Mies jätti toisen takia, annoin mahdollisuuden ja nyt
Mies jätti viime vuonna toisen naisen takia. Hullaantui toisesta ihan täysin, hajotti perheemme. Vietti pari kuukautta täysin tämän toisen naisen kanssa ennen kuin pääsin muuttamaan pois ja kuukausi sen jälkeen mies kertoi huomanneensa tehneensä elämänsä virheen. Halusi korjata suhteemme aiempaa paremmaksi ja perheen takaisin. Niin halusin minäkin ja palasimme takaisin yhteen. Pystyin käsittelemään asiaa yllättävän hyvin, ja etenkin viime aikoina suhteessamme on ollut iloa ja onnellisuutta.
Nyt kävi niin, että eräästä asiasta puhuessamme mies jostain syystä oletti tämän toisen naisen olleen minuun nyt yhteydessä. Luuli minun tietävän kaiken. Kertoi, että on ottanut yhteyttä tähän naiseen nähdäkseen ja palauttaakseen hänelle kuuluvia tavaroita. Samalla on kuulumisia vaihdettu ja juteltu kuulema jotain joutavia. On siis tässä parin kk aikana ollut muutamaan otteeseen naiseen viesti-yhteydessä ja viestejä on siinä tilanteessa vaihdettu useampiakin. Minusta, perheestä ja todellisesta tilanteesta hän ei ole maininnut, nainen on uskossa ettei mitään muuta ole. Ei tiedä minusta mitään muuta, kuin että liittomme on ollut todella huono ja olemme eronneet, siinä se. He eivät ole nähneet, koska miehen kertoman mukaan nainen ei pysty häntä kohtaamaan kun heidän eronsa on satuttanut naista niin pahasti. Nainen rakastaa kuulema miestä edelleen. Mies siis hillonnut naisen tavaroita ja aina vain sitten mahdollisuuden tullen (nainen asuu toisella paikkakunnalla ja mies ollut siellä työn vuoksi) ehdottanut uudelleen tapaamista.
Kun hän kertoi nämä asiat, olin osannut tällaista odottaa mutta en todellakaan saman naisen kanssa alle puolen vuoden sisään kun palasimme takaisin yhteen. Mies kertoi, että niinä muutamana hetkenä kun meillä on tässä ollut haastavaa (riitaa jostain aivan turhasta), hän on siinä hetkessä ajatellut että ei tästä mitään tule kuitenkaan ja se toiminut kimmokkeena saman tien kontaktoimaan tätä huumannutta naista. Mies on pahoillaan ja jotenkin yllättynyt siitä, kun totesin että tämä oli sitten tässä. Jatkuu seuraavassa
Kommentit (83)
Onko lapset juhannuksen sinun kanssasi vai isällään?
En usko että tuon tyylinen mies istuisi juhannuksen ikävöimässä sinua ja miettimässä teidän suhdetta. Kuvittelisin että mies menee baarissa tai vastaavassa paikassa ja kännää ja koettaa iskeä naisseuraa. Ja kokee että sinun käytöksesi (jätit hänet) oikeuttaa siihen. Jos löytää uuden naisen tai viettää juhannuksen tuon naisen kanssa niin on onnellinen. Jos ei pääse panemaan niin sitten koettaa elvyttää teidän suhdetta.
Todella harvoin yhteenpaluu onnistuu, koska jokin on jo mennyt rikki. Niillä, joilla se voi onnistua, perustuu täyteen rehellisyyteen ja avoimuuteen. Teillä ei sitä ole, joten tiedät ap miten toimia nyt.
Lapset ovat miehellä, meidän oli tarkoitus yhdessä tänään lähteä maalle miehen sukulaisiin juhannukseksi. Mies lähtee sinne lasten kanssa. Ei ole mitään biletystä, mutta jos lapset olisi minulla niin varmasti mies menisi villinä ja vapaana uusissa tai vanhoissa naisissa kun ei tästä mitään tule. Minä olen omassa kodissani, se on ollut minulla eron jälkeen koko ajan. Tarkoitus oli loppuvuosi katsoa ja varmistua, että yhteiselomme onnistuu ja sitten muuttaa pysyvästi takaisin entiseen kotiin.
Ap
Käypä ap sutasemassa jotakin mukavaa juhannusheilaa niin palaa vallan tasapaino teidän perheeseen.
Eroaisin. Mies on selvästi irtiottonsa jo tehnyt, eikä ole sitoutunut parisuhteeseenne ja perhe-elämäänne enää. Pitipä minkälaista yhteyttä tahansa tuon uuden naisen kanssa, niin pitää silti edelleen yhteyttä. Heidän välillään on voimakas lataus ja yhteydenpito tuskin ihan platoniselle ystävyyssuhteelle pohjautuu. Miksi miehesi ei siinä tapauksessa ole käynyt kippaamassa naisen tavaroita vain esim. oven ulkopuolelle ja ilmoittanut, että nyt ne on palautettu. Siksi, että tavoitteena on saada nähdä mahdollisimman monta kertaa. Syytä siihen voi miettiä.
Vaikka oma halu liiton jatkumiselle on vankka niin kannattaa aukaista silmänsä totuudelle. Luultavasti tulevaisuudessa koska tahansa voisi tulla mitä tahansa, josta mies saisi syyn lähteä lätkimään nyt, kun suhde on ajautunut tähän pisteeseen. Mies on jalka oven raossa, sinä roikut hänessä ja liitossa ja joutuisit luultavasti katsomaan monenlaisia edesottamuksia läpi sormien "saadaksesi pitää" miehesi. Ei kannata.
Mies ihan oma-aloitteisesti kertoo että kun teillä tulee kränää, niin hänellä käy mielessä että täytyisikö palata toisen naisen luokse. Eli suomeksi yrittää manipuloida ap:tä olemaan mielin kielin, tai muuten mies häipyy. Kun on tämä häneen niin rakastunut nainen varalla. 😂 Juu, kyllä ap:nä taputtelisin suhteen loppuun, ei tuo tuosta tule mitenkään paranemaan.
Asia olisi eri, jos mies oikeasti katuisi ja ehdottaisi pariterapiaa tms. Selittäisi pettämistä omaan henkiseen kasvuun liittyvällä kriisillä ja/tai aidosti haluaisi teidän suhteen jatkuvan. Se että palauttelee tavaroita, kun ensin on sanonut ettei mitään palauteltavia tavaroita ole, ja kertoilee miten suuresti toinen nainen on häneen rakastunut (tästähän on vain miehen sana, ap ei voi tietää miten asiat oikeasti ovat), eivät oikein istu siihen, että aidosti haluaisi korjata teidän suhteen.
Ensimmäiseksi sinuna katsoisin peiliin. Kerrot että mies kokee ettei ole saanut tarvitsemaansa sinulta vaan on etsinyt sitä muualta. Olet toteuttsnut suhteessa omia arvojasi ja vaadit niiden toteuttamsita mieheltä, et kuitenkaan ole ollut valmis antamaan miehen mielestä tärkeitä asioita vaikka olette asiasta jonaiemmin puhuneetkin?
Mies hakee toisesta naisesta sitä mitä ei saa sinulta, siksi hullaantuu. Nimimerkillä kokemusta on, elin suhteessa jossa toinen ei huomioinut minun tarpeita vaan piti omiaan arvossaan. Niinhän siinä kävi että hullaannuin täysin ohmisestä joka nämä asiat minulle tarjosi.
Toisen naisen leimaaminen epästabiiliksi on nyt naurettavaa, vika on miehessä ja parisuhteessanne. Toinen nainen ei ole syypää suhteenne ongelmiin eikä miehen päättämättömyyteen. Anna toisen naisen olla ja keskity siihen mihin voit vaikuttaa (oma elämäsi ja oma suhteesi).
Mies sen sijaan on perinteinen päättämätön nahjus. Ei osaa tehdä päätöstä niin seilaa välissä. Ei tule mitään päätöstä tekemäänkään, kerää kermat päältä kunnes jompikumpi naisita kyllästyy ja laittaa pihalle. Jää sen luokse joka ei jättänyt ja antaa ainanvaan uuden mahdollisuuden.
Suosittelen kyllä eroamaan ja oppimaan virheistäsi parisuhteessa ja etsimään uuden paremman miehen. Niitä kyllä löytyy. Älä ole typerä ka heitä elämääsi hukkaan nahjuksen takia. Olen sivusta seurannut erään miehen seilaamista kahden naisen välillä, neljäs vuosi menossa ja eikä osaa päättää. Mieti montako vuotta sinä olet valmis hukkaamaan elämästäsi miehen takia.
Te itsenäinen päättös! Mieti: Kunioitatko yhtään itseäsi ja elämääsi,vai pelkäätkö, jäät ilman miestä loppu elämäksi? Tyydytkö hunoon parisuhteeseen vain rahan tähden,eli miehen tilipussin takia takaisin yhteen?
Kerro sille toiselle naiselle että olette palanneet yhteen ihan virallisestikin. Ja sen jälkeen annat äijälle kenkää.
Minun eksä jätti minut myös toisen miehen takia ja sitten halusi minut takaisin. Minä en halunnut eksää takas vaikka se kuinka vonkasi. Se on luottamus nolla jos jättää eikä sitä saa takas koska kävi panemassa toista miestä.
Lähdin toissapäivänä. Mies on pari kertaa soittanut ja pyytänyt menemään sinne. Sanonut, että ei halua tämän päättyvän näin. Mutta mitään konkreettista muutosta tai lupausta hän ei ole sanonut vaikka olen pyytänyt. Mies on huono puhumaan, mutta silti minua loukkaa ettei hän laita viestiä jossa pyytää anteeksi ja lupaa asioita. Tuntuu ettei häntä kiinnosta juurikaan nähdä vaivaa, ajattelee vain että nyt tuli ero ja siinä se. Minä odotan jotain ruinaamista hänen suunnaltaan ja sitä ei ole.
Tiedostan kyllä, että ajatukseni ja odotukseni esim miehen ruinaamisesta eivät ole terveitä. Ymmärrän, että mies rakastaa toista ja haluaisi olla hänen kanssaan. Ei minun. Se tuntuu kamalan pahalta, enkä pysty nyt jotenkin hyväksymään sitä tosiasiaa, etten minä ole miehelle se tärkein. Joku toinen on.
En ole koskaan ollut tällaisessa tilanteessa, että minut jätettäisiin eikä minua haluta. Siis että minä haluan miehen ja perheen takaisin, toinen ei sisimmässään niin tee. Olen varma, että en pysty muuhun kuin roikkumaan ja ottamaan rippeet mitä milloinkin saan. Olen koira joka kerjää.
Ap
Kyll maar se taitaa ny ol moro ja näkemiin?
Hei,
Kaikki sympatiani ovat Sinun puolellasi. Kaikki.
On todella kipeä asia ja iso järkytys huomata kumppaninsa taholta tulleensa sivuutetuksi ja petetyksi, varsinkin perheellisenä.
Teit jalosti ja oikein kun annoit toisen mahdollisuuden kumppanillesi, virheitä sattuu.
Uusi mahdollisuus kuitenkin tottakai edellytti sitä että kaikki yhteydenpito ulkopuoliseen suhteeseen loppuu siihen paikkaan.
Mies osoitti että ei muka ymmärrä saati arvosta tätä uutta tilaisuutta mitä harvoille perheensä pettäneille annetaan.
Mielessään pitää kahta naista tyhmänä ja toisarvoisena. Aliarvioi teidät molemmat.
Paljasti oman itsekkyyteensä ja sen että itse on hölmö eikä edes ansaitse teistä kumpaakaan. Tosissaan kuvitteli olevansa niin uniikki että pyörittää kahta naista.
Olet laatunainen, sillä sinulla on selkärankaa ja kaltaisillesi löytyy aina halutessasi tasokasta seuraa.
Mies osoitti millainen mies todellisuudessa on.
Tokko Sinä ja kaltaisesi naiset (jolle merkitsee perhe ja uskollisuus rakkaita kohtaan) tuollaiseen enää tyydyt.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin toissapäivänä. Mies on pari kertaa soittanut ja pyytänyt menemään sinne. Sanonut, että ei halua tämän päättyvän näin. Mutta mitään konkreettista muutosta tai lupausta hän ei ole sanonut vaikka olen pyytänyt. Mies on huono puhumaan, mutta silti minua loukkaa ettei hän laita viestiä jossa pyytää anteeksi ja lupaa asioita. Tuntuu ettei häntä kiinnosta juurikaan nähdä vaivaa, ajattelee vain että nyt tuli ero ja siinä se. Minä odotan jotain ruinaamista hänen suunnaltaan ja sitä ei ole.
Tiedostan kyllä, että ajatukseni ja odotukseni esim miehen ruinaamisesta eivät ole terveitä. Ymmärrän, että mies rakastaa toista ja haluaisi olla hänen kanssaan. Ei minun. Se tuntuu kamalan pahalta, enkä pysty nyt jotenkin hyväksymään sitä tosiasiaa, etten minä ole miehelle se tärkein. Joku toinen on.
En ole koskaan ollut tällaisessa tilanteessa, että minut jätettäisiin eikä minua haluta. Siis että minä haluan miehen ja perheen takaisin, toinen ei sisimmässään niin tee. Olen varma, että en pysty muuhun kuin roikkumaan ja ottamaan rippeet mitä milloinkin saan. Olen koira joka kerjää.
Ap
Tänä aamuna teit aloituksen, jossa analysoit tilannetta ja pyysit kommenttia ja nyt ilmoitit, että lähdit toissapäivänä?
Ap olet liian tossu. Pistä se ukkos pihalle.
Tuollaiset ukot tiedetään.
Mies on ollessaan tuon toisen luona vongannut perheensä pariin.
Perheensä parissa puolestaan alkanaut haikailla toisen naisen luo.
Tällätavoin kiusannut molempia . Kun ei nyt missään hyvä hänellä voivoi pientä.
Toinen nainen viheltänyt pelin poikki, valitse.
Mies muka valinnut perheensä, mutta viekkaasti hillonnut naisen tavaroita, joilla ruokkia toisen tunteita valheellisesti palattua taas perheensä pariin.
Kokeili jos onnistuisi että pitäisi molemmat eukot, söisi molempien elämää itsekkäästi.
Älä missään nimessä ota tuota tunne-elämältään itsekkyydessään keskenkasvuista pikkupoikaa takaisin riesaksi jos haluat parisuhteen aikuisen kypsän miehen kanssa.
Olen pahoillani puolestasi että jouduit kokemaan tuollaista, vaikutat oikein asialliselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen arvostaa miestäsi enemmän kuin sinä.
Mies lienee kehunut sinua, joten olisiko tosiaan ollut liikaa vaadittu että olisit toiminut vastavuoroisesti.
Niin makaa kuin petaa.Miten te jaksatte aina näitä samoja kommentoida ?
No kyllä ap:kin on ollut jokseenkin epäkunnioittava miestään kohtaan, kun ei ole mitenkään huomioinut häntä, vaikka siitä oli keskusteltukin.
Ei silti tietenkään oikeuta pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tänä aamuna teit aloituksen, jossa analysoit tilannetta ja pyysit kommenttia ja nyt ilmoitit, että lähdit toissapäivänä?
Mitä ihmeellistä tässä on? Asia tuli ilmi toissapäivänä ja poistuin omaan kotiini. Julkaisun kirjoitin tänä aamuna, kun nyt itsekseni olen pari päivää miettinyt asioita ja tässä vaiheessa haluan lisäksi erilaisia näkökulmia.
Ap
Toi sun ns anteeksianto tarkotti miehelle, että olet niin tyhmä, että hän saa jatkaa sikailuaan ja sä annat anteeksi. Jätä toi kakkaläjä, arvostatko itsekään enää itseäsi?
Mies on siis jatkanut valehtelua senkin jälkeen, kun vonkasi sinut takaisin. Kuinka monta tilaisuutta pettää luottamukseni aiot hänelle antaa?