himokkuutta/halukkuutta.

Ja jotkut ei ymmärrä lainkaan vihjailuja josta Pitäs ottaa koppi ja ruveta sekstailemaan.

Onko vain kännykät kourassa molemmilla niin kauan että nukahtaa. Pyydä suoraan ettei räplää puhelinta et räplää vaikka mua🤭

Ite olisin heti mukana jos illalla vaimo tulis viereen ja koukistais polvet ja pyytää vaikka pikkusen kokeilemaan sormella onko kostea. On vain haave😪

Pukeutuminen..osoittaako sillä kumppanille seksualisuutta vois jatkaa näistä vaikka maailmaan ääriin asti🤣

On nimittäin tullut pyöriteltyä päässä näitä asioita kärsimys vuosien varrella

Vierailija
73/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee enää aloitteita minäkään. Olen aina huoliteltu aamusta alkaen, sanoo et voisin vähän höllätä mut on iloinen etten ole ns homssu mitä kaduilla näkee. Olen kosmetologi ja tykkään laittautua. Ei kiinnitä mun vaatteisiin huomiota, olen ollut vaikka missä hepeneissä, ikinä ei ole sanonut että haluaa mua tai olen seksikäs yms mitä ehkä joku saattaa sanoa. Kuulema ei ole sellainen eikä osaa kehua ei ole ikinä kehunut ketään. Lapsia kehuu mutta ns aikuisia ei kuulema osaa vain kehua, ei tule luonnostaan. Kehut saan muilta miehiltä kyllä. Hän ei myöskään panosta vaatteisiin olla ns seksikäs mua varten niin en itsekään tee muuta kuin että riitän itselleni. Olen kyllä tarkka vaatteistani sen voin sanoa.

Vierailija
74/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä haastavalta tilanne. Mietin tässä että voisitko yrittäjänä priorisoida omaa työtäsi, että antaisit aikaa itse perheelle. Lapsen syntymän jälkeen varmaan oletkin kotona enemmän. Miten parisuhteenne toimii arjessa? Huomioitteko toisianne? Jossain kommentissa kerroit että mies antaa kätoa lähtiessä pikapusun, mutta se ei sinulle riitä. Kosketatko sinä mieatäsi arjessa? Mies myös hieroo jalkojasi. Hierotko sinä miestäsi. Mitä jos tarjoaisi miehelle vuorostaan hieronnan. Miehenä koen erittäin tärkeäksi, kosketuksen ja hyväilyn.

Oletteko miettiny ammattiapua? Pariterapiaa tms? Onko miehesi valmis? Kokeeko hän tarvetta? Kiinnitin huomiota, reagoimiseen seksin puutteessa. Se sisälsi paljon uhkailua ja kiukuttelua (Toki se on ymmärrettävää jos on väsynyt ja turhautunut), mutta se ei varmasti ole auttamassa tilanteessa. Tuntuu että olet itsekin niin väsynyt, että olisi hyvä keskustella jonkun ammattiauttajan kanssa ja vaikka sitä kautta avat a kanava yhteiseen rakentavaan keskusteluun.

Yksi iso ongelma on, että perheessänne kärsivät lapset. Lapset joutuvat kokemaan turvattomuutta ja kuulemaan ehkä asioita, jotka eivät lapsille kuulu tai he eivät kykene niitä käsittelemään. Kerrot kuinka teillä ei ole yhteistä aikaa. Voisitko pyytää apua oman paikkakuntanne sosiaalitoimesta lasten hoitoon. On olemassa paljon erilaisia tukitoimia, joilla tuetaan vanhempien jaksamista, yhteistä aikaa, ja lasten hyvonvointia. Tällaisesta esimerkkinä tukiperhe lapsille, jossa lapset käyvät esim kerran kuussa ja te saisitte vanhempina yhteistä kahdenkeskistä aikaa.

Vierailija
75/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tee enää mieli viettää hänen kanssaan aikaa. Voin sanoa et ollut hirveää tää aika vastasyntyneen kanssa, jatkuvasti olen miettinyt miksi en kelpaa ja kuule edes joskus olevani kaunis sanoo etten osaa kehua sit sanoo kyllä sinä olet kaunis! Olet vaimoni rakastan sua en halua ketään muuta et näin se on ja tuntuu ikävältä et jos susta tuntuu koko ajan pahalta. Sit sanoo milloin viimeks koskit mua ? Ja et ku tuun sun lähelle menet pois. Niin menen koska olen ollut niin kauan puutteessa ja ei puhu mulle mitään mitä haluan kuulla joskus. Ei muistanut heinäkuussa edes hääpäiväämme. Sanoi et hänen piti laittaa muistutus itselleen mutta unohti laittaa muistutuksen. Se tuntui tosi pahalta! Emme ole edes tehneet häämatkaa ikinä. Koht 10 v naimisissa, mies ei ole sanaakaan puhunut häämatkasta niin annan itsekin sen olla. Revin hääkuvat ja heitän sormukset pöntöstä alas olen niin vihainen et olen heittänyt vuodet hukkaan!

Vierailija
76/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu, että olet tehnyt itse ratkaisun ja sinulla ei tunnu olevan itsellä halua löytää takaisi n sitä rakkauden tunnetta mikä teitä on alkuun yhdistänyt.

Omasta kokemuksesta tiedän ettää pattitilanteessa on toisenkin mentävä puolitiehen vastaan. On meilläkin ollut tilanteita että itse en ole kokenut saavani sitä mitä haluan ja olen turhautunut ja pettynyt. Kuitenkin kun on saanut keskusteltua rakentavasti, on saanut myönnettyä omat virheensä itselle ja toiselle. Sen jälkeen on taas on satu jatkettua.

Vierailija
77/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on hyvä muistaa myös se että sinulla :"On hyvä mies, ei juo eikä polta. Ei käy baareissa koskaan". Siihen kannattaa kuitenkin panostaa.

Vierailija
78/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en vois olla muunlaisen miehen kanssa hetkeäkään. Olen kait liian vaativa ? En voi mitään, että esimerkiksi mua ällöttää tupakka jo ulkonäöltään, sen haju ja sen hajuiset ihmiset ja niiden vaatteet. Tupakoitsijat luulevat, ettei se haise vaan kyllä haisee hiukset, iho, kädet, sormet, niiden koti tupakalta, jotka polttavat!

Olen tosiaan luovuttanut osittain, koska ei edelleenkään ikinä tule sitä oloa että haluaa mua todella paljon, ja mies myös itse järjestäisi jonkun hetken meitä varten. Hänellä on vanhemmat lähellä, joille voisi viedä lapset yöksi, minulla ei ole kumpaakaan. Hän ei halua sitä tarpeeksi, joten ei järjestä asioita niin. Hänellä riittää tämä " arki" saman kaavan mukaan samaa paska ruokaa syöden, ei mitään romanttista missään ikinä. Olkoot. En vain näe syytä, miksi minä tekisin enempää ? Onkohan sen arvoinen? Myös minä olen jonkin arvoinen.

Vierailija
79/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virheitä olit mielestäsi tehnyt ja miten ne korjaantui? Mitä virheitä naisesi oli tehnyt mielestäsi?

Vierailija
80/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua paljon on niin tuttua että kaipaisi toiselta jotain. Minä esimerkiksi olen sanonut vaimolle että haluaisin että hän esimerkiksi antaisi minulle kokovartalo hieronnan/ hyväilyn. Joskus niin etten sitä itse pyydä. Pyydettynä se ei ole niin nautinnolista, koska silloin ei tule tunnetta että toinen haluiais minulle hyvää. Olen kuitenkin oppinut että se ei ole hänelle luontevaa. Samoin kuin se etten minäkään saa kommenttia siitä, että onpa sinulla ihana vartalo, kova kalu tms, vaikka se niin mukava ois kuulla.

Voiko olla, että olet itse uupunut. Itse kun samoin tuntenut ja kokenut joskus.

Kannustan kuitenkin että valoa on tunnelin päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän