Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla miehiä jotka ei ole ikinä hiljaa?

Vierailija
25.06.2023 |

Millaisia teidän miehet on? Ahdistaa välillä miehen jatkuva pälpätys ja puhuminen.

Seuraa perässä joka huoneeseen ja puhuu, puhuu ja puhuu aivan taukoamatta. Jos pakenen tupakalle niin menee pari sekuntia niin mies tulee perässä kertomaan taas jotain asiaa tai ideaa.

Pari kertaa miehelle ärähtänyt et hei nyt ihan oikeesti, en jaksa ja haluan olla rauhassa ja sulkenut makkarin oven . Mies kohteliaasti siirtyi oven taakse olkkariin mutta alkoi viheltelemään jonka jälkeen meni keittiöön laulamaan. Aina pitää pitää jonkinlaista ääntä , jos ei puhumista niin viheltelyä, lauluja tai efektiääniä erilaisista esineistä tai tavaroista tai ruumiin toiminnoista.

Mies ymmärtää että en ite jatkuvasti jaksa mitään ääntä mutta sanoo että hän ei kestä hiljasuutta ja on kokoajan äänessä , vaikka olisi yksin . Raastaa vaan hermoja , muuten kyllä ihana mies.

Onko muilla samanlaisia miehiä vai päinvastainen tilanne että ollaan kokoajan hiljaa?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla hänen keinonsa kontrolloida sinua jos paimentaa sinua ympäri taloa ja ääntelee. Yrittää ehkä peittää sinun mielipiteesi ja hiljentää sinut. Kuulostaa vähän henkiseltä väkivallalta jos on jatkuvaa.

En usko. Mulla ollut ennen väkivaltaisia suhteita kaksi ja kaikenlaista ongelmaa, mutta tämä mies on muuten todella hyvä ja mukava mutta tuo ääntely käy välillä hermoille.

Ymmärtää sen silti ja antaa olla rauhassa myös mutta sitten alkaa uudestaan että kokoajan puhuu, viheltää, laulaa tai tekee efektiääniä. Mutta on sellainen luonteeltaan varmaan eikä voi sille mitään. Ollaan oltu 10 kuukautta yhdessä ja muuten on kaikki enemmän kuin hyvin.

Tekee efektiääniä 😳😃😂😂😂😂😂😂

Vierailija
62/76 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen höpöttäjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta tiedän erään, joka on juuri tuollainen. Suusta tulee tauotonta tajunnanvirtaa konekiväärityyliin. Asia vaihtuu lennossa, eikä mies ole hetkeäkään hiljaa. Kumppani (ei vaimo) ynähtelee harvakseltaan vieressä. Rasittavaa kuunneltavaa.

Vierailija
64/76 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi tällaista. Toisella on AHDH, ei syö lääkkeitä ja suu käy 24/7. Toisella on AHDH ja autismi. Sama juttu. Jos 3 aikaan yöllä tulee joku asia mieleen, niin herätetään puoliso vatvomaan sitä asiaa yhdessä. Molemmat voivat vetää 4h monologin mieleen tulleesta aiheesta ilman, että kukaan kuuntelee.

Sun uudella miehellä on todennäköisesti myös ADHD.

Vierailija
65/76 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😮😮😮

Vierailija
66/76 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä jatkuvasti puhuvat ihmiset sitten puhuvat? Itse en koskaan keksi mitään puhuttavaa.

"No tietkö sillä eskollakin oli vähän suukopua Mirjamin kanssa ja ne aikasemmin sovitut asiat ei ollutkaan sit mitään ja kato kun Risto tuli kuin ja esti me yhdet talokaupat, harva siellä tietää mut erkkilän Markku sitten tuli ja navetasta taisteli, sitten oli ne mus talaiset et Kyösti sit kävi puhumassa välillä , kirveellä Pentti ne kuitenkin pelästytti. Mut Ismo ja Mirjami ei sit tullut toimeen ja kun Risto tuli hakemaan niin olikin roosvokeikka, haluutko kuulla lisää?

Vierailija
67/76 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on juuri tuollainen.olen välillä aivan loppu!Ei sekunnin rauhaa.Itse tykkään rauhasta ja hiljaisuudesta.

mutta muuten niin ihana,että kestettävä on.

Vierailija
68/76 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin jauhaa niitä näitä vaikka päivän putkeen mutta yleensä olen hiljaa

ja nainen meillä pölöttää niitä näitä kunnes sippaa sohvalle, yleensä illasta

tai hyvän ruuan jälkeen.

Mitään syvempää ei pysty puhumaan naisen puheet on niitä näitä aina

ja häntä ei ole kiinnostanut syventyä mihinkään vaan jutut on enempi

päivän tapahtua tai iltalehden uutisia.

viheltävävä mies kuullostaa kyllä aikamoiselta jo :D

Vierailija
69/76 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/76 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknillisessä yliopistossa opetettiin, että tuollaiset ovat idealinkoja ja vaan haitaksi yrityksille. 

Eivät vedä pitkäjännitteisesti mitään loppuun. 

Vierailija
71/76 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknillisessä yliopistossa opetettiin, että tuollaiset ovat idealinkoja ja vaan haitaksi yrityksille. 

Eivät vedä pitkäjännitteisesti mitään loppuun. 

:D

Vierailija
72/76 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla hänen keinonsa kontrolloida sinua jos paimentaa sinua ympäri taloa ja ääntelee. Yrittää ehkä peittää sinun mielipiteesi ja hiljentää sinut. Kuulostaa vähän henkiseltä väkivallalta jos on jatkuvaa.

En usko. Mulla ollut ennen väkivaltaisia suhteita kaksi ja kaikenlaista ongelmaa, mutta tämä mies on muuten todella hyvä ja mukava mutta tuo ääntely käy välillä hermoille.

Ymmärtää sen silti ja antaa olla rauhassa myös mutta sitten alkaa uudestaan että kokoajan puhuu, viheltää, laulaa tai tekee efektiääniä. Mutta on sellainen luonteeltaan varmaan eikä voi sille mitään. Ollaan oltu 10 kuukautta yhdessä ja muuten on kaikki enemmän kuin hyvin.

Tekee efektiääniä 😳😃😂😂😂😂😂😂

Pitää kokoajan sanoa sellaisia mistä muut olisi hiljaa. Esim puristaa ketsuppia "trööt trööt" sanoo vaikka ketsuppi ei tekisi sitä ääntä vaan on joskus tehnyt. Tai "se hiihtely siinä , *VIUH VIUH VIUH*   katsoo tv ohjelmaa missä puhutaan mehiläisistä tai ampiasista niin tulee heti bzzzz bzzz bzzz". Tekee jotain jälkiruokaa niin matkii sauvasekoittimen ääntä yms yms . Ekat vuoden se on ehkä hauskaa..

Vierailija
73/76 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kova puhumaan ja naiset eivät voi sietää sitä koska he eivät saa täysin ilmatilaa haltuunsa.

Vierailija
74/76 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja pystyn ajamaan puhumatta suomen halki. Ei haittaa yhtään kun keskittyy ajamiseen. Jotkut taas on kuin mitäkin matkasaarnaajia koko ajan äänessä.

Vierailija
75/76 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän on niitä miehiä jotka alussa tekee naiseen vaikutuksen hassuttelullaan ja sosiaalisilla taidoillaan. Nainen ei sitten ota huomioon ettei ehkä jaksa aivan samanlaista hassuttelua ja pölinää lopun elämäänsä ja siinä sitä sitten ollaan, kun olettaa että se miehen hassuttelupälätys olisi joku alkuhuuman mukana pois menevä juttu eikä sitten olekaan.

Vierailija
76/76 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oma mies on kyllä melkoinen hölöttäjä, mutta silti lähes mykkä poikansa puolisoon verrattuna. Vältän nykyään tapaamisia rouvan kanssa, sillä en yksinkertaisesti jaksa tunteja kestävää, kovaäänistä monologia jonninjoutavista asioista. Puolisona moinen kaakattaja olisi kyllä painajainen.