Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut miestä tänäkään juhannuksena

Vierailija
24.06.2023 |

.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehdit tekemään juhannustaikoja. Juokse peltojen (olikohan kolmen kolmikulmaisen pellon) ojia myöten alasti ja tuleva siippa tulee vastaan.

Kerro ap, jos aiot totetuttaa tämän ja myös missä ja milloin. Ihan ilman mitään sen kummempaa syytä sanon tämän...

Vierailija
42/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on vielä mahdollisuus saada. Jospa olisin niin onnekas, että seuraani eksyisi raitis ja kiva tyyppi jonka kanssa vietetään rauhallinen ja hauska juhannus. Aika käy vähiin, pitäkää peukkuja mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummastuttaa tämä vimma löytää juhannuksena nakkia rinkelin keskelle monella vaikka muu aika vuodesta elellään suht tyytyväisenä ilman. Jopa aseksuaalitkin villiintyy ja hakee seksiä.

Tämä. Omien muistikuvien mukaan en ole ikinä harrastanut juhannuksena seksiä. Juhannus on ihan muita asioita varten.

Kummastuttaa myös tämä palstan matalaotsainen toiminta poistella viestejä, mutta jättää silti vastaukset siihen lainauksineen näkyville. Vähänniinku plusmiinusnolla.

Vierailija
44/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa avomaan kurkku, se auttaa puutteeseen🥒

Vierailija
45/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tullut luokseni? Odotin ja odotin mutta et tullut.

Vierailija
46/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa vaikka on mies mutta se pihtaa.

Vierailija
47/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Olet elossa, et jonota turvakotiin, saat pitää työsi ja asuntosi, varasi eivät hupene miehen kouluttautumiseen, itsetuntosi on hyvä, koska et joudu kuulemaan millä sanoilla hän sinua kutsuu kun 24 tölkin olutkuorma loppui jo juhannusaattona, et myöskään joudu ostamaan kimppa-autoa, mikä juhannuksen jälkeen laukeaisi asuntosi eteen etkä löydä kauneudenhoitotuotteitasi vessanpöntöstä! Asut marrausvapaalla vyöhykkeellä eivätkä pienet läppäykset tai isommat iskut johda kipuoireyhtymään tai aivokasvaimeen. Et myöskään kärsi seksitaudeista tai joudu kuuntelemaan puhelimessa kuinka Marjaliisa kaipaa rakastaan. Et joudu kärsimään siitä, että miehesi teettää asuntosi avaimen kopioita ja myy niitä kavereilleen. Käsitätkö lainkaan mikä varjelus on ollut seuranasi koko juhannuksen ajan ajan! :D Pidä siitä kiinni myös jatkossa

Vierailija
48/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla aina se puutarhatonttusi.

Vierailija
49/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulla on mies mutta se kans pihtaa.. on tehnyt sitä ilmeisesti ainakin jo vuoden..

Vierailija
50/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vuosi ollut aikaa hankkia mies. Miksi heräät vasta nytten?

Vierailija
51/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on vielä mahdollisuus saada. Jospa olisin niin onnekas, että seuraani eksyisi raitis ja kiva tyyppi jonka kanssa vietetään rauhallinen ja hauska juhannus. Aika käy vähiin, pitäkää peukkuja mulle.

Onnistuiko?

Vierailija
52/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se jono. Mutta ei yhtään sellaista joka tykkäisi ihan vaan minusta. Kropan ja ulkonäön perässä vaan. Kuvien perään vingutaan. Tympeetä.

No, kerrotko millainen olet ja millaisista miehistä pidät? Minä kun en näe ulkonäköäsi tai kroppaasi.

Vierailija
53/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se jono. Mutta ei yhtään sellaista joka tykkäisi ihan vaan minusta. Kropan ja ulkonäön perässä vaan. Kuvien perään vingutaan. Tympeetä.

No, kerrotko millainen olet ja millaisista miehistä pidät? Minä kun en näe ulkonäköäsi tai kroppaasi.

Noihin kysymyksiin vastaamalla hukkaat aikaasi. Hän ei tee mitään noilla tiedoilla.

Vierailija
54/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei onnistunut laihdutus tänäkään vuonna?

Vierailija
55/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua "en saa miestä" juttuja. Kuulostaa siltä, että tärkeämpää olisi "miehen saaminen" kuin se millainen se mies on.

Tosi moni myös tyytyy parisuhteeseen, missä ei koe yhteyttä kumppaniin, ei tehdä asioita yhdessä jne. Ollaan vaan parisuhteessa, jollain kriteereillä kumppani kuitenkin valittu, vai ottaako ihmiset vaan sen kuka sattuu vierelle jäämään? Ilmeisesti moni ottaa.

Vierailija
56/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tänä aamuna omalta mieheltä.

Vierailija
57/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei onnistunut laihdutus tänäkään vuonna?

Olet aivan oikeassa

Ap

Vierailija
58/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah röh kjeh,,

Ei miehet oo sulle itseään velkaa. Mitäs jos koittaisit olla semmoinen nainen josta miehet pitää.

Otat härkää sarvista tai itket miehettömyyttäs, oma valinta.

Oma valinta ja oma vika. Deal with it.

Olen yrittänyt mutta en riitä.

Vierailija
59/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satusetiä kannattaa välttää. Heillä pusseissa vaan likaisia jauhoja.

Vierailija
60/91 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme