Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön raskausaika

Et sellasta
25.06.2023 |

Saan elokuussa kolmannen lapsemme. Olemme naimisissa mieheni kanssa. Ongelma on tai en tiedä onko se edes ongelma, että seksiä meillä oli viimeksi tammikuun alussa 1 kerran kun oli talviloma niin silloin oli vain kerran ja sitä ennen silloin kun lapsemme sai alkunsa.

Onko hyväksyttävä, että olen tämän raskausajan ilman seksiä tai enkän ilman ole kun on 1 kerran ollut. Mitä muut tekisi tilanteessani. Olem puhunut, raivonnut, uhannut erota , uhannut pettää kun syntyy ym kaikki mitä keksin et kostan ettei ikinä enää ole sitten mun kans kun syntyy niin seksiä. Mikään ei tehoa. On hyvä mies, ei juo eikä polta. Ei käy baareissa koskaan. On vain töissä ja suoraan kotiin lasten luo, vapaa+ ajat on vain mun kans ja lasten kans. Tiedän ettei petä ei ole edes mahdollisuutta siihen. Et siitä ei ole kiinni. Kuulema on vain niin väsynyt kun ei ikinä ole hetkeäkään yksin sekä ettei meillä ole kahdenkeskistä aikaa koskaan. Olen sanonut et vie vanhemmilles hoitoon joskus, sanoo ettei kehtaa et nakkaa vaan muiden hoitoon lapset niinkuin muilla on tapana. Sanon et se on ainut vaihtoehto, koska minulla ei ole vanhempia ei sukulaisia eikä kavereita, joille itse voisin ne nakata et hänen se on tehtävä jos mielii vapaa- aikaa. Ei ole itselläkään vapaa- aikaa , teen 2 työtä ja silleen...tyydynkö vain seksittömyyteen ja olen koko ajan pahalla tuulella sekä lapsetkin jo ovat oppineet sanonnan " haluan avioeron, yks avioero mulle kiitos" sanovat joka päivä...kohta saan hävetä silmät päästäni kun kailottavat sitä joka paikassa.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas kosmetologi. Lopeta nyt se valitus. Jos mies ei enää kelpaa, niin eroa. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
102/121 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oon nuori ja sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin tyydyn. Ei ole edelleenkään ollut mitään oliko se 28.9 muistaakseni viimeksi. Ei suutelua, ei kehumista, ei seksiä ei yhtään mitään. Oli tässä synttärinikin tässä välissä. Eipä juuri juhlittu. Sain lahjaksi niskahierontalaitteen, että kuulema saa kätensä vapaiksi ( ei tarvitse enää hieroa edes) sekä kukkakimpun....ei ole ostanut kumeja edelleenkään. Kai tämä sitten on normaalia lapsiperheessä niinkuin anoppi sanoi: kun on lapsia niin ei voi vaatia, että parisuhteeseen on aikaa ja että parempaa miestä kuin hänen poikansa on , ET löydä! 

Vierailija
104/121 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niin tyydyn. Ei ole edelleenkään ollut mitään oliko se 28.9 muistaakseni viimeksi. Ei suutelua, ei kehumista, ei seksiä ei yhtään mitään. Oli tässä synttärinikin tässä välissä. Eipä juuri juhlittu. Sain lahjaksi niskahierontalaitteen, että kuulema saa kätensä vapaiksi ( ei tarvitse enää hieroa edes) sekä kukkakimpun....ei ole ostanut kumeja edelleenkään. Kai tämä sitten on normaalia lapsiperheessä niinkuin anoppi sanoi: kun on lapsia niin ei voi vaatia, että parisuhteeseen on aikaa ja että parempaa miestä kuin hänen poikansa on , ET löydä! 

No ompas sulla vaikeeta. Vaikutatkin kyllä todella hankalalta tyypiltä.

Vierailija
105/121 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai millä perusteella vaikutan hankalalta? Että vaadin suhteessa olevan suhteeseen kuuluvia asioita???

Vierailija
106/121 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisikin vielä raskaana olevaa kiimaista naista.

Vierailija
107/121 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexpoon siitä, avatkaa suhde ja ryhtykää polyamorisiksi. Toimii!

Vierailija
108/121 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai millä perusteella vaikutan hankalalta? Että vaadin suhteessa olevan suhteeseen kuuluvia asioita???

Ei seksi välttämättä kuulu parisuhteeseen. Vähemmän haluava määrittelee kuinka paljon seksiä suhteessanne on. Teillä se vähemmän haluava on miehesi. Opettele elämään sen asian kanssa, tai laittakaa lusikat jakoon.

Niin yksinkertaista se on. Lopeta asiasta vinkuminen täällä, koska se ei auta millään tavalla.

Suomessa on tuhansia ja taas tuhansia miehiä samassa tilanteessa kuin sinä, seksittömässä suhteessa. Jos he valittavat täällä seksittömyyttä, heille kerrotaan että antamansa seksi on niin surkeaa ettei sitä kukaan halua, ja kehotetaan hoitamaan paineensa omin avuin.

Joten, kosmetologi, sen lisäksi että kuulostat skitsolta, niin seksisi on surkeaa koska miehesi ei sitä halua. Vedä käteen, ja lopeta vingunta.

Vierailija
109/121 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla skitsolta? Mihin perustat ton et mieheni mielestä se on huonoa? Hänen mielestään se on hyvää eikä vois kuvitellakaan kuin mut ja minun kanssa, jonka on ihan itse valinnut. Nukuttaa nytkin vauvaa ja sen jälkeen hän pesee kymmenkunta pulloa niinkuin joka ilta hän pesee ne , et minä pääsen nukkumaan. Menee 8 töihin, mut ei valita vaikka väsynyt onkin kun hoitanut lapsia kanssani 16 eteen päin kotona.  Jos aikaa ja jaksamista ei vain ole. Se ei tarkoita, että mikään olisi huonoa. Mikähän olisi sitten muka parempaa? 

Vierailija
110/121 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miestä ei kiinnosta mitkään seksimessut eikä aiheesta puhuminen saati tekeminen kenenkään muun kuin mun kanssa se on 100 varma. Häntä ei todella muut kiinnosta. Onko se jotenkin vaikea ymmärtää? Ei kyllä muakaan kiinnosta, ei minkään vertaa.

Vierailija
111/121 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän meillä olisi aikaa muille suhteille kun ei ole aikaa nytkään kuin lapsillemme, ihan nauroin ääneen. 

Vierailija
112/121 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla skitsolta? Mihin perustat ton et mieheni mielestä se on huonoa? Hänen mielestään se on hyvää eikä vois kuvitellakaan kuin mut ja minun kanssa, jonka on ihan itse valinnut. Nukuttaa nytkin vauvaa ja sen jälkeen hän pesee kymmenkunta pulloa niinkuin joka ilta hän pesee ne , et minä pääsen nukkumaan. Menee 8 töihin, mut ei valita vaikka väsynyt onkin kun hoitanut lapsia kanssani 16 eteen päin kotona.  Jos aikaa ja jaksamista ei vain ole. Se ei tarkoita, että mikään olisi huonoa. Mikähän olisi sitten muka parempaa? 

Sillä tavalla skitsolta, että vaikutat siltä niin kuin sinulla ei olisi ihan kaikki muumit laaksossa, intiaanit kanootissa ja rattaat vaihdelaatikossa tuon miehellesi raivoamisesi ja haukkumisesi kanssa.

Miehesi mielestä seksinne on huonoa siksi, että jos se olisi hyvää hän haluaisi sitä koko ajan enemmän ja enemmän. Näin tällä palstalla perustellaan asiaa silloin jos nainen on haluton. Eli siis antamasi seksi on kehnoa.

Siis, ymmärränkö oikein että sinun mielestäsi miehesi on sitä mieltä että seksinne on hyvää ja että hän ei voisi kuvitellakaan seksiä muitten kuin sinun kanssasi? Okei, jokainen voi kuvitella ja uskoa sitä mitä haluaa...

Kaikkea ei voi tässä maailmassa saada. Olet sitä mieltä että sinulla on hyvä mies. Onnittelut siitä, kaikille ei käy yhtä hyvin. Siispä lopeta seksin vonkauksesi ja miehelle raivoamisesi. Käytä ajatteluun aivojasi, älä pilluasi.

Vierailija
113/121 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla skitsolta, että vaikutat siltä niin kuin sinulla ei olisi ihan kaikki muumit laaksossa, intiaanit kanootissa ja rattaat vaihdelaatikossa tuon miehellesi raivoamisesi ja haukkumisesi kanssa.

Miehesi mielestä seksinne on huonoa siksi, että jos se olisi hyvää hän haluaisi sitä koko ajan enemmän ja enemmän. Näin tällä pa

Katkeria setiä. Tämä siitä seuraa, kun jää ilman pidemmäksi aikaa.

Vierailija
114/121 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sellaset psykoosit rouvalla tulilla että en ihmettele miksei miehesi anna.

Vierailija
115/121 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele vaan niin asia on. Hän on sanonut, että se on joko minä tai ei kukaan. 

Vierailija
116/121 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele vaan niin asia on. Hän on sanonut, että se on joko minä tai ei kukaan. 

No, mitä sitten valitat. Miehesi haluaa olla niukkaseksisessä/ seksittömässä liitossa sinun kanssasi, ei kenenkään muun. Yhteiset lapset, yhteinen elämä, yhteinen selibaatti.

Vierailija
117/121 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistele. Tee kaikki mahdollinen. Käännä asia voitoksi ja alat taas saamaan seksiä.

Elämä on haasteita täynnä:( joskus joutuu pitkään taistelemaan että saavuttaa jotain.

Vierailija
118/121 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne ap. Onko tullut muutos?

Vierailija
119/121 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisuhteelta kuulostaa ja lapset pitävät yhdessä. Surullista.

En ymmärrä miksi ihmiset tyytyvät keskinkertaisuuteen. Kumppaniin pitää tuntea intohimoa ja seksin pitää olla parisuhteessa läsnä aina.

Vierailija
120/121 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta kirjoitti:

Olen kyllä päivittäin haistattanut sille paskat, käskenyt senkin runkku mee vetää kätees etc . Mies sanoi et moni muu mies vetäis mua varmaan turpaan noiden jälkeen ja ei itse pidä et puhun niin rumasti. Antais sit sitä munaansa joka päivä niin en puhuis.

Kun tuosta miehestä eroat, voit saada miehen jolta tulee sekä että, munaa ja pataan. Karman laki voi olla joskus yllätyksellinen.

Jotenkin tulee tunne että sinunlaisellasi riivinraudalle on sattunut aivan liian lempeä ja kiltti mies. Draamaa pitäisi olla enemmän, ja nyt sinä joudut sitä yksin järjestämään.

Niin väkivaltainen mies syyttää aina omasta väkivaltaisuudestaan naista. Miehellä itsellään ei ole mitään vastuuta mistään eikä kunniaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan