En saanut miestä tänäkään juhannuksena
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
"En saanut miestä :("
"Voi voi älä murehdi sisko pää pystyyn ja yritystä vähän hymyä huuleen niin kyllä se siitä jaxuja ja haleja""En saanut naista :("
"Mitä sitten et sä ole oikeutettu suhteeseen yritä kovempaa ihme inceli vihaa varmaan naisia sen jotenkin lukee rivien välistä elä omaa elämääsi"Kunhan muistutan taas tuplastandardeista.
Aloittajalle on kylläkin sanottu parisuhteen työläydestä. Täällä käyvillä miehillä sekä naisilla on kumma luulo partnerin olevan lähinnä kaappiin sullottava lelu jonka voi ottaa esille hyvinä päivinä. Muun aikaa hyödykkeen halutaan pysyvän hiljaa.
Se heila pitää löytää helluntaihin mennessä tai ei löydy koko kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kesää!
https://keltainenruusu.fi/product/7500/ultimate-fantasy-dolls-mia--seks…
https://keltainenruusu.fi/product/7548/justin---aidonkokoinen-miesnukke…
Mitä noilla, kun oikeaakin saa 😂
ootko se vanha nainen baaristiskiltä joka kehu kuinka mun on vaimo onnekas ja aiheutti todella epämukavan olon mulle :D
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Kuvottavaa mlkun vinkumista.
Joku voi tykätäkin.
Vierailija kirjoitti:
ootko se vanha nainen baaristiskiltä joka kehu kuinka mun on vaimo onnekas ja aiheutti todella epämukavan olon mulle :D
En ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on vielä mahdollisuus saada. Jospa olisin niin onnekas, että seuraani eksyisi raitis ja kiva tyyppi jonka kanssa vietetään rauhallinen ja hauska juhannus. Aika käy vähiin, pitäkää peukkuja mulle.
Onnistuiko?
Ei tänään. Olen hiukan pettynyt, mutta olen silti vielä toiveikas huomisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Se heila pitää löytää helluntaihin mennessä tai ei löydy koko kesänä.
Tämä sanonta on päivitetty muotoon: Jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena kaksi.
Vielä ehtii. Mekko päälle ja tansseihin. Hus hus
Vierailija kirjoitti:
Sormissa on ilosi.
Mistä tiedät ap:n olevan nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormissa on ilosi.
Olen nainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormissa on ilosi.
Olen nainen. Ap
Akkamainen mies se on.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei ollut jonoa tänäkään juhannuksena, vaikkei ollut sitä heilaa yhtenäkään helluntaina.
Jos ei heilaa helluntaina, jono juhannuksena.
Eipä tullut minunkaan mökilleni yhtään naista tänä juhannuksenakaan. Mikä siinä nyt on, kun naiset ei saa miestä ja miehet ei saa naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormissa on ilosi.
Olen nainen. Ap
Akkamainen mies se on.
Bottom lives matter!
"En saanut miestä :("
"Voi voi älä murehdi sisko pää pystyyn ja yritystä vähän hymyä huuleen niin kyllä se siitä jaxuja ja haleja"
"En saanut naista :("
"Mitä sitten et sä ole oikeutettu suhteeseen yritä kovempaa ihme inceli vihaa varmaan naisia sen jotenkin lukee rivien välistä elä omaa elämääsi"
Kunhan muistutan taas tuplastandardeista.