Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollakin kokemuksia Dysonin johdottomista varsi-imureista?

Imuri
25.06.2023 |

Onko ne hyviä vai mikä on oma kokemuksesi?

Pitäisi ostaa uusi imuri ja tuollaista mietin yhtenä vaihtoehtona.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut V8 jotain 7 vuotta. Akun kesto on hiipunut, mutta olen silti tyytyväinen. Se on niin nopea napata seinältä jos tekee mieli pikaisesti siistiä. Puhtaanapito on asennekysmys. Ei se kovin vaikeaa ole.  

Sohvien ja patjojen imurointi on oudosti tyydyttävääkun näkee sen ryönän mikä niistä irtoaa. Töissä  on kaksi boschin varsi-imuria ja ne on kyllä ihan onnettomia leluja Dysoniin verrattuna. 

Vierailija
62/64 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla dysonin v11, maksoi muistaakseni 600€

Paskin imuri mitä mulla on ollut.

Ainoa käyttökelpoinen tehoasetus on "turbo", jolla täysi akku kestää noin 5min. Pienemmillä tehoilla ei ime edes hiekkaa lattialta, eli niillä ei tee mitään.

Jos vähääkään suulake nousee lattiasta, ampuu roskat imuroijan nilkoille.

Raskas kantaa yhdellä kädellä, virtanappi typerä kun sitä täytyy pitää pohjassa koko ajan.

Suulakkeen harjakset kuluu melko nopsaan, uudet osat maksaa muutamasta kympistä sataseen, jos niitä ylipäätään saa. Dysonin kaupasta ei saanut, oli loppu.

Varmaan ainoa plussa on automaattinen tehonsäätö, esim mattoa imuroidessa.

Reklamoin tästä dysonin asiakaspalveluun, josta vastaus oli tyyliin "voi voi, tällaisia ne kaikki on".

Lopputulema :

Paska tuote, paska asiakaspalvelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kirjoittaa, ettei ime edes hiekkaa lattialta? Kuulostaa oudolta.  Onko säiliö liian täynnä? Onko osat kunnolla kiinni? Me käytetään dysonin varsi-imuria auton siivoukseen juuri siksi, kun se imee hiekkaa kunnolla ja eri suulakkeilla pääsee ahtaisiin paikkoihin. 

Vierailija
64/64 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on V15 ja olen myös hyvin pettynyt imutehoon. Pölyä ja hiuksia imee todella hyvin, mutta leivänmurut ja hiekat tippuu takaisin lattialle. Olen putsannut jne, mutta sama ongelma jatkuu.

Onkohan tämä joku sunnuntai kappale vai onko muilla samoja kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä