Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako aitauksessa olevia hevosia mennä koskemaan

Vierailija
24.06.2023 |

Kotimaan matkoilla niitä usein näkee ihan yksin. Olisi helppo mennä silittämään.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ny vähän jarrua hevoshullut :D se hevonen ei tunnista mitään eikä tajua jos toinen saa luvan omistajalta koskee :D ja niillä on yhtä paljon kieltä ku kuuromykillä. lauma eläin ja siihen liittyvät vaistot.

On olemassa hevonen joka osaa puhua kuin ihminen, en tiedä kuinka moni hevonen osaa puhua kuin ihminen mutta jos hevonen osaa puhua kuin ihminen niin tälläinen hevonen ei kyllä puhu ihmisille ihmisen puhetta ja tälläinen hevonen saa hevostallissa paljon kunnioitusta muilta hevosilta

Vierailija
22/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ny vähän jarrua hevoshullut :D se hevonen ei tunnista mitään eikä tajua jos toinen saa luvan omistajalta koskee :D ja niillä on yhtä paljon kieltä ku kuuromykillä. lauma eläin ja siihen liittyvät vaistot.

Mutta se omistaja tietää kannattaako koskea. Eivät kaikki hevoset suhtaudu suopeasti. Ilman lupaa ei ole asiaa lääppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se omistaja tietää kannattaako koskea. Eivät kaikki hevoset suhtaudu suopeasti. Ilman lupaa ei ole asiaa lääppiä.

Ja mistä löydän sen omistajan??? Ne hevoset on siinä Idan vieressä nyt ja haluun nyt silittää.

Ap

Vierailija
24/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa!

PUREN.

Vierailija
25/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan että sormet ovat kuin nippu k*rpiä, mutta hevoselle ne ovat porkkanoita.

Vierailija
26/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu kuin ap:lla, tosin osaan puhua miehille miesten kielellä ja silittää niitä. Miksi niin monet naiset pitävät tätä pahana asiana?

Vierailija
27/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan kannata toisen ihmisen omistamiin eläimiin koskea ilman lupaa.. 

Vierailija
28/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet pudonnut täydellisesti tutkimuksen ja tieteen kelkasta.

Vierailija
29/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kosketuksesi seksuaalista? Ajattelepa jos itse olet jossain aidan takana ottamassa aurinkoa ja joku tulee koskettamaan ilman lupaa. Tykkäisitkö, häh?!!

Vierailija
30/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joki taulapää menee minun hevosteni tarhaan, laitumelle tai aidan vierelle notkuilemaan ilman lupaa, voi olla varma, että kutittaa haulit kivast persauksissa

Vierailija
31/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, mä tulen ilman lupaa silittelemään sun kumppaniasi.

Vierailija
32/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä löydän sen omistajan??? Ne hevoset on siinä Idan vieressä nyt ja haluun nyt silittää.

Ap

Maailma nyt vaan ei toimi haluuuuun periaatteella. Lasten suhteen ymmärrän sen ja asian opettelun.

Vierailija
33/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerran menin antamaan tällaiselle aitauksessa olevalle hevoselle kädestä leipää. Puri, siis ihan pureksimalla pureksi minua todella pahasti sormiin. Sattui aivan järjettömän älyttömästi ja oli tipalla, ettei sormien jänteet vaurioituneet. Selvisin masiivisella kivulla, jäykkäkouristusrokotuksella ja näyttävillä ruhjeilla. Hevosammattilainen totesi, että hevoselle on saatettu opettaa tietyt ruokailutavat ja se on oppinut stressaantumaan, jos tästä poiketaan. Ja reagoi tuolla tavalla. Ja neuvoi pääsääntönä, että vieraita hevosia ei pidä ilman omistajan lupaa lähestyä, eikä ainakaan syöttää.

Ei saa syöttää! Hevosille tulee ähky ylimääräisestä ruuasta! Ne voivat kuolla siihen.

Vierailija
34/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen silittänyt aina aidan vieressä olevia heppoja ja tykkäävät.

Et sitten ole dilittänyt meidän hevosta. Se haukkaa kilon palan vieraasta ja pienemmästäkin tarjoa kaviota.

Vierailija
35/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivottavasti olet vain provoilija etkä oikeasti näin tam.pio minäminä-ihminen... 3-vuotiaan tasolla. "Mutku mä haluu-uu-uun. Just nyt."

Et koske etkä mene edes lähelle. Piste.

Jotkut hevoset tulee siitä aidasta läpi, kun ihminen menee lähelle pällistelemään. Mitäs sitten, kun sen karkaaminen on sinun syytäsi? Hevonen loukkaa itsensä ja ammutaan sen vuoksi. Samalla se aiheuttaa hirvikolarin suuruisen onnettomuuden, jossa kuolee joku, ehkä lapsi? Mutta pääasia, että sinä sait (yrittää) silittää. Voi v!!!

Vierailija
36/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihminen mutta olen hevonen myös, olen vieläkin poikavauva monen ohmisen mielestä jotka rakastavat hevosia mutta lampaat ovat eri mieltä ja he ilmiantavat tätä kommenttia ja yrittävät poistaa tämän kommentin kaiken tieteen keinoin kuten kamelit ja perkaajat

Vierailija
37/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon nähny Helsingissä Kumpulassa kun narkkimainen äiti lapsineen oli hevosten laitumella silittelemässä niitä. Nainen mulkoili siihen tyyliin että tuskin heillä oli lupaa olla siellä. Samalla alueella oli kuulemma ongelmia siitä, kun paikalliset tiesivät tontin olevan vuokrattu kaupungilta ja kuvittelivat sen perusteella pihan ja laitumien olevan julkista aluetta, joilla saisi kulkea vapaasti.

Olen nähnyt myös vastaavan narkkimaisen äidin kerran moottoritien laidassa lasten kanssa poimimassa metsämansikoita muutaman metrin päässä moottoritiestä.

Vierailija
38/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen silittänyt aina aidan vieressä olevia heppoja ja tykkäävät.

Suomen lain mukaan hevoset ovat esineitä eli siis jonkun ihmisen _omaisuutta_. Menetkö myös lääppimään muiden autoja ja matkalaukkuja?

Vierailija
39/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hevonen on hevonen, ei ole hevosia tai hevosten. Jos hevonen ei ole hevonen niin demokratia on diktatuuria tulevaisuudessa!

Vierailija
40/88 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa 1miljoona dromedaarikamelia on villinä vapaana, jos näiden dromedaarien tilalla olisi 1miljoonaa hevosta niin maapallo olisi paljon ymmärrettävempi koti meille!

Älkää menkö oikeasti näinä vaikeina aikoina luvatta hevosten aitauksen sisälle, lähestykää hevosia lojaalisesti kunkin hevostallin ja -aitauksen hoitajien kautta, jos et saa yhteyttä näihin hoitajiin niin menkää itkemään itkupotkuraivareitanne teidän mamman hikiseen sukkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi