Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että miehenä tasoni on tinderissä paljon huonompi kuin livenä?

Vierailija
23.06.2023 |

Kun menin tinderiin, swaippailin oikealle vain niitä joista pidän, (ja jollaisten kanssa myös tulee livenä juttua)
mutta aloin ihmetellä kun matcheja ei syntynyt päiväkausiin vaikka Tinder näytti minulla olevan 99+ tykkäystä.

Sitten kokeeksi vedin kaikki vastaantulevat oikealle, ja minulle selvisi miksi tykkäyksiä oli paljon, mutta matcheja ei lainkaan. Kaikki tykkäykset nimittäin olivat sellaisilta jotka minua eivät oikeasti juurikaan kiinnosta. Sellaisia joita en oikeassa elämässä ikinä menisi iskemään.

Mistä tällainen kummallinen epätasapaino johtuu?

T: M33, komea, mukava, huumorintajuinen, 185/90, lihaksikas, korkeakoulutettu, hyvin tienaava

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika lailla sama case. Tuntuu että ne mielenkiintoiset naiset "ei vaan tajua" minua. En viitsi kuvia hinkata, tai ylipäätään mitään fotosessioita järjestää, ja sitten se profiilin kirjallinen osuus - oon tullut siihen tulokseen, että annan itsestäni väärän vaikutelman vahingossa.

Vierailija
2/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millionairematch, alle 200k ryhmä. 50/50 jako miehissä sekä naisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehket olekaan niin kiinnostava ja komea kuin kuvittelet. Siis niiden harvojen joukossa joista itse olet kiinnostunut. Yrität pelata väärässä liigassa.

Vierailija
4/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. IR suhde on lähempänä 50-50.

Vierailija
5/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko et osaa tuoda Tinderissä itseäsi oikealla lailla esiin, tai sitten Tinderissä eivät pääse esille ja oikeuksiinsa parhaat puolesi - ne, joiden perusteella sinusta kiinnostutaan livenä.

Vierailija
6/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korostatte profiileissanne pinnallisia asioita saa teistä aika yksinkertaisen vaikutelman. Johtuisiko siitä? Itse pyyhin kaikki sali-, pullistelu- ja ajoneuvokuvia sisältävät profiilit vasemmalle. Tekstistä pitää huokua älykkyys, ulkonäkö on toissijainen.

Vierailija
7/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei niin muuten kiva lukea, että hyvin tienaavalla lihaskimpullakaan ei toimi Tinder. Ite oon sua vähän pitempi rimpula, ja naamasta korkeintaan Harry Potter. Matcheja on kyllä yli 200+, mutta kukaan ei vastaa mulle. Koitetaan pysyä vahvoina tästä kaikesta huolimatta. Hyvää Juhannusta!

Vierailija
8/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyl aika painava omaan makuun. Miehelle ideaalipaino on pituus ja -110. 

Vierailija
9/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos korostatte profiileissanne pinnallisia asioita saa teistä aika yksinkertaisen vaikutelman. Johtuisiko siitä? Itse pyyhin kaikki sali-, pullistelu- ja ajoneuvokuvia sisältävät profiilit vasemmalle. Tekstistä pitää huokua älykkyys, ulkonäkö on toissijainen.

"ulkonäkö on toissijainen"

Tätä et usko itsekään, ja tälle nauravat harakatkin

Vierailija
10/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin miehelle tyypillinen toimintatapa.

Nainen toteaisi että livenä sujuu paremmin ja keskittyisi siihen. Mies ärsyyntyy kun maailma ei pyöri kuten hän haluaisi ja alkaa häiriköidä Tinderissä, roiskien tykkäyksiä testimielessä sinne tänne. Lopuksi tulee vielä tänne itkemään.

Vierailija
11/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en oikein ymmärrä aloitusta. Siis tuota tasapainohöpinää.

Kyllä kait IRL elämässäkin monet niistä naisista jotka laittoivat sinut oikealle olisivat valmiita juttelemaan sinulle ja kiinnostuneita sinusta. Et vain tee heille aloitteita IRL.

Ne joista olet kiinnostunut saavat todennäköisesti tinderissä niin paljon huomiota että et ole heille riittävän kiinnostava. Voisiko syy olla huonoissa valokuvissa tai huonossa esittelytekstissä. Tietty tuo jonkun selittämä tinderissä paljon enemmän miehiä suhteessa naisiin kuin IRL selittää osaltaan. Ja jotkut vaan eivät näytä kuvissa niin kiinnostavilta kuin oikeassa elämässä.

Vierailija
12/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, mukava, huumorintajuinen - tämä kuulostaa hyvältä! Tuleeko Tinderissä profiilitekstistäsi ilmi, että olet mukava ja huumorintajuinen? Livenähän tuo ilmenee heti. Ovatko kuvasi onnistuneet ja vetoavatko sellaisiin naisiin, joista olet kiinnostunut? Millä lailla tuot esiin koulutuksesi ja korostatko profiilissasi, että olet hyvin tienaava - tämä voi olla joillekin turn off tai antaa sinusta harhaanjohtavan käsityksen. Esim. itselleni miehen tuloilla ei ole väliä (mikä tarkoittaa, että hyvin tienaava käy yhtä hyvin kuin pienipalkkainen), mutta oma kiinnostukseni vähenee, jos mies tuo esiin tulotasoaan, omaisuuttaan yms ja antaa ymmärtää, että hänen näkemyksensä mukaan naisia (minua) kiinnostaa miehessä juuri se.

Mitä muita asioita tuot profiilissasi esiin - kerrotko harrastuksista, ajatusmaailmastasi, yleensä elämästäsi? Itselleni ja monelle muulle on tärkeää, että miehellä on samantyyppinen arvomaailma, elämäntyyli ja että ajatusmaailmat osuvat yksiin. Pelkästään koulutus ja ulkonäkö ei herätä kiinnostusta. Huumorintaju on tärkeää, kuten se, että mies on mukava, mutta nämä selviävät useimmiten vasta treffeillä. Näin ollen profiilista pitäisi saada jotain osviittaa samanhenkisyydestä.

Sinussa ei siis välttämättä ole todellakaan mitään "vikaa", mutta on mahdollista, että oikeanlaiset naiset eivät "bongaa" ilmoitustasi. Eli ehkä sitä profiilia voisi muokata.

Vierailija
13/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan. Tulkitsit kommentin niin että ulkonäöllä ei olisi mitään väliä ja väärän tulkintasi raivostuttamana alat kohta vinkua, miten naiset valehtelevat. -eri

Vierailija
14/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole toissijainen, mutta kaikkien ulkonäkökriteereihin eivät sovi sali-, pullistelu- ja autokuvat. Esim. istelleni autokuva olisi jo turn off, koska ei kiinnosta miehet, joilla on pakkomielle autoihin. Ja salikuvia ja lihasten esittely -kuvia laittavat vaikuttavat aivan erityyppisiltä kuin minä. Itseeni vetoaisi pikemminkin kuva, jossa taustalla näkyy kirjahylly täynnä kaunokirjallisuutta, joku kuva jossa mies soittaa/valokuvaa/maalaa taulua, tai vaikka jossain museossa otettu kuva. Ja ulkonäöllisesti tykkään vähän vaihtoehtohenkisistä ja vähän boheemin oloisista, saa olla pitkiä hiuksia, koruja yms. Ja tosiaan sen auton sijaan mieluummin joku vanha vaihteeton polkupyörä. Tällainen mies herättäisi ulkoisen olemuksensa perusteella kiinnostukseni, urheilijabodaajat eivät.

Vierailija
15/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole toissijainen, mutta kaikkien ulkonäkökriteereihin eivät sovi sali-, pullistelu- ja autokuvat. Esim. istelleni autokuva olisi jo turn off, koska ei kiinnosta miehet, joilla on pakkomielle autoihin. Ja salikuvia ja lihasten esittely -kuvia laittavat vaikuttavat aivan erityyppisiltä kuin minä. Itseeni vetoaisi pikemminkin kuva, jossa taustalla näkyy kirjahylly täynnä kaunokirjallisuutta, joku kuva jossa mies soittaa/valokuvaa/maalaa taulua, tai vaikka jossain museossa otettu kuva. Ja ulkonäöllisesti tykkään vähän vaihtoehtohenkisistä ja vähän boheemin oloisista, saa olla pitkiä hiuksia, koruja yms. Ja tosiaan sen auton sijaan mieluummin joku vanha vaihteeton polkupyörä. Tällainen mies herättäisi ulkoisen olemuksensa perusteella kiinnostukseni, urheilijabodaajat eivät.

Niin joo, olin eri kuin se, jolle aiemmin oli vastattu, unohtui laittaa

Vierailija
16/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ulosanti on livenä parempi mitä netissä. Tai näytät paremmalta livenä mitä kuvissa!

Muuten kommentoin parinmuodostusta nykyään verrattuna entisaikaan.

Kaikkihan kuvittelee että nykyään on helppo valita puoliso kun on netti ja pääsee tutustumaan tuhansiin ja tuhansiin ihmisiin. Helppo olisi löytää sopiva koska tarjontaa on paljon.

Ennen puolestaan oli vähän tarjontaa kun oli pieniä kyliä tai kaupunkeja ja ihmiset pysytteli omilla kylillä. Nähtiin siis vähemmän ihmisiä. Äkkiä kuviteltuna oli vaikea löytää puoliso.

Totuus taitaa olla kuitenkin päinvastainen. Nyt on vaikea löytää puoliso ja ennen oli helppo löytää puoliso. Tämä johtuu mielestäni seuraavasta. Mietitään hetki sitä pientä kylää jossainpäin suomea. Tarjolla on saattanut olla vaikkapa 10 ehdokasta. Sinun on paljon helpompi valita niiden kymmenen joukosta joku, joten valinta on oikeastaan aika helppo. Valitset vaan siitä pienestä joukosta miellyttävimmän, nopeasti niistä löytyy joku joka on tarpeeksi sopiva.

Nyt on netin välityksellä tarjolla tuhat ja taas uudet tuhat. Emme osaa enää valita kun tarjontaa on liikaa. Joka päivä tulee lisää ehdokkaita, vieläkö jostain tulisi sopivampi. Eli mitä enemmän on tarjontaa sitä vaikeampi on löytää "oikea".

Otetaan ääriesimerkki, olet autiolla saarella ja siellä on yksi vastakkaisen sukupuolen henkilö, on aika helppo valita puoliso koska muita ei ole!

Tsemppiä kaikille parinvalintaan!

Vierailija
17/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että naiset jotenkin hullaantuvat siitä Tinderin aisti- ja tykkäystulvasta ja unohtavat oman tasonsa. Kuvittelevat kelpaavansa niille mallimiehille parisuhteeseen vaikka tarjolla on enintään parin viikon seksipainotteista tapailua. Kyllähän se tavismiehenä ärsyttää. Livenä sentään voi mennä iskemään niitä tavisnaisia jos vain kantti kestää. Tinderissä ei pääse edes juttelemaan jos ei tule mätsiä.

Vierailija
18/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla kuin 1 väärä sana tai kirjoitusvirhe tai tympeäilmeinen kuva, niin vasuriin menee. Niitä miehiä on siellä niiin paljon, että hyvä kun 1% saa sydäntä.

Vierailija
19/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että naiset jotenkin hullaantuvat siitä Tinderin aisti- ja tykkäystulvasta ja unohtavat oman tasonsa. Kuvittelevat kelpaavansa niille mallimiehille parisuhteeseen vaikka tarjolla on enintään parin viikon seksipainotteista tapailua. Kyllähän se tavismiehenä ärsyttää. Livenä sentään voi mennä iskemään niitä tavisnaisia jos vain kantti kestää. Tinderissä ei pääse edes juttelemaan jos ei tule mätsiä.

Jos kerran tilanne sun kohdalla on tämä, miksi kiusaat ittees Tinderissä. Mene livenä juttelemaan.

Vierailija
20/91 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on vähemmän naisia kuin livenä. Yksinkertaista matikkaa, luulisi korkeasti koulutetun tajuavan. Ja toinen juttu, naisille olemus ja miehen ajatukset ovat kuvia tärkeämpiä, joten vaikea tehdä vaikutusta kanavan kautta, jossa pilke silmäkulmassa ei samalla tavalla näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan