Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti toisen takia, annoin mahdollisuuden ja nyt

Vierailija
23.06.2023 |

Mies jätti viime vuonna toisen naisen takia. Hullaantui toisesta ihan täysin, hajotti perheemme. Vietti pari kuukautta täysin tämän toisen naisen kanssa ennen kuin pääsin muuttamaan pois ja kuukausi sen jälkeen mies kertoi huomanneensa tehneensä elämänsä virheen. Halusi korjata suhteemme aiempaa paremmaksi ja perheen takaisin. Niin halusin minäkin ja palasimme takaisin yhteen. Pystyin käsittelemään asiaa yllättävän hyvin, ja etenkin viime aikoina suhteessamme on ollut iloa ja onnellisuutta.

Nyt kävi niin, että eräästä asiasta puhuessamme mies jostain syystä oletti tämän toisen naisen olleen minuun nyt yhteydessä. Luuli minun tietävän kaiken. Kertoi, että on ottanut yhteyttä tähän naiseen nähdäkseen ja palauttaakseen hänelle kuuluvia tavaroita. Samalla on kuulumisia vaihdettu ja juteltu kuulema jotain joutavia. On siis tässä parin kk aikana ollut muutamaan otteeseen naiseen viesti-yhteydessä ja viestejä on siinä tilanteessa vaihdettu useampiakin. Minusta, perheestä ja todellisesta tilanteesta hän ei ole maininnut, nainen on uskossa ettei mitään muuta ole. Ei tiedä minusta mitään muuta, kuin että liittomme on ollut todella huono ja olemme eronneet, siinä se. He eivät ole nähneet, koska miehen kertoman mukaan nainen ei pysty häntä kohtaamaan kun heidän eronsa on satuttanut naista niin pahasti. Nainen rakastaa kuulema miestä edelleen. Mies siis hillonnut naisen tavaroita ja aina vain sitten mahdollisuuden tullen (nainen asuu toisella paikkakunnalla ja mies ollut siellä työn vuoksi) ehdottanut uudelleen tapaamista.

Kun hän kertoi nämä asiat, olin osannut tällaista odottaa mutta en todellakaan saman naisen kanssa alle puolen vuoden sisään kun palasimme takaisin yhteen. Mies kertoi, että niinä muutamana hetkenä kun meillä on tässä ollut haastavaa (riitaa jostain aivan turhasta), hän on siinä hetkessä ajatellut että ei tästä mitään tule kuitenkaan ja se toiminut kimmokkeena saman tien kontaktoimaan tätä huumannutta naista. Mies on pahoillaan ja jotenkin yllättynyt siitä, kun totesin että tämä oli sitten tässä. Jatkuu seuraavassa

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa

Minä en tiedä mitä ajatella. Olen siis lähtenyt pois kotoa. Voiko olla niin, että mies tosiaan olisi vain palauttanut tavarat naiselle. Jotain mielettömiä kiksejä hän tämän naisen rakkaudesta häntä kohtaan saa. Nainen on hullaannuttanut miehen kertomansa mukaan siksi, että on kehunut ja ihaillut kaikissa asioissa häntä todella paljon enemmän minuun verrattuna. Tästä on suhteemme aikana puhetta ollutkin, mies kokenut etten kehu ja sen myötä arvosta häntä tarpeeksi. Se on loukannut minua, koska minun mielestäni yksi syvimmistä arvostuksen muoto kumppania kohtaan on luottamus. Ettei tarvitse vaikeampinakaan hetkinä pelätä, että se toinen lähtee. Näin olen ajatellut ja miestä kohtaan toiminut.

Se ei kuitenkaan hänelle ole riittänyt, vaan ne kehut ovat puuttuneet.

Haluaisin antaa miehen kärvistellä juhannuksen yli ja sitten kokeilla, pystynkö edes ylipäänsä häntä kohtaamaan tämän jälkeen. Kosketus, läheisyys ja välisemme ilo tuntuu tällä hetkellä aivan absurdilta ajatukselta. Haluaisin perheen ja suhteemme sellaisena kuin se vielä viikko sitten oli, ilman tätä tietoa. Voiko mies olla vilpitön, vai onko hän joku sarjapettäjä? Tuntuu, että kerran kun annoin anteeksi hän kuvitteli että tulee saamaan anteeksi jatkossakin kaiken. Ja suurin tekijä tässä toki se, ettei mies todellakaan ikinä kuvitellut jäävänsä kiinni viestittelystään. Teki täysin tietoisesti kenties hyvillä mielin, minua syvästi loukaten tekoaan kun luuli, etten minä saa koskaan tietää. Ja sitten huonona hetkenä, kun olisi naisen luo päässyt, jatkanut sen kanssa yhteyttä ja kotona haastanut riitaa saadakseen syyn hajottaa perhe uudelleen koska ei tästä mitään tule. Toimia siis siten, että ajaa omaa agendaansa kun vietti toisen naisen luo kovempi kuin minun.

Halusin purkaa, en tiedä mitä ajatella. Antakaa näkökulmia, kiitos.

Vierailija
2/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Miksi tyydyt katselemaan tuollaista miestä! Parempi mies on varmasti jossain sinua varten. Pettäjä on aina pettäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen arvostaa miestäsi enemmän kuin sinä.

Mies lienee kehunut sinua, joten olisiko tosiaan ollut liikaa vaadittu että olisit toiminut vastavuoroisesti.

Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
4/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sulla on oman elämäsi salkkarit.

On ihan mahdollista,että mies on vain palauttanut naisen tavaroita. Onhan ne hyvä palauttaa. En tosin tiedä, montako kertaa siihen menee, vai onko niitä siis enemmän kuin autollinen?

Enemmän hämmästelisin, ja vähän olisin oman turvallisuuteni kannalta huolissani siitä, että mitä ihmettä heidän suhteessaan on tapahtunut, että se on kuukaudessa tai parissa mennyt poikki niin dramaattisesti, että nainen ei kestä nähdä miestä vaikka molemmat ovat edelleen rakastuneita. Joku tässä ei täsmää, tai sitten siellä on tosiaan tapahtunut jotain sellaista, mihin osallisia minä en omaan elämääni haluaisi. Väkivaltaa, alaikäisiä tms.

Vierailija
5/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen satu tällä kertaa.

Vierailija
6/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehteli minulle yhteen palatessamme, kun kysyin onko hänellä mitään syytä esimerkiksi tavaroita miksi naista pitäisi vielä nähdä. Mies sanoi että ei ole, ei tavaroita eikä mitään syytä miksi olisi enää yhteydessä. Lupasi minulle kun varta vasten pyysin, että ei ole enää yhteyttä heidän välillään. Tavarat itsessään oli aivan mitättömiä, pikkupussi hygieniatarvikkeita. Oikeasti mies olisi aivan hyvin voinut heittää pussin roskiin. Niin ei tehnyt. Tuntuu, että jätti itselleen takaportin ja kenties itselleen perustella muka tällaisen syyn jatkaa yhteydenpitoa.

Ap

Vierailija
7/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuliviirimies joka heti pienen vastoinkäymisen jälkeen yrittää juosta takaisin siihen suuntaan joka vain sattuu huolimaan hänet. Juu ei, jatka sinä omaa elämääsi ja päästä mies tuulen mukana mihin lentääkään.

Vierailija
8/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että ei tuo tuosta kummene. Voi myös olla, että esimerkiksi parisuhdeterapia auttaisi.

Miehesi on oma lukunsa mutta sinun käytöksessäsi en ymmärrä, että miksi niitä kehuja pitää pihdata, jos toinen niitä kaipaa. Oma mieheni on samanlainen kuin sinä: tuskin ikinä jättäisi tai pettäisi minua, mutta vahingossakaan ei voi mitään ihailevaa koskaan sanoa eikä edes oma-aloitteisesti kehua uutta kampausta tai uusia vaatteita, vaikka kysyttäessä myöntäisi niiden olevan kivat. Voisi siis muutamilla sanoilla edistää omaa avio-onneaan mutta ei halua sitä tehdä.

Vierailija
9/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä sulla on oman elämäsi salkkarit.

On ihan mahdollista,että mies on vain palauttanut naisen tavaroita. Onhan ne hyvä palauttaa. En tosin tiedä, montako kertaa siihen menee, vai onko niitä siis enemmän kuin autollinen?

Enemmän hämmästelisin, ja vähän olisin oman turvallisuuteni kannalta huolissani siitä, että mitä ihmettä heidän suhteessaan on tapahtunut, että se on kuukaudessa tai parissa mennyt poikki niin dramaattisesti, että nainen ei kestä nähdä miestä vaikka molemmat ovat edelleen rakastuneita. Joku tässä ei täsmää, tai sitten siellä on tosiaan tapahtunut jotain sellaista, mihin osallisia minä en omaan elämääni haluaisi. Väkivaltaa, alaikäisiä tms.

Tätä olen itsekin ihmetellyt, mikä ihme romahdutti ykskaks heidän salamarakkauden. Mies väittää, että se kun huomasi tehneensä virheen, rakastavansa minua ja rakkaus tätä toista kohtaan ei ollutkaan todellista vaikka hän niin luuli. Minulla epäilys muutamien ilmitulleiden seikkojen vuoksi, että nainen on paljastunut erittäin mustasukkaiseksi ja kenties hieman epätasapainoiseksi. Sen luulen olevan syy, mies huomasi että ei helkkari, nyt meni väärään suuntaan vaikka alku oli ihan muuta. En tiedä, mutta palasia ja asioita havainnoiden tämä minun epäilys, mies ei sitä myöntänyt kun suoraan kysyin.

Nainen on lapseton ja meidän lapset ei tiedä naisesta yhtään mitään. Jotain heidän keskinäistä draamaa on ollut siis. En usko, että heidän ero on johtunut pohjimmiltaan todellakaan meidän yhteenpaluusta. Mies teki naiseen eron vasta sen jälkeen kun varmistui, että me palaamme yhteen.

Vierailija
10/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut lukea kokonaan, mutta ei vaikuta tasapainoiselta suhteesi mieheen.

Vierailija
11/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa kuten aiemmat että muuttumaan mies ei tule. Sinä kaipaat jotain mikä on lopullisesti takana, eli aikaa jolloin kykenit luottamaan. Hän on jättänyt sinut yhdessä rysäyksessä, nyt hän on tehnyt saman toiselle.

Tuossa tilanteessa hänen olisi pitänyt ymmärtää että jos hän haluaa sinut takaisin, häneen pitää pystyä luottamaan sataprosenttisesti. Oletko pystynyt?

Vierailija
12/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies palaa takaisin, mutta vertaa teitä kahta keskenään ääneen, ja yrittää manipuloida käytöstäsi kertomalla mitä kaikkea se toinen teki paremmin, ja jo tuo ei mielestäsi ole hälyttävää?

Et voi olla tosissasi.

Vierailija
13/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei anna niin toinen antaa ja päinvastoin.

Vierailija
14/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että ei tuo tuosta kummene. Voi myös olla, että esimerkiksi parisuhdeterapia auttaisi.

Miehesi on oma lukunsa mutta sinun käytöksessäsi en ymmärrä, että miksi niitä kehuja pitää pihdata, jos toinen niitä kaipaa. Oma mieheni on samanlainen kuin sinä: tuskin ikinä jättäisi tai pettäisi minua, mutta vahingossakaan ei voi mitään ihailevaa koskaan sanoa eikä edes oma-aloitteisesti kehua uutta kampausta tai uusia vaatteita, vaikka kysyttäessä myöntäisi niiden olevan kivat. Voisi siis muutamilla sanoilla edistää omaa avio-onneaan mutta ei halua sitä tehdä.

Tästä on puhuttu kyllä ja paluun jälkeen olen pystynyt parantamaan aiemmasta en ikinä sano miestäni hyvännäköiseksi siihen, että keskimäärin kerran viikossa kehun hänen näyttävän hyvältä, hänen vaatteitaan, lihaksiaan tms. Olen oppinut lapsuudessani väärän mallin josta olen tietoisesti nyt pyrkinyt eroon. En koskaan lapsena kuullut vanhemmiltani kehuja minua tai ketään toistakaan (vanhempien välistä) kohtaan.

Vierailija
15/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies palaa takaisin, mutta vertaa teitä kahta keskenään ääneen, ja yrittää manipuloida käytöstäsi kertomalla mitä kaikkea se toinen teki paremmin, ja jo tuo ei mielestäsi ole hälyttävää?

Et voi olla tosissasi.

Siis ei mies todellakaan omatoimisesti ole kertonut tai vertaile ääneen. Minä itse kysyin ennen yhteen paluuta mitä meidän suhteesta on puuttunut jota on hakenut ja saanut siltä toiselta. Tämän kehumis-asian hän vastasi. Ei ole kertaakaan ottanut itse puheeksi naista tai millainen hän missäkin asiassa oli.

Vierailija
16/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä taustaa sen verran, että olemme olleet yhdessä vajaa 10 vuotta. Kyllä hän perso on naisten huomiolle ollut aina, mutta en ikinä olisi uskonut miehestä, että tekisi minulle ja perheellemme noin kuin lopulta teki.

Ap

Vierailija
17/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea lukea avautumista kun ti kappalejakoa ja hirveästi sivulauseita. Vaikeaa suomea kirjoittaa tämä ap

Vierailija
18/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän salamarakkaus on romahtanut naisen toimesta. Jotain on tapahtunut, jokin luottamuksen rikkoutuminen, ja nainen on jättänyt miehen.

Mies on sen seurauksena alkanut tarinoimaan sinulle, että katuu teidän eroa ja haluaa sinut takaisin. Mutta haikailee tuon toisen naisen perään, sillä eihän hän koskaan edes halunnut erota.

Nainen ei nyt halua tavata, koska hän on sen luottamuksen rikkoutumisen jäljiltä niin loukkaantunut, ettei voi sietää miestä silmissään. Ei vaikka mies kuinka ruikuttaa perään ja yrittää houkutella tavaroilla.

Sinä olet kuviossa miehen varmuusvarasto. Olet se saatavilla oleva, ettei tarvitse ihan ilman olla.

Vierailija
19/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen arvostaa miestäsi enemmän kuin sinä.

Mies lienee kehunut sinua, joten olisiko tosiaan ollut liikaa vaadittu että olisit toiminut vastavuoroisesti.

Niin makaa kuin petaa.

Miten te jaksatte aina näitä samoja kommentoida ?

Vierailija
20/83 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähiaikoina kuullut kahdelta naiselta lauseen, joka pysäyttää. " mä haluan samaa kun teillä" .

Outoa, ettei nämä naiset edes tunne toisiaan, mutta sanoivat saman lauseen....

Mutta me mieheni kanssa näytetään tunteitamme myös muiden seurassa. Pidetään kädestä ja usein vierekkäin istuessa pidän kättä hänen reidellään ja silitän vaikka niskaa. Joskus ohimennessä pussaan niskaa..jne. kosketus tuntuu mukavalta.

Niin ja yhdessä onnoltu jo kohta 30 vuotta.

Miksei sitten itse toimi parisuhteessa niin?

Tämän toisen pariskunnan keskinäinen sanailu on jatkuvaa kiistelyä, vaivaannuttavaa lähinnä kun on vierailulla ja saa sitä kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan