Mirten ylipainoiset uskallatte alkaa tapailemaan jotain?
Jos miestä ällöttää löysä maha ja muhkuraiset jalat.
Kommentit (31)
Ei tarvitse tapailla, kun mies on jo löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies ei sitten varmaan ala tapailemaan mua?
Vaatteilla voi aluksi peittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyll se sullakin on jostain alkanut.
Jos ällöttää, niin sitten varmaan haluaa erota.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tuohonkaan luottaa, minua alkoi kyllä tapailla, sitten alkoi läskittelyt ja syömisten kyttääminen ja haukkuminen.
Ei se vieläkään halua eroon, ilmeisesti ajattelee että jatketaan vaan, ja kyllä hän solvaamalla saa minut laihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tuohonkaan luottaa, minua alkoi kyllä tapailla, sitten alkoi läskittelyt ja syömisten kyttääminen ja haukkuminen.
Ei se vieläkään halua eroon, ilmeisesti ajattelee että jatketaan vaan, ja kyllä hän solvaamalla saa minut laihtumaan.
Miksi sinä et halua hänestä eroon?
Ei se joku sua ala tapailla jos sitä ällöttäs. Ja sitä paitsi heikko itsetunto on paljon kuvottavampaa mitä ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyll se sullakin on jostain alkanut.
Joo, netin kautta tavattiin. Ei häntä koskaan ole ylipainoni haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä tällä lauseella. "Kuules Reino. Mä löysin tällasen sivuston mistä nainen voi vuokrata mallin näkösen miehen viettämään iltaa. Eiköhän tää ollu tässä."
Vierailija kirjoitti:
Ei se joku sua ala tapailla jos sitä ällöttäs. Ja sitä paitsi heikko itsetunto on paljon kuvottavampaa mitä ylipaino.
Mikä siinä niin kuvottaa?
Nii aatella, sitku näkee nää riipparirinnatki vielä. on se kyllä ihan kauheeta ja masentavaa. N49
Laittakaa rehelliset kuvat sinne Tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vieläkään halua eroon, ilmeisesti ajattelee että jatketaan vaan, ja kyllä hän solvaamalla saa minut laihtumaan.Miksi sinä et halua hänestä eroon?
No minä lähdin juuri. Kai sitä on toivonut että se ilkeily loppuisi, ja välillä osaa sitten olla kilttikin.
Matkaa Tinderillä Serbiaan. 89 päivää viisumivapaasti. Maa hakee EU:seen 2025. Sovi nyyttäritreffit johon kumpikin tuo jotain.Poistu tyhjin käsin saapuvan luota.Google translate auttaa profiilien kääntämisessä. Alla lähtöjä:
(Ens kuun lopussa näkyi 50e lähtöjä)
https://www.ryanair.com/fi/en/trip/flights/select?adults=1&teens=0&chil…
Aivan järkyttävä pettymys, kun vaatteiden alta paljastuu joku ihrassa hyllyvä reajuustoperse.
Vierailija kirjoitti:
Nii aatella, sitku näkee nää riipparirinnatki vielä. on se kyllä ihan kauheeta ja masentavaa. N49
https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega
Sopii keski-ikäisille. Suotta ujostelet
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävä pettymys, kun vaatteiden alta paljastuu joku ihrassa hyllyvä reajuustoperse.
No tätä juur tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä juur tarkoitin.
Ei ollut miehelleni pettymys. T. Nro 10