Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsiperheet luulevat että sinkut haluavat tulla katsomaan heidän juhannuksenviettoaan?

Vierailija
23.06.2023 |

Sain kaksikin kutsua nyt juhannukseksi mutta eipä tuolla tapahtuisi _mitään_ kun ei voida edes grillata metsäpalovaroituksen vuoksi. Sitten se olisi sitä pikkulasten kanssa seurustelua, pallopelejä jne. Näin jo aikuisten lasten sinkkuäitinä on todella vaikea nähdä tuossa enää mitään itseä kiinnostavaa.
Varsinkin kun tiedossa kuumat treffit vielä illalla niin en tasan tarkkaan lähde minnekään lapsijuhannuksen viettoon vaan tässä päivällä on hyvää aikaa laittaa itseni valmiiksi iltaa varten...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä luulet, että sinun on pakko mennä? 

Vierailija
2/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla kovin tavallista. Ellet sitten muutenkin hoida heidän lapsiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voida edes grillata metsäpalovaroituksen vuoksi.

Voitte. Metsäpalovaroitus ei kiellä grillaamista ellet olet menossa pallogrillin kanssa metsään tulia tekemään. Grillipaikalla saa ihan vapaasti grillata, koska ei se tuli sieltä minnekään oikein käytettynä leviä. 

Vierailija
4/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoito avuksi.

Vierailija
5/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan mikään pakko mutta hauskaa kun ikään kuin säälivästi kutsuvat minutkin mukaan. Että kyllä juhannusta täytyy lasten kanssa viettää pelaillen. Voi voi kun itselläni niitä lapsia ei enää kotona ole niin tottahan toki tulen kuokkimaan mielelläni muiden juhannukseen sitten...

Juu ei.

Vierailija
6/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla kovin tavallista. Ellet sitten muutenkin hoida heidän lapsiaan.

En ole hoitanut kertaakaan. Olen yhden lapsen kummi kyllä.

Vierailija
7/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan mikään pakko mutta hauskaa kun ikään kuin säälivästi kutsuvat minutkin mukaan. Että kyllä juhannusta täytyy lasten kanssa viettää pelaillen. Voi voi kun itselläni niitä lapsia ei enää kotona ole niin tottahan toki tulen kuokkimaan mielelläni muiden juhannukseen sitten...

Juu ei.

Säälittävästi kutsuvat? Oletko ihan terve? 

Vierailija
8/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he pitävät susta.

Vierailija
9/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tässä nyt olikaan se ongelma? Ihmisten kohteliaisuus?

Vierailija
10/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei.

No mielestäni tuollaiset kutsut em. sanoilla aseteltuna eivät ole kovinkaan terveitä.

Vierailija
11/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vieraita, oon vaan tavallinen viikonloppu.

Vierailija
12/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ongelma on, että sun ystävät kutsuvat sut seuraansa?! Älä mene jos ei huvita. Mutta että tästäkin saa ongelman aikaiseksi.

Vierailija
13/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei.

No mielestäni tuollaiset kutsut em. sanoilla aseteltuna eivät ole kovinkaan terveitä.

Sellaista se on, kun normaalit käytöstavatkin on ihan vieras asia. Sinulle siis. 

Vierailija
14/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä juuri, että minun täytyisi kesken oman juhannuksen viettoni lähteä heidän kotiinsa esittämään osaani "juhannusvieraana"...

Vierailija
15/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. 🤣

Vierailija
16/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä juuri, että minun täytyisi kesken oman juhannuksen viettoni lähteä heidän kotiinsa esittämään osaani "juhannusvieraana"...

No ei täydy. Voi ihan vapaasti mennä niille "kuumille treffeillesi". Tai sitten voit vaikka nillittää täällä koko viikonlopun siitä, että niinkin kamala asia tapahtui kuin kutsu juhannuksen viettoon. Mahtoi olla traumaattinen kokemus. 

Vierailija
17/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien etu, että ap jää kotiin provoilemaan ja satuilemaan mielikuvitustreffeistään. 

Vierailija
18/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei täydy. Voi ihan vapaasti mennä niille "kuumille treffeillesi". Tai sitten voit vaikka nillittää täällä koko viikonlopun siitä, että niinkin kamala asia tapahtui kuin kutsu juhannuksen viettoon. Mahtoi olla traumaattinen kokemus. 

Ei täydykään mutta oletus siitä että olen aina valmiina käytettäväksi rekvisiitaksi kuten nytkin että miten juhannusta juhlitaan eikä mulla ole mitään omaa elämää lainkaan. Se tässä ärsyttää (kun huomioi miten / millä äänensävyllä nuo kutsutkin esitettiin).

Vierailija
19/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään ole kutsuttu. Kai tajuatte sen. Kuka nyt tuollaisen kutsuisi?

Vierailija
20/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kai ajattelee että kun saa kutsun on epäkohteliasta ja epäsovinnaista tai jopa kielletty kieltäytyä kutsusta.