Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla miehiä jotka ei ole ikinä hiljaa?

Vierailija
25.06.2023 |

Millaisia teidän miehet on? Ahdistaa välillä miehen jatkuva pälpätys ja puhuminen.

Seuraa perässä joka huoneeseen ja puhuu, puhuu ja puhuu aivan taukoamatta. Jos pakenen tupakalle niin menee pari sekuntia niin mies tulee perässä kertomaan taas jotain asiaa tai ideaa.

Pari kertaa miehelle ärähtänyt et hei nyt ihan oikeesti, en jaksa ja haluan olla rauhassa ja sulkenut makkarin oven . Mies kohteliaasti siirtyi oven taakse olkkariin mutta alkoi viheltelemään jonka jälkeen meni keittiöön laulamaan. Aina pitää pitää jonkinlaista ääntä , jos ei puhumista niin viheltelyä, lauluja tai efektiääniä erilaisista esineistä tai tavaroista tai ruumiin toiminnoista.

Mies ymmärtää että en ite jatkuvasti jaksa mitään ääntä mutta sanoo että hän ei kestä hiljasuutta ja on kokoajan äänessä , vaikka olisi yksin . Raastaa vaan hermoja , muuten kyllä ihana mies.

Onko muilla samanlaisia miehiä vai päinvastainen tilanne että ollaan kokoajan hiljaa?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luultavasti ekstrovertti ja sinä introvertti.

Vierailija
2/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se mies joka on enemmän hiljaa kuin äänessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunsin yhden miehen joka teki jatkuvasti erilaisia ääniä! Ärsyttävää pidemmän päälle.

Vierailija
4/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei, koska suhde tuollaisen kanssa ei etenisi alkututustumista pitemmälle.

Vierailija
5/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hitto, en kestäisi tuollaista miestä ollenkaan.

Vierailija
6/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla hänen keinonsa kontrolloida sinua jos paimentaa sinua ympäri taloa ja ääntelee. Yrittää ehkä peittää sinun mielipiteesi ja hiljentää sinut. Kuulostaa vähän henkiseltä väkivallalta jos on jatkuvaa.

Vierailija
7/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas oli mykkäkouluilija. Mua ahdisti hirveästi se puhumattomuus, sitä saattoi aamusta asti kestää usein joku vaikka 5 tuntia, ettei sanaakaan.

Vierailija
8/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla hänen keinonsa kontrolloida sinua jos paimentaa sinua ympäri taloa ja ääntelee. Yrittää ehkä peittää sinun mielipiteesi ja hiljentää sinut. Kuulostaa vähän henkiseltä väkivallalta jos on jatkuvaa.

En usko. Mulla ollut ennen väkivaltaisia suhteita kaksi ja kaikenlaista ongelmaa, mutta tämä mies on muuten todella hyvä ja mukava mutta tuo ääntely käy välillä hermoille.

Ymmärtää sen silti ja antaa olla rauhassa myös mutta sitten alkaa uudestaan että kokoajan puhuu, viheltää, laulaa tai tekee efektiääniä. Mutta on sellainen luonteeltaan varmaan eikä voi sille mitään. Ollaan oltu 10 kuukautta yhdessä ja muuten on kaikki enemmän kuin hyvin.

Vierailija
9/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kannattiko tollasta sitten, tuskin mitään fiksuja/kiinnostavia juttujakaan. ilma täytetään sitten pskalla. Turhalla läätinällä.

Vierailija
10/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä repesin kun luin, miehes taitaa olla papukaija.

Vierailija
11/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta naisia on jotka eivät ole hetkeäkään hiljaa!

Vierailija
12/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aika tyhmii jotka koko ajan äänessä jauhamassa pskaa. Ei ne tohtorit ja juristit siellä jonnin joutavaa pskaa varmaan ole jauhamassa

Vierailija
13/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki suukapulan se_k_si shopista.

Vierailija
14/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naissukulainen (ei oikeaa sukua vaan avioliiton kautta), joka ei hetkeksikään tuki suutaan.

Kun puhuu koko ajan, toistaa myös hyvin paljon samoja juttuja, vuotaa hänelle luottamuksella kerrottuja asioita ja pudottelee myös lihavia sammakoita.

Ei kuuntele muiden sanomisia ja toistaa ne sitten myöhemmin luulemallaan tavalla sinne päin. Esim. kertoi minulle, että minullahan on se tietty sairaus, koska minulla oli muinoin tietynlaisia kipuja. - Ei ole koskaan ollut ko. sairautta, mutta tiedänpähän nyt, mitä juttuja hän on vuosikaudet levitellyt minunkin terveydestäni ympäri ämpäri.

Nykyisin uskoudun hänelle luottamuksellisesti vain säätiedotuksista - nehän nyt muuttuu koko ajan muutoinkin.

Vierailija
15/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran kuntosalilla samaan aikaan kun tämä tyyppi. Oli pakko lähteä kesken pois. Sitä paska jauhantaa kun tuli ja tuli

Jufo on oikeasti tosi hyvä tyyppi. Ja puhui täyttä asiaa tuossakin.

Vierailija
16/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mt-potilaalta. JSSS.

17/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Mulla ollut ennen väkivaltaisia suhteita kaksi ja kaikenlaista ongelmaa, mutta tämä mies on muuten todella hyvä ja mukava mutta tuo ääntely käy välillä hermoille.

Ymmärtää sen silti ja antaa olla rauhassa myös mutta sitten alkaa uudestaan että kokoajan puhuu, viheltää, laulaa tai tekee efektiääniä. Mutta on sellainen luonteeltaan varmaan eikä voi sille mitään. Ollaan oltu 10 kuukautta yhdessä ja muuten on kaikki enemmän kuin hyvin.

On tai siis oli. Ero tuli nyt aattona, pääasiassa muista syistä.

Kaikkein ärsyttävintä oli ne vkl jos mies oli humalassa. Oli puhelimella/koneella aamuyöhön asti ja sitten tyyliin kahdelta yöllä löysi jonkun random mielenkiintoisen jutun ja alkoi siitä virittelemään keskustelua. Muuten olisi ollut ihan ok, mutta jos olin menossa aamuun seiskaan töihin, niin kovin paljoa kiinnostanut tuohon aikaan.

Vierailija
18/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran kuntosalilla samaan aikaan kun tämä tyyppi. Oli pakko lähteä kesken pois. Sitä paska jauhantaa kun tuli ja tuli

Mä olin kauan sitten ton kanssa samassa työpaikassa ja sama kokemus. Varmaan kiva ihminen, mutta rasittavasti aina äänessä.

Vierailija
19/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Nyt tuntuu, että mies pitää mulle koko ajan yllä jotain esitystä ja minun pitäisi olla yleisönä. Jos ei muuta niin soittaa vanhoja CD-levyjä ja kertoo niistä juttuja kuin joku radion tiskijukka.

Rasittaa todella paljon varsinkin kun on pms ja kuuma.

Vierailija
20/76 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies on puheliaampi. Onneksi voin useimmiten selvitä sillä, että kuuntelen toisella korvalla ja hymisen jotain silloin tällöin. Tässä on tietysti se vaara, että jotain oikeasti tärkeää menee minulta ohitse. Hänellä on asiaa kaiken aikaa, minulla kerran tai kahdesti päivässä. Voi olla, että ollaan vielä totuttelemassa toisiimme, oltu yhdessä vasta 35 vuotta.