Kaverini sanoi että joutuu "köyhäilemään" viikon ruoan suhteen
Ja kertoi että hän joutuu syömään sika-nauta-jauhelihaa, makaronia, kesäkurpitsaa, leipää meetvurstilla, kahvin kanssa vain 1 keksi, iltapalaksi jugurttia, on nakkikeitto + perunaa-porkkanaa-sipulia, porkkanasosekeittoa ja 1 pv makaronia + kastike tomaattimurskasta, sipuli, valkosipuli, liemikuutio ja mausteet. Sitten hänellä on kuulemma lisäksi kananmunia, pari jogurttirahkapurkkia, 2 banaania ja maitoa kahviin ja teehen muuten ei juo. Kaurahiutaleitakin varalle muttei kuulemma tykkää.
Itse kun olen joutunut köyhäilemään, niin menuu on ollut pääasiassa makaronia ketsupilla, riisiä keitettynä ja paistettuna valkosipulin ja mausteiden kanssa, joskus jotain vihannesta kylkeen, olen leiponut kaurateeleipiä vaikka inhoan leipomista (en osaa eikä kiinnosta mutta oli pakko), halvin margariini yök, kahvikin joskus juotu mustana, ei kekseistä tietoakaan ja kaurapuuroakin joutunut syömään, lisäksi tehnyt itse lohkoperunat uunissa ja dipannut ketsuppiin.
Kaikki on suhteellista näköjään.
Mikä on sun pahin köyhäilyviikko?
Kommentit (9)
Kaurapuuroviikko on pahin aina, kun se iskee. Joo, pidän kaurapuurosta, mutta joka aterialla, niin tökkii, eikä verensokerikaan tykkää siitä. Pomppaa aina yli kymmeneen. Mut hiilari on halvinta. Munia taas en saisi syödä enempäänsä kolesterolin takia. Mut eipä pääse paino karkaamaan, kun viikon kaurapuurokuurin vetää joka kuun lopussa. Vähentää aika tehokkaasti ruokahalua.
Hyvinpä muistit noin pitkän köyhäily listan. Mä tein testin, piti muistaa joku kymmenen kuultua sanaa. Muistin pari. Sulla on hyvä muisti.
Opiskeluajoista on niin kauan. Et ei kaikkea muista. Aloin silloin juomaan kahvin mustana. Makaronia margariinilla, ketsupilla ja mausteilla tuli syötyä paljon. Kun sain alle kämpän jossa oli pakastin. Eikä pelkkä lokero. Tein sen täyteen leipää ja pullaa. Rahat vähissä ollessa pystyi järsimåån niitä makaronin ohella.
Keksi on turha. Maustetut jogurtit, nakit ja meetvursti ova pahasta.
Yleensäkin ultraprosessoitu ruoka on paha suolistolle.
Teen ruokaa useaksi päiväksi. Käytän aina rahaa niin vähän kuin voin.
Vierailija kirjoitti:
Keksi on turha. Maustetut jogurtit, nakit ja meetvursti ova pahasta.
Yleensäkin ultraprosessoitu ruoka on paha suolistolle.
Teen ruokaa useaksi päiväksi. Käytän aina rahaa niin vähän kuin voin.
Hän sanoi että syö nyt pois sen mitä kaapissa on. No se on tietysti ymmärrettävää ja fiksua. Ei se prosessoitu ruoka yhdessä viikossa mitään tee.
Ap
Minulle köyhäilyä on se, jos en saa 400g nautaa, 1kg vihanneksia ja 4 litraa maitoa päivässä.
Kaveri tunnistaa nyt sinut palstalla.
Viikkoa ei ole oltu, yksi päivä jolloin sain vain yhden sämpylän. Pidän aina keittoja pakastimessa.
Siis mistä tiedät kaverisi stömiset noin yksityiskohtaisesti? Oletko ihan ok?