Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: 19-vuotias epäröi mereen lähtöä, mutta suostui isänsä mieliksi

Vierailija
23.06.2023 |

Häntä pelotti.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riskejä ottavat miehet ovat alfamiehiä, heitä jotka saavat naisten pöksyt kosteiksi.

Mä tykkään herrasmiehistä.

Vierailija
102/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa elokuva The Abyss. Siinä tapahtuu tuollainen imahdus ja on kai kohtalaisen realistinen koska James Cameron ohjannut ja hän on itse ehkä kokeneimpia syvyyssukeltajia. Käynyt jopa mariaanien haudassa ja titanicille sukeltanut kymmeniä kertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä tuntuu että olisin voinut kuvitella homman olevan melko turvallista kuitenkin kun toimari on mukana reissussa. Se on saattanut erehdyttää muut osallistujat aliarvioimaan riskit. Toimari itsekin varmaan aliarvioi ne ja yliarvioinut oman nerokkuutensa.

Vierailija
104/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riskejä ottavat miehet ovat alfamiehiä, heitä jotka saavat naisten pöksyt kosteiksi.

Alfa selviytyy riskeistäkin. 

Sinä olisit vain sukeltanut pintaan tuolta?

Alfa olisi itse tarkistanut aluksen kunnon ennen sisään kömpimistä.

(Mä oon nainen, mutta tunnen alfoja.)

Vierailija
105/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa elokuva The Abyss. Siinä tapahtuu tuollainen imahdus ja on kai kohtalaisen realistinen koska James Cameron ohjannut ja hän on itse ehkä kokeneimpia syvyyssukeltajia. Käynyt jopa mariaanien haudassa ja titanicille sukeltanut kymmeniä kertoja.

James Cameron on alfa, selviytynyt monesta sukelluksesta. Kysykää siltä, mitä se olisi tehnyt.

Vierailija
106/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään herrasmiehistä.

Ja hiljasta on.

Vierailija
107/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais pöksyt ja muutakin kastua nyt kyllä näiltä alfoilta itseltään.

Vierailija
108/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa selviytyy riskeistäkin. 

Sinä olisit vain sukeltanut pintaan tuolta?

Ei noin syvältä nousta vain pintaan.

Vierailija
109/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDD

Uusi määritelmä alfoille.

Vierailija
110/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtivätkö tajuta, että kusivat ja paskoivat kaikki housuihinsa?

Vierailija
111/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi mielistellyt, eläisi. Kannattaa muistaa, että jokaisella on oma elämä ja jos joku asia ei tunnu oikealta, sitä ei pidä tehdä. Tämäkin reppana oli täysin alisteinen isälleen eikä omannut omaa tahtoa ja nyt makaa kilometrien syvyydessä turhan takia.

Varmaan vauvasta asti kasvatettu elämään tyränni isänsä käskyjen mukaan. Minun sanani on laki ja sitä ei uhmata!

Vierailija
112/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy. Ei tuonikäinen vielä osaa tehdä tuollaista päätöstä. Olis pitänyt olla joku 30v ikäraja. Se jos keski-ikäiset ukot haluaa leikkiä hengellään on oma-asia mutta ottaa poika mukaan.

On totta, että aivot kehityy vielä pitkään mutta 18-vuotiaalla on mm rikosoikeudellinen vastuu ja voi päättää naimisiin menostaan.

Totuus on, että tuo teinipoika ei olisi mennyt tuonne  ilman isäänsä. Isä toimi vastuuttomasti. 19-vuotias on teini vielä, ja varsin helposti manipuloitavissa. Luotti varmaan isäänsä, vaikka pelkäsi. Ei varmaan osannut ajatella tai selvittää turvallisuusasioita. Tuon ikäisiä ei saisi lainkaan päästää tuon tason riskin tapahtumiin. 

Vierailija
113/113 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se poika oli pakistanilainen, joten miksi surkuttelette? Vasta muutama päivä sitten satoja pakistanilaisia samanikäisiä nuoria miehiä hukkui Välimereen, heidän kuolemastaan iloitsitte.

Pakistanissa tehdään,kuten isä sanoo,isää vastaan ei pullikoida.

elivät britanniassa ja poika oli yliopisto-opiskelija: kyllä hällä oli ihan brittiläiset tavat ja ajatusmaailma. Toki on voinut kotona ja perhepiirissä elää pakistanilaisten tapojen mukaan mm. kunnioittaa vanhempiaan enemmän, mutta taatusti olisi voinut sanoa lopulta, että ei halua lähteä

en minäkään ole halunnut aina lähteä paikkoihin, joihin isäni on halunnut minua viedä ja isä on joutunut maanittelemaan ja suostuttelemaan. Sellaista se elämä on. pitää osata tehdä omia ratkaisuja. Että joko myöntyy toisen pyyntöön lähteä mukaan tai sitten sanoo, että tällä kertaa minä en lähde mukaan.

Vähän ihmettelin, että rahako tuollaista tekee? Kun minä olin NIMENOMAAN 19v, tai kun mun lapsi oli 19v, me oltiin itsepäisiä pässejä, ja mikään maailmassa ei olisi saanut meitä muuttamaan mieltämme toikkaroidessamme oman päämme mukaan. Minä lähdin tietoisesti opiskelemaan auringonlaskun alaa ja haaskasin hyvän yo-todistukseni taidealalle (palkkapäivinä kaduttaa). Tyttäreni vaihtoi uskontoa ja hankki lapsen, aborttia ei edes harkinnut (luojan kiitos näin jälkeenpäin).

Me emme voi tietää, oliko pojan minuus kasvatettu alistumaan isänsä tahtoon. Ja kyllähän monet lapset mm. opiskelevat vanhempiensa toiveiden mukaisen ammatin. Se tiedetään, että oli matka oli isänpäivälahja, ja poika suostui, vaikka häntä pelottikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme