Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön raskausaika

Et sellasta
25.06.2023 |

Saan elokuussa kolmannen lapsemme. Olemme naimisissa mieheni kanssa. Ongelma on tai en tiedä onko se edes ongelma, että seksiä meillä oli viimeksi tammikuun alussa 1 kerran kun oli talviloma niin silloin oli vain kerran ja sitä ennen silloin kun lapsemme sai alkunsa.

Onko hyväksyttävä, että olen tämän raskausajan ilman seksiä tai enkän ilman ole kun on 1 kerran ollut. Mitä muut tekisi tilanteessani. Olem puhunut, raivonnut, uhannut erota , uhannut pettää kun syntyy ym kaikki mitä keksin et kostan ettei ikinä enää ole sitten mun kans kun syntyy niin seksiä. Mikään ei tehoa. On hyvä mies, ei juo eikä polta. Ei käy baareissa koskaan. On vain töissä ja suoraan kotiin lasten luo, vapaa+ ajat on vain mun kans ja lasten kans. Tiedän ettei petä ei ole edes mahdollisuutta siihen. Et siitä ei ole kiinni. Kuulema on vain niin väsynyt kun ei ikinä ole hetkeäkään yksin sekä ettei meillä ole kahdenkeskistä aikaa koskaan. Olen sanonut et vie vanhemmilles hoitoon joskus, sanoo ettei kehtaa et nakkaa vaan muiden hoitoon lapset niinkuin muilla on tapana. Sanon et se on ainut vaihtoehto, koska minulla ei ole vanhempia ei sukulaisia eikä kavereita, joille itse voisin ne nakata et hänen se on tehtävä jos mielii vapaa- aikaa. Ei ole itselläkään vapaa- aikaa , teen 2 työtä ja silleen...tyydynkö vain seksittömyyteen ja olen koko ajan pahalla tuulella sekä lapsetkin jo ovat oppineet sanonnan " haluan avioeron, yks avioero mulle kiitos" sanovat joka päivä...kohta saan hävetä silmät päästäni kun kailottavat sitä joka paikassa.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmasti olet hyvä ja kaunis. Varmaan myös miehesi niin tuntee, muttei osaa sanottaa. Toisten mieaten puolesta en osaa sanoa, mutta omasta mielestä nainen on raskaana erityisen seksikäs ja kaunis. Samoin myös haluttava ja himottava. Aina ei voi yhdyntää harrastaa mutta seksissä on paljon muutakin. On suu ja kädet yms yms

Vierailija
82/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki talkoisiin ja otetaan yhteinen projekti aloittajan tilanteen parantamiseksi.

Täällä valtava joukko meitä, jotka vois jotain neuvoja antaa.

Noin viikon mittainen, asteittain etenevä projekti joka päämääränä on että ap pääsee rakastelemaan.

Lähtö tilanne on vaikea ja haastava, mutta haasteet on tehty voitettaviksi.💪🏻

Täällä me kaikki annamme parhaamme mukaan neuvoja ja ohjeita tilanteen ratkeamiseksi ja päämäärän saavuttamiseksi

Ajattelen, että vaikka on patti tilanne niin paras ja helpoin kuitenkin on yrittää selvittää ja päästä yli

Tänään alkaa sillä että käsittelet omia ajatuksia ja tunteita. Varmasti vääryyden kokemusta yms. Mutta jossain vaiheessa anteeksi anto ja kohti parempaa elämää.

TORSTAI

-Omien ajatusten käsittelyä. Kääntöä positiiviseksi

-Ei yhtään negatiivista sanaa hänelle.!!!

-Älä yli suoriudu. Ettei hän huomaan projektia.

-Arki jutut positiivisessa mielellä.

-Kysy häneltä joku mitä et oo aikoihin kysytty..miten menee töissä tai sellaista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla kysymyksiä esim

Tästä teidän vauvasta..oletko huomannut kuinka sinun piirteitä tai mitä se oppinut.

Varmasti haastava tilanne🤗

Vierailija
84/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. 👍Ap voisi laittaa kuitenkin alkutietoja että osaamme auttaa ja tsempata. Pitääkö yritykselle tehdä töitä? Oletko kotona "äippälomalla"? Käykö mies töissä? Onko lapset hoidossa? Kuinka olet palautunut synnytyksestä, olisitko valmis jo yhdyntään?

Vierailija
85/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Lähteekö ap mukaan?

Vierailija
86/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyviä pointteja on kyllä kysymyksiä myös. Vastaan kun käynyt ruokaostoksilla ja hakenut lapset tarhasta vauvan kanssa. Eilen tapahtui pikkasen jotain, mies kai miettinyt myös asioita. Kerron myöhemmin.

Vierailija
87/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

Joo hyviä pointteja on kyllä kysymyksiä myös. Vastaan kun käynyt ruokaostoksilla ja hakenut lapset tarhasta vauvan kanssa. Eilen tapahtui pikkasen jotain, mies kai miettinyt myös asioita. Kerron myöhemmin.

"Vastaan kun käynyt ruokaostoksilla" = Vastaan kunhan olen keksinyt uusia, vauhdikkaita juonenkäänteitä jolla pidetään tarina elossa ja herutetaan uusia kommentteja.

Tämä aloitus vaikuttaa yhä enemmän siltä että tapahtumapaikka on Porvoon kunnan Trollträskin kylä.

Vierailija
88/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt tulko pilaamaan hyvää keskustelua.

😬

Vierailija
89/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuules aika paljon tekemistä : pyykkäystä, ruoanlaittoa, kaupassakäyntiä, synttäreille lahja, lapset tarhasta ja vauvan hoitoa sekä haluan myös olla hetken omassa rauhassa tekemättä mitään. Kun luin viestin niin en ehtinyt vastata ja oli kädet täynnä töitä.

Vierailija
90/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni on 33 ja minä olen 37, tosin kuulema näytän n. 25 v kaikki sanovat ja luulevat miestäni minua vanhemmaksi. No mutta joo, ei ole jalkahieronta seksin korvike ainakaan minulle."

Jos 33-vuotiasta miestä ei kiinnosta seksi nätin vaimon kanssa, niin ensimmäinen toimenpide on passittaa mies lääkäriin ja vähintään testosteronitason mittauksiin ja sen lisäksi muihin elimelliset syyt haluttomuuteen poissulkeviin tutkimuksiin. Jos näissä ei löydy mitään, niin sitten tarvitaan ns. kallonkutistajaa eli vähintään perheterapiaa.

Vierailija
91/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauduin varmaan heti synnytyksestä, oli 4.5 kilonen iso vauva niinku pari edellistäkin, mut olin tosi himokas ja halukas ihan täysin raskauden loppuun asti. Tyydytin itseni joka päivä yksinäni kun olin äippälomal sekä ton talven ja kevään sekä kesän...joo olisin valmis seksiin.

Toi oli hyvä kysymys kysynkö miten töissä on mennyt? Joo en valitettavasti kysy koskaan, pitäisi varmaan kysyä. Ehkä ei tule multa luonnostaan sitten tollanen. Ajattelen et menee kyllä. Pitää alkaa kysyä tota. Minulta kysyy usein miten meni töissä ja kesken työpäivän et miten menee töissä. Noihin en yleensä vastaa, koska olen ärsyyntynyt niistä kysymyksistä, samoja kysymyksiä ja ainoita, joita laittaa kesken työpäivän. Haluaisin kuulla vaikka, että tekis sua mieli, olit aamulla kaunis, on ikävä, haluan sua illalla etc...joo aina mun ajatukset kääntyy seksuaalissävytteisiin 😄.

Mieheni usein huomauttaa siitä, että ainako mulla on vain Se mielessä ei mitään muuta!!?! Oon et nii...no niinpä se usein on.

Lapset on tarhassa ja toinen on eskarissa, olen äitiyslomalla vauvani kanssa. Työskentelen jonkun verran kotona oman yritykseni kautta ja mies on 8-16 töissä arkisin.

Tuijottelemme usein kaunista tyttövauvaamme ja olemme onnekkaita, että saimme hänet ja haaveilemme, että saisimme vielä 2 lasta putkeen. Ei meidän suhteessa ole mitään huonoa mielestäni kuin tuo seksijuttu ja varmasti kyllä miestä häiritsee kun en kysy häneltä miten töissä etc vastaa haleihin ja kuulema torjun, sanoo et mua on vaikea lähestyä kun olen niin vihaisella päällä. Sanoinkin älä koske muhun enää olemme eronneet.( sanoin viimeks esim ti ja ke...)

Eilen illalla kun pesimme hampaita, otti takaapäin mua kii, halas. Sanoin mitä mä sanoin et muhun et koske enää. Sanoi kosken silti! Ja jatkoi halaamista. Olin et ok...? Sanoi et anteeks kun kaikki aika menny vaan lasten kanssa enkä ole huomioinut sua, ja sit kiukuttelet sen takia ku suuttunut pikku tyttö. Menimme alas nukkuu sänkyyn, painautui mua vasten halaa, oli kalu kovana mua vasten. Mun teki myös hirveesti mieli...otti mun pöksyt ja topin pois ja alkoi sormeilla mua ja suuteli rintoja. Mä otin kovan kalun käteeni ja vetelin sitä ees taas..sit sormeili niin ihanasti et räjähdin oikeesti. Ei mennyt kauan oli niin hyvä siinä. Sit tunki kalunsa muhun ja pantiin kunnolla. Oli kyl ihanaa.

Vierailija
92/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekee taas mieli voivoi...mies nukahtanut tytön huoneeseen kun silitti hänen jalkojaan , on huippu hyvä isi. Lupas hieroa mun jalat tänään...mä lupasin tehdä kokovartalohieronnan öljyllä. Alkuaikoina tein päivittäin hänelle hierontoja ja aamuaiset katoin sänkyyn hänelle. Siten jäi varmaan koukkuun...

Vierailija
93/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joskus pitää mennä itseensä.

Katsoa asioista eri suunnista luopua omista vaateista.

Voi olla ukolla mennyt syvälle mantelitumakkeeseen jotkut pienet asiat, ja jos ne toistunut, niin tullu

tunnejumi.

Eipä siinä sitte enää himokkaa rakastelut oo enään mielessä

Hyvä että sait tälle kuulle kikkeliä ilma sen suurempia uhrauksia.

Tai mistä minä tiedän kuinka suuria uhrauksia mielessä oot tehny kun itseä tutkaillut käytöksen suhteen.🤔

Arjen pienet huomiot. Ne on kai tärkeimpiä hektisessä pikkulapsi arjessa.

Vierailija
94/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sinne viereen ja alat rasvaan sen jalkoja hitaasti jatkat koko ukon rasvaamista. Ei me miehet pahaksi pistetä jos himokas nainen herättää kesken unien

seksi mielessä.

Vierailija
95/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä et olet unelma vaimo jolla himot vähän mennyt tunteiden puolelle.

Malttia vaan ni saanti paranee.

Vierailija
96/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein noin alkuaikoina. Mies sanoo ettei enää muista on niin kauan aikaa. Ehkä meinaa et haluaa taas sellasta et mä hieron usein öljyillä, tein selkähierontoja, kasvo, kädet , jalat, aromaterapiaa yms kosmetologisia hierontoja, lynfaterapiaa. Nautti kyllä näistä, sen jälkeen nain rajusti häntä ja välillä hellästi . Pitää laittaa öljyt makkariin. Kuulostaako miltä?

Vierailija
97/121 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on epäreilu koska pitää työllä ansaita seksiä.

Se on se kun alkuhuuma ohi ja arki alkaa.

Minä ainakin tykkäisin jos olis vaimo öljyjen kanssa odottamassa iltaa.

Voisko olla ihanampaa.

Vaikea sanoa kui ei tunne kokonaisuutta.

Täällä pitää viikko mennä kaikille osaalueilla napakymppiin jos kuut ja tähdet sattuu vielä olemaan oikeilla kiertoradoilla niin. Voi. Ehkä olla mahdollista yrittää seksiä.. siis hieroa jalkoja, rasvata ja muuta vastaavaa ja sitä kautta yrittää ajautua räpläämään.

9 kertaa 10 yrityksestä tiuskaa ja kääntyy...

Oleppa siinä sitten ylpeä hyvä mies täynnä onnellista miehisyyttä.

Vierailija
98/121 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon onnellinen alku peräisen puolesta.

Siitä se saanti alkaa

Vierailija
99/121 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mennyt viikonloppu seksinsuhteen aloittajalla?

Tuliko muutos ?

Vierailija
100/121 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut seksiä eikä pusua ym yhtään mitään ton 29.9 päivän jälkeen. Ei koske muhun, ei kehu, ei suutele. Ei ole ostanut kumeja edelleenkään. Mitähän tästä pitäs ajatella? Niin viimeks kun oli niin heivas lastinsa suihkun lattialle,otti kalun pois kun tuli...et jos sitä mietitte täällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän