Mies jätti toisen takia, annoin mahdollisuuden ja nyt
Mies jätti viime vuonna toisen naisen takia. Hullaantui toisesta ihan täysin, hajotti perheemme. Vietti pari kuukautta täysin tämän toisen naisen kanssa ennen kuin pääsin muuttamaan pois ja kuukausi sen jälkeen mies kertoi huomanneensa tehneensä elämänsä virheen. Halusi korjata suhteemme aiempaa paremmaksi ja perheen takaisin. Niin halusin minäkin ja palasimme takaisin yhteen. Pystyin käsittelemään asiaa yllättävän hyvin, ja etenkin viime aikoina suhteessamme on ollut iloa ja onnellisuutta.
Nyt kävi niin, että eräästä asiasta puhuessamme mies jostain syystä oletti tämän toisen naisen olleen minuun nyt yhteydessä. Luuli minun tietävän kaiken. Kertoi, että on ottanut yhteyttä tähän naiseen nähdäkseen ja palauttaakseen hänelle kuuluvia tavaroita. Samalla on kuulumisia vaihdettu ja juteltu kuulema jotain joutavia. On siis tässä parin kk aikana ollut muutamaan otteeseen naiseen viesti-yhteydessä ja viestejä on siinä tilanteessa vaihdettu useampiakin. Minusta, perheestä ja todellisesta tilanteesta hän ei ole maininnut, nainen on uskossa ettei mitään muuta ole. Ei tiedä minusta mitään muuta, kuin että liittomme on ollut todella huono ja olemme eronneet, siinä se. He eivät ole nähneet, koska miehen kertoman mukaan nainen ei pysty häntä kohtaamaan kun heidän eronsa on satuttanut naista niin pahasti. Nainen rakastaa kuulema miestä edelleen. Mies siis hillonnut naisen tavaroita ja aina vain sitten mahdollisuuden tullen (nainen asuu toisella paikkakunnalla ja mies ollut siellä työn vuoksi) ehdottanut uudelleen tapaamista.
Kun hän kertoi nämä asiat, olin osannut tällaista odottaa mutta en todellakaan saman naisen kanssa alle puolen vuoden sisään kun palasimme takaisin yhteen. Mies kertoi, että niinä muutamana hetkenä kun meillä on tässä ollut haastavaa (riitaa jostain aivan turhasta), hän on siinä hetkessä ajatellut että ei tästä mitään tule kuitenkaan ja se toiminut kimmokkeena saman tien kontaktoimaan tätä huumannutta naista. Mies on pahoillaan ja jotenkin yllättynyt siitä, kun totesin että tämä oli sitten tässä. Jatkuu seuraavassa
Vai vielä pitäisi tuollaista vätystä kehua. Itse näyttäisin ovea. Miksi otit petturimiehen takaisin. Ei petturi ikinä muutu ja sinä et yksin tule koskaan naisena riittämään tälle miehelle.