En saanut miestä tänäkään juhannuksena
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen. Ei niistä mitään iloa ole.
Olen eri mieltä. Ap
Miestä varten pitää hankkia Amazonista mood chart ja erilaisia workbook vihkosia. Sinkkuna sitä ei muistakaan millainen työ näissä olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Apua, eihän mies tai kumppani nyt ole mikään noutotavara, joka kaupasta haetaan. "En saanut.." Yhden yön kivat, niitä nyt saa jokainen mukaansa halutessaan.
Mies ei poista tyytymättömyyttä omaan elämäänsä. Jos miehen olisit nyt "saanut", niin jo huomenna valittaisi, kuinka huono keskustelija, pano, tasoinen vat evö hän onkaan.
Sama koskee naisen "hakemista"
Juhannus on tänään, 24.6. Joten ap ehtii hyvin saada miehen. Vinkki, mene lähikaupan nurkille klo 12 aikoihin, kun olutta saa ostaa, siellä niitä miehiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, eihän mies tai kumppani nyt ole mikään noutotavara, joka kaupasta haetaan. "En saanut.." Yhden yön kivat, niitä nyt saa jokainen mukaansa halutessaan.
Mies ei poista tyytymättömyyttä omaan elämäänsä. Jos miehen olisit nyt "saanut", niin jo huomenna valittaisi, kuinka huono keskustelija, pano, tasoinen vat evö hän onkaan.Sama koskee naisen "hakemista"
Tietenkin. Ap itse vain otti puheeksi miehen puutteensa.
Minä sain miehen Itsenäisyyspäivänä 1988. Sain myös ihanan lapsen hänen kanssaan.
En kuitenkaan halua enää olla hänen kanssaan samassa huushollissa.
Ystäviä ollaan edelleen.
Vielä ehdit tekemään juhannustaikoja. Juokse peltojen (olikohan kolmen kolmikulmaisen pellon) ojia myöten alasti ja tuleva siippa tulee vastaan.
Osaahan aloittaja leipoa ja kokata? Miesmaskotit tykkää kätevistä emännistä.
Taas jäin soittamaan viulua yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei poista tyytymättömyyttä omaan elämäänsä. Jos miehen olisit nyt "saanut", niin jo huomenna valittaisi, kuinka huono keskustelija, pano, tasoinen vat evö hän onkaan.Sama koskee naisen "hakemista"
Tietenkin. Ap itse vain otti puheeksi miehen puutteensa.
Mikä edes on miehenpuute? Jos vaikka lapsia haluaa niin ei ikinä siihen edes jotain paskajantteria!
Vierailija kirjoitti:
Taas jäin soittamaan viulua yksin.
minä taas jäin lehdelle soittelemaan
Nainen SAA aina halutessaan miestä. Menee vaan ja koputtaa olalle ja kysyy haluatko pimppaa. Miehillä eri juttu
Vierailija kirjoitti:
Nainen SAA aina halutessaan miestä. Menee vaan ja koputtaa olalle ja kysyy haluatko pimppaa. Miehillä eri juttu
Kyllä miehetkin saa, mutta pitää katsoa naisen painoa: mitä enemmän sitä varmemmin onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin työmaan. Jonkinsortin auringonpistos on täytynyt tulla miehenkipeyden iskiessä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehetkin saa, mutta pitää katsoa naisen painoa: mitä enemmän sitä varmemmin onnistuu.
Tähän ei vaan voi sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tiedät-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tiedät-
Meni femboy moodissa kysymään munaa ja sai
Vierailija kirjoitti:
pitsa ja yleisimmät perusruuat menee tosta vaan, mutta courmee-tason kokkailuja pitää vielä vähän hioa
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitsa ja yleisimmät perusruuat menee tosta vaan, mutta courmee-tason kokkailuja pitää vielä vähän hioa
-ap
Äläkä unohda tilata couples cards, mood chart ja relationship workbookkia. Miehen kertoessa ajoittaisesta alkoholiongelmasta ostat siihenkin erillisen kirjasen. Kotikokki.net tarjoaa aloittelijan ystävällisiä reseptejä.
Alaston Suomessa voi hakea sinkkuja. Naamaa ei pidä kuvata.
mulla ei ollu mitään vimmaa, pitää olla se oikea fiilis. Ja se voi tulla muulloinkin kuin juhannuksena.