Mistä johtuu että miehenä tasoni on tinderissä paljon huonompi kuin livenä?
Kun menin tinderiin, swaippailin oikealle vain niitä joista pidän, (ja jollaisten kanssa myös tulee livenä juttua)
mutta aloin ihmetellä kun matcheja ei syntynyt päiväkausiin vaikka Tinder näytti minulla olevan 99+ tykkäystä.
Sitten kokeeksi vedin kaikki vastaantulevat oikealle, ja minulle selvisi miksi tykkäyksiä oli paljon, mutta matcheja ei lainkaan. Kaikki tykkäykset nimittäin olivat sellaisilta jotka minua eivät oikeasti juurikaan kiinnosta. Sellaisia joita en oikeassa elämässä ikinä menisi iskemään.
Mistä tällainen kummallinen epätasapaino johtuu?
T: M33, komea, mukava, huumorintajuinen, 185/90, lihaksikas, korkeakoulutettu, hyvin tienaava
Kommentit (91)
Tinder on korostuneen epätasa-arvoinen, koska ei ole mitään mekanismia, joka jakaisi matcheja tasaisesti kaikille. Ulkonäkö ratkaisee. Parhaan näköiset miehet saavat valtavasti naisia ja seksiä. Tinder on mahdollistanut haaremit myös ujoille komeille miehille. Ennen tinderiä haaremeja oli vain komeilla supliikkimiehillä. Nykyään on siis enemmän miehiä, jotka hoitavat monen naisen seksuaaliset tarpeet samanaikaisesti. Tämän vuoksi on myös enemmän miehiä, jotka eivät pääse ollenkaan harrastamaan seksiä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on korostuneen epätasa-arvoinen, koska ei ole mitään mekanismia, joka jakaisi matcheja tasaisesti kaikille. Ulkonäkö ratkaisee. Parhaan näköiset miehet saavat valtavasti naisia ja seksiä. Tinder on mahdollistanut haaremit myös ujoille komeille miehille. Ennen tinderiä haaremeja oli vain komeilla supliikkimiehillä. Nykyään on siis enemmän miehiä, jotka hoitavat monen naisen seksuaaliset tarpeet samanaikaisesti. Tämän vuoksi on myös enemmän miehiä, jotka eivät pääse ollenkaan harrastamaan seksiä naisten kanssa.
Eikö se homma kannatakin jättää osaavammille 👍🏼
Tinderissä olet vielä 30 pinnaa tyhmempi kuin IRL. Kuvat ja teksti on siellä täkyt.
Pahvipäät tinderöikööt miesporukassa keskenään. Sehän alustan toiminta-ajatus on.
Menin joku ehkä vuosi sitten Valo-deittiin, kun niin kovasti sitä mainostivat. Tein profiilin illalla ja menin aamulla katsomaan, onko tullut tykkäyksiä. Olin maksanut jonkun 10 €, että näen suoraan ketkä ovat tykänneet profiilista ja voisin sieltä valita kenestä tykkään takaisin.
Tykkäyksiä oli valehtelematta joku +400. En jaksanut alkaa selaamaan niitä ollenkaan ja poistin koko profiilin. Tämä siis naisena oli kokemukseni deittisovelluksista, edellisestä kerrasta oli jo varmaan reilu 7 vuotta aikaa.
Kamala työmaa alkaa selata ja jutella, jos on ihan liikaa valinnanvaraa. Eli jos miehenä ihmettelee, miksi kaunis nainen ei vastaa tinderissä tai sellaista ei löydy, niin sillä naisella saattaa olla satoja muita, jotka kilpailee hänen huomiostaan sovelluksessa.
Itse tulin siihen tulokseen, että ei tämä ole enää mun juttu, livenä on niin paljon kivempi tavata ihmisiä, jutella ja tutustua.
Vierailija kirjoitti:
[Esim. istelleni autokuva olisi jo turn off, koska ei kiinnosta miehet, joilla on pakkomielle autoihin.
Miksi monilla miehillä on profiilissaan kuva autostaan? Onko se niin rakas, että pitää sitä esitellä?
Christiiina kirjoitti:
Miksi monilla miehillä on profiilissaan kuva autostaan? Onko se niin rakas, että pitää sitä esitellä?
Hyvä kysymys, samaa ihmetellyt itsekin. Ehkä sillä halutaan viestittää mahdollista omaa varallisuutta, etenkin jos kyseessä on jokin kallis merkki. Mutta moni heistä on oikeasti suunnilleen tyhjätaskuja ja autot omistaa rahoitusyhtiö, joten kummoisia päätelmiä ei auton perusteella kannata tehdä. Kunhan kulissit on kunnossa ulospäin, se on tärkeintä..
Vierailija kirjoitti:
[
Minun mielestäni perhehaaveet on ihan hyvä ilmoittaa jo profiilissa. Turhaan kumpikaan tuhlaa aikaansa, ei velan ja lapsista haaveilevan parisuhteesta yleensä ikinä tule mitään.
Minun profiilissani lukee, etten halua lapsia, silti saan paljon tykkäyksiä miehiltä, jotka ovat kirjoittaneet profiilissaan, että haluavat (lisää) lapsia. Mutta ehkä he ovat sen suhteen avoimia, että se ei ole heille supertärkeä asia.
Liika ulkoisiin asioihin keskittyminen. Luonteesta, arvoista ym. kertoo vain osa, vaikka niistä suhde syntyy.
Jos kuvauksessa on esim. lajiluettelo pahimmillaan emojikasana, menee vasemmalle. Riippuliitäjät, kiipeilijät, golffarit ja motoristit. Ei löydy mitään yhdistäviä tekijöitä, vaikka oikeasti niitä voisi olla. Panostus tekstiin kannattaa.
Aloituksessa kuvailemat asiat ovat asioita mitkä kertovat enemmän ulkoisista asioista.
Oletko kertonut millainen olet ihmisenä?
Kannattaa myös kivan näköisen profiilin löytyessä miettiä, onko kiinnostunut enemmän koska on kivan näköinen vai voisiko siinä olla jotain muuta mikä yhdistäisi? Minkälainen toinen oikeasti on ja voisiko siitä oikeasti syntyä jotain?
Minun mielestäni perhehaaveet on ihan hyvä ilmoittaa jo profiilissa. Turhaan kumpikaan tuhlaa aikaansa, ei velan ja lapsista haaveilevan parisuhteesta yleensä ikinä tule mitään.