Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsiperheet luulevat että sinkut haluavat tulla katsomaan heidän juhannuksenviettoaan?

Vierailija
23.06.2023 |

Sain kaksikin kutsua nyt juhannukseksi mutta eipä tuolla tapahtuisi _mitään_ kun ei voida edes grillata metsäpalovaroituksen vuoksi. Sitten se olisi sitä pikkulasten kanssa seurustelua, pallopelejä jne. Näin jo aikuisten lasten sinkkuäitinä on todella vaikea nähdä tuossa enää mitään itseä kiinnostavaa.
Varsinkin kun tiedossa kuumat treffit vielä illalla niin en tasan tarkkaan lähde minnekään lapsijuhannuksen viettoon vaan tässä päivällä on hyvää aikaa laittaa itseni valmiiksi iltaa varten...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä tässä nyt olikaan se ongelma? Ihmisten kohteliaisuus?

Haluaa vain näyttää vastapainona yksinäisen juhannuksen surijoille, että kutsuja on niin mökille kuin kuumille treffeillekin. Sinkkumummelilla on vientiä.

Vierailija
22/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat apua lasten hoitamiseen, tiskaajia yms. Ja seuraa koska eivät pääse mihinkään ilman lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole vieraita, oon vaan tavallinen viikonloppu.

Niin tämä juuri, että minun täytyisi kesken oman juhannuksen viettoni lähteä heidän kotiinsa esittämään osaani "juhannusvieraana"...

No ei täydy. Voi ihan vapaasti mennä niille "kuumille treffeillesi". Tai sitten voit vaikka nillittää täällä koko viikonlopun siitä, että niinkin kamala asia tapahtui kuin kutsu juhannuksen viettoon. Mahtoi olla traumaattinen kokemus. 

Ei täydykään mutta oletus siitä että olen aina valmiina käytettäväksi rekvisiitaksi kuten nytkin että miten juhannusta juhlitaan eikä mulla ole mitään omaa elämää lainkaan. Se tässä ärsyttää (kun huomioi miten / millä äänensävyllä nuo kutsutkin esitettiin).

Aloitus ehkä kuulostaa provolta perheellisille, mutta luulen että ymmärrän mistä AP puhuu.

Olen nelikymppinen sinkkunainen ja itsellekin tulee juhannuskutsuja tietyiltä perheellisiltä ihmisiltä kummallisella sävyllä, ihan kuin ajattelisivat tekevänsä suurenkin palveluksen pelastaessaan yksinäisen ihmisen jussin viettoon lapsilaumansa keskelle. Ei sitä nyt suoraan sanota, mutta kutsusta huokuu koomisesti jokin sääli, kun taas sinkkututtavat kutsuvat juhannuksenviettoon ihan normaalisti.

Kiva toki saada kutsuja, mutta mielummin ihan siksi että minun kanssa halutaan viettää aikaa, en ole hyväntekeväisyyskohde :D

Vierailija
24/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
25/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole vieraita, oon vaan tavallinen viikonloppu.

Niin tämä juuri, että minun täytyisi kesken oman juhannuksen viettoni lähteä heidän kotiinsa esittämään osaani "juhannusvieraana"...

No ei täydy. Voi ihan vapaasti mennä niille "kuumille treffeillesi". Tai sitten voit vaikka nillittää täällä koko viikonlopun siitä, että niinkin kamala asia tapahtui kuin kutsu juhannuksen viettoon. Mahtoi olla traumaattinen kokemus. 

Ei täydykään mutta oletus siitä että olen aina valmiina käytettäväksi rekvisiitaksi kuten nytkin että miten juhannusta juhlitaan eikä mulla ole mitään omaa elämää lainkaan. Se tässä ärsyttää (kun huomioi miten / millä äänensävyllä nuo kutsutkin esitettiin).

Aloitus ehkä kuulostaa provolta perheellisille, mutta luulen että ymmärrän mistä AP puhuu.

Olen nelikymppinen sinkkunainen ja itsellekin tulee juhannuskutsuja tietyiltä perheellisiltä ihmisiltä kummallisella sävyllä, ihan kuin ajattelisivat tekevänsä suurenkin palveluksen pelastaessaan yksinäisen ihmisen jussin viettoon lapsilaumansa keskelle. Ei sitä nyt suoraan sanota, mutta kutsusta huokuu koomisesti jokin sääli, kun taas sinkkututtavat kutsuvat juhannuksenviettoon ihan normaalisti.

Kiva toki saada kutsuja, mutta mielummin ihan siksi että minun kanssa halutaan viettää aikaa, en ole hyväntekeväisyyskohde :D

Juurikin näin. Ja sitten ollaan ihan yllättyneitä että miksen tule ja tivataan selitystäkin vaikken halua kertoa asioistani mitään enkä edes ole raportointivelvollinen. Mutta kun se heidän "juhannuksenvietto" menee pilalle siinä kun en ole todistamassa tapahtumaa vaan joutuvat olemaan oman porukan kesken.

Vierailija
26/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä tässä nyt olikaan se ongelma? Ihmisten kohteliaisuus?

Haluaa vain näyttää vastapainona yksinäisen juhannuksen surijoille, että kutsuja on niin mökille kuin kuumille treffeillekin. Sinkkumummelilla on vientiä.

En ole edes mikään mummeli, 40+ ja samanikäisiä nämä kutsujat mutta he ovat nyt niitä lapsiperheellisiä ja minä enää en. Mutta ei itselle tullut mieleenkään silloin itse pikkulasten kanssa että sinkkukaverini haluaisivat tulla todistamaan miten meillä vietetään juhannusta enkä niin tehnytkään. Ja silloiset sinkkukaverit riensivät omissa menoissaan. Nyt kun roolit ovat toisin päin, ei olekaan enää niin ok.

Vierailija
27/27 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täällä joku valittaa kun kukaan ei tule juhannuksena edes kahville, ja yksinäisyys ahdistaa.