Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön raskausaika

Et sellasta
25.06.2023 |

Saan elokuussa kolmannen lapsemme. Olemme naimisissa mieheni kanssa. Ongelma on tai en tiedä onko se edes ongelma, että seksiä meillä oli viimeksi tammikuun alussa 1 kerran kun oli talviloma niin silloin oli vain kerran ja sitä ennen silloin kun lapsemme sai alkunsa.

Onko hyväksyttävä, että olen tämän raskausajan ilman seksiä tai enkän ilman ole kun on 1 kerran ollut. Mitä muut tekisi tilanteessani. Olem puhunut, raivonnut, uhannut erota , uhannut pettää kun syntyy ym kaikki mitä keksin et kostan ettei ikinä enää ole sitten mun kans kun syntyy niin seksiä. Mikään ei tehoa. On hyvä mies, ei juo eikä polta. Ei käy baareissa koskaan. On vain töissä ja suoraan kotiin lasten luo, vapaa+ ajat on vain mun kans ja lasten kans. Tiedän ettei petä ei ole edes mahdollisuutta siihen. Et siitä ei ole kiinni. Kuulema on vain niin väsynyt kun ei ikinä ole hetkeäkään yksin sekä ettei meillä ole kahdenkeskistä aikaa koskaan. Olen sanonut et vie vanhemmilles hoitoon joskus, sanoo ettei kehtaa et nakkaa vaan muiden hoitoon lapset niinkuin muilla on tapana. Sanon et se on ainut vaihtoehto, koska minulla ei ole vanhempia ei sukulaisia eikä kavereita, joille itse voisin ne nakata et hänen se on tehtävä jos mielii vapaa- aikaa. Ei ole itselläkään vapaa- aikaa , teen 2 työtä ja silleen...tyydynkö vain seksittömyyteen ja olen koko ajan pahalla tuulella sekä lapsetkin jo ovat oppineet sanonnan " haluan avioeron, yks avioero mulle kiitos" sanovat joka päivä...kohta saan hävetä silmät päästäni kun kailottavat sitä joka paikassa.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla arkenne järjestämisestä? Esim kolme kk ennenkuin jäin nyt lomalle( oltiin just 3 vkoa yhdessä lomalla kaikki, ei seksiä myöskään!) Niin minulle laitettiin työvuorot 14.30-22.30 esim 5 päivää viikossa. Aamut siinä siivosin pesin pyykkiä. Mies haki lapset tarhasta ja hoiti ne kun mä töis. Vapaani tein töitä esim 11-19..tai 14-22 isi hoiti lapset illat jos tää oli vkl ni aamut siivosin pesin pyykit et tällästä juhlaa on meidän elämä. Ei kumpikaan ehdi pettää kumpaakaan.

Vierailija
22/121 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä yksin on jaksettava, jos toinen on töissä. Ei ole vaihtoehtoja silloin siinä asiassa, jos mies ei pyydä vanhemmiltaan apua. Siinä tapauksessa jompikumpi hoitaa joka hetki lapsia tai sitten yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se arki lapsiperheissä on juurikin tuon tyyppistä. Pitää olla melkoinen fakiiri että vuorokaudessa semmoisen hetken löytää että voisi seksiä puuhastella. Kun on illalla muksut nukkumassa ja töistä tullut kotiin niin on aikuisetkin niin tiltissä että uni vie voiton.

Mutta- jos seksittömyys on sinulle ylipääsemätön asia, niin aivan satavarmasti miehesi, sen perusteella mitä olet kuvaillut, menee kuin kuumille kiville sinkkumarkkinoilla. Niin ikään sinulla ei ole mitään vaikeuksia löytää miestä joka taatusti panee niin että korvista savu nousee. Sen sijaan lastenhoitoon ja kotitalouden pyörittämiseen tuskin osallistuu.

Teillä on etuna se että kumpikin haluatte toisianne, kyse on vain siitä että tämän hetkinen elämäntilanteenne ei mahdollista seksiä, siis käytännössä. Paljon huonommassa jamassa on ne liitot jossa ei ole haluja vaikka olisi kuinka aikaa ja mahdollisuuksia. Niitten seksinpuute on hyvin harvoin yhteinen päätös.

Vierailija
24/121 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa tuossa jamassa minä astuin kuvaan erään rouvan elämään joka oli samassa jamassa ja muutaman virikkeellisen illan jälkeen hän huomasi että toosa pelaa vielä hyvin

meillä oli virkeää ja kiihkeää kanssakäymistä muutaman vuoden. kuulin jälkeenpäin että erosivat

ehkä se oli syy eroon en minä, minä vaan irroitin tietyn määrän siemennestettä tarpeeseen

Vierailija
25/121 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin menee kuumille kiville sinkkumarkkinoilla, ainut et ei halua enää muita kuin mut. Voinhan pitää tämän miehen tälläsenä sisäkkönä ja lastenhoitajana ja itse viilettää ympäriinsä, harrastaa muiden kans seksiä sillä aikaa kun mies hoitaa lapsia kotona. Hyvä idea muuten.

Vierailija
26/121 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kirjoitti:

Millä tavalla arkenne järjestämisestä? Esim kolme kk ennenkuin jäin nyt lomalle( oltiin just 3 vkoa yhdessä lomalla kaikki, ei seksiä myöskään!) Niin minulle laitettiin työvuorot 14.30-22.30 esim 5 päivää viikossa. Aamut siinä siivosin pesin pyykkiä. Mies haki lapset tarhasta ja hoiti ne kun mä töis. Vapaani tein töitä esim 11-19..tai 14-22 isi hoiti lapset illat jos tää oli vkl ni aamut siivosin pesin pyykit et tällästä juhlaa on meidän elämä. Ei kumpikaan ehdi pettää kumpaakaan.

Jos hän sanoo olevansa liian väsynyt yms. niin kai pitäisi elää niin ettei ole liian väsynyt. 

Jos nuo ovat vain tekosyitä, niin hirveän vaikea sanoa hänen sielunelämästään miksi ei kiinnosta. 

Vierailija
27/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan kärvistelet. Näin miehenä en ymmärrä miehesi käytöstä ollenkaan. Ei ne hommat siihen lopu, kun saa pullat uuniin. Voi kun joskus pääsisin raskaana olevaa naista hyvänä pitämään, vaikka juuri sinunlaista varattua, joka ei kotona saa tarpeeksi huomiota.

Vierailija
28/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tilanne on tehnyt musta erittäin itkuisen ja vienyt itsetuntoni täysin pohjaan. Nytkin pitäs lähteä kauppaan lasten kanssa, istun terassilla kyyneleet vain valuu pitkin mekkoa en pysty lähteä mihinkään. Ennen tiesin olevani kaunis ja haluttava, nykyisen miehen kanssa en sitä koe. Kun näen muiden parien suutelevan tai halaavan esim kaupassa niin alan melkein itkeä. Miltä tämä kuulostaa? Olenko onnellinen?

Vierailija
29/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kirjoitti:

Tämä tilanne on tehnyt musta erittäin itkuisen ja vienyt itsetuntoni täysin pohjaan. Nytkin pitäs lähteä kauppaan lasten kanssa, istun terassilla kyyneleet vain valuu pitkin mekkoa en pysty lähteä mihinkään. Ennen tiesin olevani kaunis ja haluttava, nykyisen miehen kanssa en sitä koe. Kun näen muiden parien suutelevan tai halaavan esim kaupassa niin alan melkein itkeä. Miltä tämä kuulostaa? Olenko onnellinen?

No lusikat jakoon ja onnea etsimään sitten vain! Eronneena sinulla sitten voi olla jokunen viikonloppu vapaata, että voit etsiä seksiä.

Mutta noin niinkuin oikeasti: Kymmenestä pariskunnasta yhdellä tai kahdella halukkuus menee jokseenkin tasan. Kahdella pariskunnalla on tilanne sama kuin teillä, nainen haluaa enemmän. Kuudessa tai seitsemässä pariskunnassa mies haluaa enemmän. Parisuhde- loton tuurista on kiinni että mihinkä noista kolmesta ryhmästä huomaa muutaman vuoden parisuhteessa oltuaan joutuneensa.

Ei, seksin puutteessa kärvistely ei tosiaankaan ole mukavaa. Tiedän asian koska kuuluin tuohon ryhmistä viimeksimainittuun. Ei ollut seksiä raskausaikana, ei puhettakaan. Lapsen syntymän jälkeen jo ennestäänkin niukka seksielämä väheni entisestään. Kyllä välillä itsketti, mutta koska oletus on että "mies ei pillitä, tapahtui mitä tapahtui" niin itkemättä jäi. Tuntui kylläkin ihan hel- tin pahalta. Nyt, kun lapset ovat jo aikuisia ja erostakin on puolenkymmentä vuotta, voi vain todeta että seksittömyys on siedettävintä sinkkuna. Ne jatkuvat pakit kieltämättä nakersivat itsetuntoa, ja kyllä se kodin ilmapiiriin vaikutti vaikka parhaamme mukaan yritimme tehdä lapsille hyvän kodin oli suhteen tilanne mikä oli.

Teidän tilanteessa on ikävä kyllä jaossa vain huonoja vaihtoehtoja. Koettakaa löytää niistä vähiten huono.

Vierailija
30/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli se, et hankin panon jostain ois kait paras ratkaisu. Mies ei halua erota ja sanoo et hän on tälläinen et siinäpäs oot ollu jo yli 10 vuotta...on sanonut koko ajan et muuttuu ja luvannut et asiat muuttuu kun olen laittanut monta kertaa avioerohakemuksen ja seuraavana päivänä laittanut meilin : perun hakemuksen anteeks väärä hälytys. En halua lasten kärsivän.

Anoppi sanoi minulle, että poikaansa parempaa et tule ikinä löytämään. Uskon, että noi ominaisuudet kun on niin en kyllä varmasti tulekkaan. Ainut on toi suutelut ja säännöllinen seksi , joita kaipaan. Ilmoitin et haen ne muualta et mua ei voi omistaa. Eipä vastaa noihin mitään.

Vierailija
31/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kirjoitti:

Niin eli se, et hankin panon jostain ois kait paras ratkaisu. Mies ei halua erota ja sanoo et hän on tälläinen et siinäpäs oot ollu jo yli 10 vuotta...on sanonut koko ajan et muuttuu ja luvannut et asiat muuttuu kun olen laittanut monta kertaa avioerohakemuksen ja seuraavana päivänä laittanut meilin : perun hakemuksen anteeks väärä hälytys. En halua lasten kärsivän.

Anoppi sanoi minulle, että poikaansa parempaa et tule ikinä löytämään. Uskon, että noi ominaisuudet kun on niin en kyllä varmasti tulekkaan. Ainut on toi suutelut ja säännöllinen seksi , joita kaipaan. Ilmoitin et haen ne muualta et mua ei voi omistaa. Eipä vastaa noihin mitään.

Arvaapa, jos kirjoittaisit samanlaista tekstiä sukupuolet toisinpäin kääntäen, tulisiko kuraa niskaan?

Nythän sinua ymmärretään täällä, ja surkutellaan millaisen nahjuksen sait mieheksesi.

Vierailija
32/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheni ole nahjus. On huippuhyvä mies, upea aviomies muuten ja täysin koko ajan läsnä lapsilleen, herää öisin lasten luo kun näkevät painajaista ym joku hätä jopa enemmän kuin minä, juotti yöt vauva- aikana ne pullosta jos itse en jaksanut ym halus etten minä ole väsynyt ja itse meni aamulla töihin. Lastenhoidosta ei ole ikinä pihistänyt eikä valittanut, ettei jaksa niitä hoitaa vaan sanoo, että todellakin hoitaa kun on ne tehnyt ja halunnut ja rakastaa yli kaiken.

Äsken tuli kaupan kautta kotiin, antaa ruokaa lapsille, mä makoillut alakerrassa sängyllä yli puol tuntia. Just lapsi kysyi missä äiti? Mies vastas antaa äidin levätä. Olen ollut lomalla koko päivän lasten kanssa. Antaa aina mun levätä jos tartten lepoa. Tällä hetkellä raskaus on alentanut ferritiinini 9, hemoglobiinin 110. Olen erittäin väsynyt, rautatabletit kuukausia käytössä, arvot silti laskevat.

Vierailija
33/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kirjoitti:

Ei mieheni ole nahjus. On huippuhyvä mies, upea aviomies muuten ja täysin koko ajan läsnä lapsilleen, herää öisin lasten luo kun näkevät painajaista ym joku hätä jopa enemmän kuin minä, juotti yöt vauva- aikana ne pullosta jos itse en jaksanut ym halus etten minä ole väsynyt ja itse meni aamulla töihin. Lastenhoidosta ei ole ikinä pihistänyt eikä valittanut, ettei jaksa niitä hoitaa vaan sanoo, että todellakin hoitaa kun on ne tehnyt ja halunnut ja rakastaa yli kaiken.

Äsken tuli kaupan kautta kotiin, antaa ruokaa lapsille, mä makoillut alakerrassa sängyllä yli puol tuntia. Just lapsi kysyi missä äiti? Mies vastas antaa äidin levätä. Olen ollut lomalla koko päivän lasten kanssa. Antaa aina mun levätä jos tartten lepoa. Tällä hetkellä raskaus on alentanut ferritiinini 9, hemoglobiinin 110. Olen erittäin väsynyt, rautatabletit kuukausia käytössä, arvot silti laskevat.

Niinpä niin.

Teepä tällä viisiin:

Kuvittele eteesi tasapainovaaka. Toinen puoli vaakasta on miinusmerkkiset asiat,toinen puoli plusmerkkiset.

Sitten alat mielessäsi laittelemaan plus- tai miinuspuolille eri kokoisia punnuksia. Punnukset kuvaavat jotain miehesi/ suhteenne ominaisuuksia. Punnukselle annat sen enemmän painoa, mitä enemmän ne sinulle merkitsevät. Esim. miehesi lastenhoitokyky on ilmeisen vahva plus-punnus. Seksin puute ilmeisen vahva miinus- punnus. Tätä jatkat, keksit mitä plussia ja mitä miinuksia, ja paljonko kyseisen asian painoarvo on sinulle.

Sitten vain lopuksi katsot onko vaaka kallistunut plussalle vai miinukselle.

Olisiko niin että raskautesi vuoksi käyt normaalia herkemmillä kierroksilla. Tuo eräs viestisi vaikutti siltä, jossa kerroit kuinka pillität jos näet jossakin halailevan parin?

Olisikohan viisainta odottaa raskaus ja vauvansaanti loppuun ja reilusti aikaa siihen päälle, että hormonimylläkkä on asettunut, etkä tekisi pikaistuksissa nyt sellaista jota muutaman vuoden kuluttua kovasti katuisit?

Vierailija
34/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemmilla kuitenkin aikaa sitten nopeaan omaan kivaan missään välissä jos kerran ei ole aikaa kahden kesken hommailla?

Kyllähän miehesi ainakin itsensä hoitelee jossain väleissä 100% varmuudella eli ei nyt varsinaisesti ilman seksiä siinä mielessä ole ollut kaikki nämä kuukaudet. Minä sinuna kyselisin missä ja milloin näin tekee, haluaisin mennä mukaan hommaan nauttimaan ja ehkä sen voisi yhdistää pikaiseen seksiin.

Vierailija
35/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tee sellaista. Kaikki ei käyttäydy samoin. Hän ei pidä sellaisesta ja uskon kyllä. Esim itse en ole ikinä maistanut tupakkaa enkä olutta , en käy baareissa en ole pettänyt. Ihmiset ei toimi samoin vaikka joku muu muuta luulee. Tämä on totuus esim minusta. On varmaan myös täysin erilaisia ihmisiä olemassa. En ole myöskään pettänyt miestäni. En ikinä. Tilaisuuksia olisi ollut, olen kyllä kaunis nainen.

Vierailija
36/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä päivittäin haistattanut sille paskat, käskenyt senkin runkku mee vetää kätees etc . Mies sanoi et moni muu mies vetäis mua varmaan turpaan noiden jälkeen ja ei itse pidä et puhun niin rumasti. Antais sit sitä munaansa joka päivä niin en puhuis.

Vierailija
37/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kirjoitti:

Olen kyllä päivittäin haistattanut sille paskat, käskenyt senkin runkku mee vetää kätees etc . Mies sanoi et moni muu mies vetäis mua varmaan turpaan noiden jälkeen ja ei itse pidä et puhun niin rumasti. Antais sit sitä munaansa joka päivä niin en puhuis.

Alkaa pikkuhiljaa valjeta MIKSI ei halua antaa munaansa....

Kuka haluaisi sen jälkeen kun haukutaan pataluhaksi koko ajan

Vierailija
38/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä, sen jälkeen kun olen huomannut että seksiä on vain kerran kolmessa kuukaudessa ja raskauksissa ei niinkuin nyt tasan kerran alussa ja kohta se on myöhäistä kun syntyy ,niin olen haukkunut rumaksi, runkuks, vaikka miks, rillipääks, munan pieneks ja seksin huonoks ja et petän sitä ja et olen pettänyt ja et tulen aina pettämään, koska olen ollut hyvä vaimo ja aina häntä ja lapsiamme varten ja teen vielä lisää lapsia. Olen tehnyt niin paljon töitä ettei meiltä puutu mitään ja olen ostanut 4 asuntoa, omistan nyttenkin enemmän meidän yhteisestä asunnosta. Ilman minua ei hän ois saanut tälläistä taloa kuin meillä nyt on ja elämää. Olen ollut vihainen niinä hetkinä kun haukun, eipä se ole suuttunut. Ei sano mitään muuta kuin et rakastaa mua silti vaikkei siltä musta tunnu.

Vierailija
39/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kirjoitti:

Joo kyllä, sen jälkeen kun olen huomannut että seksiä on vain kerran kolmessa kuukaudessa ja raskauksissa ei niinkuin nyt tasan kerran alussa ja kohta se on myöhäistä kun syntyy ,niin olen haukkunut rumaksi, runkuks, vaikka miks, rillipääks, munan pieneks ja seksin huonoks ja et petän sitä ja et olen pettänyt ja et tulen aina pettämään, koska olen ollut hyvä vaimo ja aina häntä ja lapsiamme varten ja teen vielä lisää lapsia. Olen tehnyt niin paljon töitä ettei meiltä puutu mitään ja olen ostanut 4 asuntoa, omistan nyttenkin enemmän meidän yhteisestä asunnosta. Ilman minua ei hän ois saanut tälläistä taloa kuin meillä nyt on ja elämää. Olen ollut vihainen niinä hetkinä kun haukun, eipä se ole suuttunut. Ei sano mitään muuta kuin et rakastaa mua silti vaikkei siltä musta tunnu.

Okei, nyt selvisi minullekin miksi miestä ei seksi kiinnosta. Päästä ihmeessä mies vapaalle tuosta liitosta. Hauku vain lisää, sen nopeammin hänestä eroon pääset. Yhteishuoltajuus toimii kyllä, monellakin tuo järjestely käytössä.

Vierailija
40/121 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kirjoitti:

Kun tuosta miehestä eroat, voit saada miehen jolta tulee sekä että, munaa ja pataan. Karman laki voi olla joskus yllätyksellinen.

Jotenkin tulee tunne että sinunlaisellasi riivinraudalle on sattunut aivan liian lempeä ja kiltti mies. Draamaa pitäisi olla enemmän, ja nyt sinä joudut sitä yksin järjestämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme