Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko syyllistynyt ghostaukseen tai fizzlingiin/joutunut itse sen kokemaan?

Vierailija
24.06.2023 |

Eikö olisi parempi vain olla rehellinen ja sanoa, etteivät kemiat kohtaa yms.?

IL: Julma deittailutrendi yleistyy – Ethän toimi näin?

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9fbcbc1f-16f2-432a-8966-9126ddf86e77

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ghostannut toisella paikkakunnalla (välimatkaa 200km) asuvan kaverin. Olimme yhteydessä viestein ja puheluin ja tapasimme harvoin, kumpikaan ei ollut somessa.

Tunsin ettei meillä ole niin paljoa yhteistä että haluaisin enää olla hänen kaverinsa enkä halunnut väkisin ylläpitää kaveruutta joka ei tuntunut enää hyvältä. Tiedän että olisi ollut reilumpaa sanoa tämä suoraan hänelle, mutta olen pelkuri enkä halua mitään riitoja/syyllistämistä joten menin helpomman kautta ja ghostasin hänet laittamalla hänen numeronsa estoon.

Annoitko siis silti viesteissä, puheluissa ja harvoissa tapaamisissa ymmärtää että kaikki on hyvin ja seura kiinnostaa?

Muakin kiinnostaisi, mutta ei taida edes tuohon uskaltaa vastata anonyymipalstalla :D

Vierailija
42/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni "kemiat eivät kohtaa" on julma sanonta. Jos sen sanoo ihan tavanomaisesti.

Niinpä, paljon parempi on asiallisesti kertoa että olet ruma, henkesi haisee ja sinulla on karsea musiikkimaku.

En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku ryhtyisi tapailemaan ihmistä jota pitää rumana. Aika epätoivoista meininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on ghostattu ainakin yli 5 kertaa eikä "kemiat ei kohtaa" sanominen muuttaisi mitään. Olen toki katkeroitunut myönnän mutta ne tavoittelemani 5-6 naista olivatkin huippukauniita ja olin lähtökohtaisesti menossa tosi suhteeseen katsomaan olisiko ainesta loppuelämän kumppaniksi, siksi en mitään "haaleita" naisia koittanut edes tavoitella. Tosin eipä niitäkään olisi ilmeisesti ollut.

Yritän hyväksyä tilanteen, en usko että katkeruus enää antaa päästää ketään lähelle kun on jo 34.

Katkeran oloiset tyypit on just niitä jotka on paras vaan ghostata.

Sen jälkeen katkeruus vasta kun oli tullu kaikki ne pakit vuosikymmenessä.

Katkeruuden siemenen olit kyllä kylvänyt itse jo aiemmin. Normaali ihminen ymmärtää ettei treffailu ja tutustuminen vielä tarkoita mitään.

En olekkaan normaali kun vähän skitso. Ymmärrän että kaikki johtui siitä..

Vierailija
44/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko että omalla kohdalla suurin osa miehistä on onneksi olleet tosi asiallisia, jos asiallisesti sanoo ettei koe tässä olevan mahdollisuutta parisuhteeseen. Mutta siellä on sitten aina niitä muutamia, jotka alkaa heti huakkumaan ja mollaamaan, kun sanoo ettei ole enää kiinnostunut.

En tosin ole itse koskaan ghostannut, mutta pakko myöntää että monesti se on tuntunut jopa turvallisemmalta tavalta poistua, kun ei tiedä kuka sitten rupeaa sellaiseksi hulluksi.

Paras vaan ilmoittaa ettei nyt kiinnostakaan ja heti sen jälkeen blokata ja poistaa.

Eli pelkäät nähdä ettet itsekään ollut kiinnostava, eikä mitään viestejä olisi edes tullut.

No sehän on ihan win-win-tilanne kun kumpaakaan ei kiinnosta.

Vierailija
45/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ghostannut, jaa, ainakin 99 prosenttia naisista Tinderissä. :D Olisi kiva tietää tarkka luku. Jos nainen ei osaa avata keskustelua, niin ghostaan. -nuori mies

Ghostaamisesta on kyse vasta sitten kun ollaan jo tapailuasteella. Varmasti suurin osa moi mitäs kuuluu-tason viestittelyistä päättyy heti.

Ahaa. Jos noin on, niin sellaiset 90 prosenttia olen ghostannut. Syynä turvallisuus. Olen pienikokoinen. -nuori mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän