Milloin olet viimeksi uinut järvessä?
Minä pikaisesti ehkä 3 v sitten, mutta nautinnollisesti ehkä 10 v sitten. Lapsena viimeksi monta kertaa päivässä järvessä, se oli ihanaa.
Kommentit (260)
Pari tuntia sitten viimeksi.
Äsken radiosta tuli sinilevä varoitusta ja tällä järvellä missä uin ei näy olevan ollenkaan levää.
Yksi mun lemppari tekemisistä kesällä on uiminen, että tähän ketjuun voisin päivitellä uimisiani vaikka kuinka paljon.
Täällä mökilläni ollessani ei ole olemassa päivää, jolloin en uisi.
M30
Eilen, tädin mökillä. Oma mökki on meren rannalla, joten meressä tulee uitua useammin.
Se taisi olla elokuussa 1985. Sen jälkeen olen uinut vain kerran, mutta se tapahtui uimahallissa vuonna 1992.
Viime kesänä, nyt raskaana en ole uskaltanut. Saan helposti virtsiksen
Tänään.
Uin joka päivä, joskus useammankin kerran. Myös talvella avannossa.
Viimeeksi eilen ja tänään menen taas. Onnekseni asun ihanan järven rannalla melkein. :)
Tänä kesänä pari kertaa, mutta ei siellä kauaa viitsi olla kun on niin kylmää vettä.
2 päivää sitten kävin uimassa. Vesi oli vähän vilpoista, mutta mukavaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä, nyt raskaana en ole uskaltanut. Saan helposti virtsiksen
Miks pitää alapeukuttaa? Minkä sille voin että muutenkin altis virtsikselle, niin raskaana saa sen helpoimmin. Järvivesi ei kuitenkaan ole mitenkään puhdasta
Joka kesä pyrin uimaan järvessä, joskus meressäkin. Yleensä muualla kuin Suomessa ollut ja voin sanoa, että kylmimmät vedet on ollut Italiassa (vuoristossa).
Tänä aamuna. Käyn joka päivä nyt kesällä, luonnonvesissä uiminen tekee niin hyvää! Tästä on hyvä jatkaa syksyä ja talvea kohti, vesi kylmenee ja uintiaika vähenee, mutta olo senkun paranee!
Hyvä kysymys jota olen itsekin pohtinut. Viime kesänä. Ja nyt hieman jopa surettaa, että mielle uimaan alkaa hiljalleen kadota. Vaikka olin yhdessä vaiheessa oikea himouimari. Ainakin minulla siis ikääntyminen näköjään vie uimisen tarvetta. En ole tästä kovin iloissani. Ei ole sellaista ihan helppoa uimapaikkaa vaan sinne pitää enemmän tai vähemmän lähteä ja olla "innostunut". Kuten ennen aina olikin.
Joka kesä. Mökki järven rannalla. Meressä en muista edes milloin viimeksi, vaikka asun merenrantakaupungissa. Enkä joessakaan.