Saatteko käydä parisuhteessa baarissa ilman kumppania?
Suhteellisen tuore avomieheni kieltää minua käymästä baarissa tai terassilla yksin tai kavereiden kanssa, enkä tiedä miksi.
Saatteko te käydä ulkona itsenäisesti ilman miestä? Miehen mukaan tällainen ei kuulu parisuhteeseen. Kuulisin mielelläni mitä palsta on mieltä.
Kommentit (85)
Mikäs Mullahin kanssa ap on yksiin mennyt, kun tuollainen on muka normaalia parisuhteessa?
No tietenkin saan. Jos mies yrittäisi kieltää niin nauraisin ja lähtisin silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totean vaan: moni nainen pettää "tyttöjen iltaa" baarissa viettäessään.
Ai niin perhana aivan meinasi unohtua. Konservatiivisiin arvoihin kuuluu kettingeillä hellaan kiinnitetty kotirouva jonka paikka on työpäivän ajan kellarissa lukkojen takana. Lapsien ilmaantuessa taloon saa jäädä valvontakameroiden valvonnan alle.
Onnee AP!
Annoin alapeukun vain siksi, että väitit tuollaisen kuuluvan konservatiivisiin arvoihin. Ei tuo ole konservatiivisuutta vaan ainoastaan kontrollointia sekä sairaalloista mustasukkaisuutta ja omistuksenhalua.
Juokse ap!
Hah. Mitä minä siellä baarissa tekisin vastenmielisten örveltäjien kanssa?
Mun puolestani kaikki juottolat/huoralat saisi sulkea välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sulla ole ollut paljoa pitkiä suhteita sairaalloisen mustasukkaisena ja vainoharhaisena?
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin saan. Jos mies yrittäisi kieltää niin nauraisin ja lähtisin silti.
Sama. Eikä me oltaisi tuollaisen vaatimuksen/kiellon jälkeen enää pariskunta vaan mies olisi exä.
Mun mies ei yksinkertaisesti pidä jos olen liikkeellä kovin myöhään ja nykyään jopa päiväsaikaan saa hänellä pienen huolen päälle. Maailma on koronan jälkeen muuttunut niin turvattomaksi, että hän huolestuu ja pyytää lähettämään välillä viestiä jos olen liikkeellä. Tämä kevät on varsinkin ollut todella raskas molemmille henkisesti ja näitä tapauksia on vain lisääntyvissä määrin. Helmikuussa joku mies yritti raahata minut vessaan, erään kerran yksi otti käsivarresta kiinni ja kesti hetki kunnes pääsin irti ja viimeksi tänään tuli yksi keskustelemaan. Minä ymmärrän miehen kannan ihan täysin ja sanoin, että en halua kohta enää lähteä kotoa yhtään mihinkään ilman miestä, koska muilla on aivan järkyttävää käytöstä. Pahoittelen tosin, että aiheesta sivusin. Varsinkin kun emme Suomessa asu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sulla ole ollut paljoa pitkiä suhteita sairaalloisen mustasukkaisena ja vainoharhaisena?
Veikkaan, että tuon tyypin mielestä tyttöystävä käy töissäkin vain siksi että "pääsee" panemaan työkavereitaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin perhana aivan meinasi unohtua. Konservatiivisiin arvoihin kuuluu kettingeillä hellaan kiinnitetty kotirouva jonka paikka on työpäivän ajan kellarissa lukkojen takana. Lapsien ilmaantuessa taloon saa jäädä valvontakameroiden valvonnan alle.
Onnee AP!Annoin alapeukun vain siksi, että väitit tuollaisen kuuluvan konservatiivisiin arvoihin. Ei tuo ole konservatiivisuutta vaan ainoastaan kontrollointia sekä sairaalloista mustasukkaisuutta ja omistuksenhalua.
Juokse ap!
Samaa mieltä. Olen itse konservatiivinen kristitty, ja pidän aviollista uskollisuutta tärkeänä. Kuten myös mieheni. Käyn ravintoloissa satunnaisesti illanvietoissa lähinnä työporukalla, eikä se ole koskaan häirinnyt miestäni mitenkään. Sama toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnee AP!Annoin alapeukun vain siksi, että väitit tuollaisen kuuluvan konservatiivisiin arvoihin. Ei tuo ole konservatiivisuutta vaan ainoastaan kontrollointia sekä sairaalloista mustasukkaisuutta ja omistuksenhalua.
Juokse ap!
Esimerkiksi Jenkkien konservatiivialueilla perheväkivalta on yhä ongelmana. Suomessa pienempien paikkakuntien sossut eivät aina pääse tulemaan parin väliin (tästä on ollut ihan uutisissa)
Joten kyllä. Konservatiivisiin arvoihin kuuluu enemmän tai vähemmän henkinen/fyysinen väkivalta.
Kiitos vastauksista. Tällaista vastaanottoa odotinkin, vaikka minulla ei ole paljon kokemusta parisuhteista tai varsinkaan avoliitoista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei yksinkertaisesti pidä jos olen liikkeellä kovin myöhään ja nykyään jopa päiväsaikaan saa hänellä pienen huolen päälle. Maailma on koronan jälkeen muuttunut niin turvattomaksi, että hän huolestuu ja pyytää lähettämään välillä viestiä jos olen liikkeellä. Tämä kevät on varsinkin ollut todella raskas molemmille henkisesti ja näitä tapauksia on vain lisääntyvissä määrin. Helmikuussa joku mies yritti raahata minut vessaan, erään kerran yksi otti käsivarresta kiinni ja kesti hetki kunnes pääsin irti ja viimeksi tänään tuli yksi keskustelemaan. Minä ymmärrän miehen kannan ihan täysin ja sanoin, että en halua kohta enää lähteä kotoa yhtään mihinkään ilman miestä, koska muilla on aivan järkyttävää käytöstä. Pahoittelen tosin, että aiheesta sivusin. Varsinkin kun emme Suomessa asu.
Toi suhde on sairastuttanut sut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuotako käytät perusteena sille, ettet päästä tyttöystävääsi baariin ilman sinua? :D
Kyllä. Olin aiemmin sinisilmäinen ja päästin, koska ajattelin hänen rakastavan minua ja olevan yksiavioinen. Sitten ne menot alkoivat lisääntyä ja lopulta jäi tunnontuskissaan kiinni.
Minä en ole koskaan vahingossa liukastunut ja tökännyt taikasauvaani kenenkään vieraan naisen pimppiin, mutta ilmeisesti näitä kaatuilijoita on ja naisten on heitä hyvin vaikea väistellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuotako käytät perusteena sille, ettet päästä tyttöystävääsi baariin ilman sinua? :D
Kyllä. Olin aiemmin sinisilmäinen ja päästin, koska ajattelin hänen rakastavan minua ja olevan yksiavioinen. Sitten ne menot alkoivat lisääntyä ja lopulta jäi tunnontuskissaan kiinni.
Minä en ole koskaan vahingossa liukastunut ja tökännyt taikasauvaani kenenkään vieraan naisen pimppiin, mutta ilmeisesti näitä kaatuilijoita on ja naisten on heitä hyvin vaikea väistellä.
Eipä ihme, että olet sinkku. Ja tulet olemaan loppuelämäsi, jos tyyli ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Tällaista vastaanottoa odotinkin, vaikka minulla ei ole paljon kokemusta parisuhteista tai varsinkaan avoliitoista.
Ap
Ihan voi järjellä päätellä, että aikuisen ihmisen menemisiä ei ole laillista rajoittaa kuin virkavallan toimesta. Silloinkin rajoittamiselle pitää olla painavat syyt. Eli nyt tiedät, mitä teet seuraavaksi eikö niin?
Melkein enemmän kuin ap:n miehen vaatimus, pelottaa ajatus siitä, että joku ei kysymättä tiedä, onko tuo ok. Pitäisi olla lapsesta saakka selvää, että parisuhteessa kukaan ei omista toista.
Vierailija kirjoitti:
Sä et voi tehdä noin. On vapauden riistoa.
Ei kaikki petä puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kelvottomat pettävät tyttöjen illoissa (tai poikien illoissa), juu. Tämä ei ole kuitenkaan mikään peruste sille, että kumppanilta kielletään omat menot. Suhteen tulee perustua luottamukseen, ei kyttäämiseen ja toisen elämän rajoittamiseen. Jos luottamusta ei ole, kannattaa unohtaa parisuhde.
Totean vaan: Tuo ei pidä paikkaansa. Joku voi niin tehdä, mutta ei moni.