Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi opetatte pojat lyömään????

Vierailija
09.12.2006 |

Vanha av on vihdoin takaisin! Kiitos sinun :-)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: rasistinen viesti

Vierailija
42/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia ei vaan kasvateta sellaseen muiden huomiointiin samalla tavalla kuin tyttöjä.

Tuttavapiirissäni monet tytöt ovat noita itsekkäitä itkijöitä, jos asiat ei mene juuri niin kuin prinsessa itse haluaa.

Vierailija
44/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo lyövät toisiaan, tulee siitä ankarat torut. Kumpikaan ei koskaan mätki vieraita lapsia edes tarhassa. Tuntuisi tosi oudolta, jos nuo jossain pihalla hakkaisivat tyttöjä. En anna poikieni katsoa mitään väkivaltaisia lastenohjelmia. Monet pojat, jotka katsoo jotain Turtlesia, lyö paljon enemmän.

Vierailija
45/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terquin ei 14 vaan ihan joku muu, vaikka ' irma'

Vierailija
46/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kenenkään pojan äiti kasvattaa pojastaan lyöjää, enkä että kenenkään tytön äiti kasvattaa tytöstään kantelupukkia. Jokainen tyttöjen ja poikien kanssa tekemisissä ollut varmasti allekirjoittaa saman, että pojat toimivat paljon suoremmin. Jos kaverin kanssa tulee kinaa pistetään painiksi, mutta kohta leikit jatkuvat. Tytöt kyräilevät ja kieroilevat ja sulkevat leikkien ulkopuolelle ja kertovat aikuisille, että pojat lyövät, muistamatta kertoa, että ensin itse vähän tuli irvisteltyä ja lällätettyä. Kaikki tytöt eivät ole kullannuppuja. Minä en ap:n tavoin koskaan usko, että minun lapsessani ei missään tilanteessa ole mitään vikaa. Vaikka ovatkin reippaita ja kilttejä lapsia usein joukossa tyhmyys tiivistyy. 14

Vierailija
47/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiiata toisenlaisia tapoja selvittää erimielisyytensä. Ei nämä käyttäytymismallit ole lapsissa välttämättä sisäsyntyisesti, vaan kasvatus ja ympäristö ne tavat muokkaa. Tytöille ei sitäpaitsi ole edes sellasia fyysisiä edellytyksiä pärjätä pojille jossain painimisessa.

Pitäisikö tytön sitten vain unohtaa ja painaa sisäänsä kokemansa vääryys jos kerran aikuisille ei saa " kannella" ?

Vierailija
48/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pojan joka turpiin vetää käytös on tuomittavaa. Mutta yhtä tuomittavaaa on tytön käytös kun hän kieroilullaan ajaa pojan tilanteeseen, josta tämä ei näe muuta ulos pääsyä kuin lyönnin. Sitten kun tyttö kantelee aikuiselle tuomitaan vain pojan käytös suoralta kädeltä ei saa lyödä vaikka tyttö olisi kuinka vittumainen. Sillä tavalla me kasvatetaan niitä turpiin aikuisenakin saavia tyttöjä, saa olla kuinka vittumainen vaan mutta mies ei saa lyödä.

Vierailija
49/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies vetää turpaan jos nainen on " kieroillut" ????????????

Vierailija
50/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse turvautua nyrkkeihin.

JA TÄMÄ SAMA PÄTEE MYÖS POIKIIN!!!

Vierailija
51/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi poikaa, ja minä olen yrittänyt neuvoa, että aina jos joku lyö/kiusaa, niin kandee lähteä pois paikalta. Mies opettaa, että ei saa poistua paikalta kuin äärimmäisessä alikynnessä. Jos poistuu, niin kiusaaminen vain jatkuu. Eli oikea vaihtoehto on puolustautuminen.

No, kyllä hän pojille myös opettaa, että vain puolustatuminen on sallittua, että koskaan ei saa itse aloittaa.

Olen jutellut tästä monen miehen kanssa ja kaikki miehet ovat olleet ehdottomasti samoilla linjoilla kuin mieheni. Eli kaipa se vaan niin on, että miesten maailmassa pelataan miesten säännöillä. Ei sinne mammojen kannata poikiaan kasvattaa...

Vierailija
52/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla on 2,5-vuotias poika ja aina kun menemme pihan hiekkalaatikolle, pihan tytöt (3-6-vuotiaita) totetavat että " älä tuu tänne " pasi" , " pasi" on tyhmä, voi ei taas toi " pasi" tuli tänne. Ja poikani vain haluaisi tehdä hiekkakakkuja!

Mitäs ap tähän sanot?

Olen myös huomannut, että tytöt sulkevat todella usein jonkun muista tytöistä ryhmänsä ulkopuolelle. Pihan pojat taas näyttäisivät leikkivän aika rehdisti ja reilusti.

Pojat ovat puolestaan reiluja sekä toisilleen että tytöille.

terv. sekä poikien että tytärten äiti

Vierailija
53/55 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2,5-vuotias poika ja aina kun menemme pihan hiekkalaatikolle, pihan tytöt (3-6-vuotiaita) totetavat että " älä tuu tänne " pasi" , " pasi" on tyhmä, voi ei taas toi " pasi" tuli tänne. Ja poikani vain haluaisi tehdä hiekkakakkuja!

Mitäs ap tähän sanot?

Olen myös huomannut, että tytöt sulkevat todella usein jonkun muista tytöistä ryhmänsä ulkopuolelle. Pihan pojat taas näyttäisivät leikkivän aika rehdisti ja reilusti.

Vierailija
54/55 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat kaikki sanoneet, että miesten maailmassa pitää oppia lyömään takaisin. Muuten ei tule mitään.

Ehkä se näin on... meidän naisten on ihan turha mennä neuvomaan poikia tässä asiassa.

En ole ikinä lyönyt kiusatakseni, mutta monesti kiusaus loppui sillä ja joskus myös autoin kaveria. Ja lyödä osasin ja osaan edelleen. M36

Vierailija
55/55 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi poikaa, ja minä olen yrittänyt neuvoa, että aina jos joku lyö/kiusaa, niin kandee lähteä pois paikalta. Mies opettaa, että ei saa poistua paikalta kuin äärimmäisessä alikynnessä. Jos poistuu, niin kiusaaminen vain jatkuu. Eli oikea vaihtoehto on puolustautuminen.

No, kyllä hän pojille myös opettaa, että vain puolustatuminen on sallittua, että koskaan ei saa itse aloittaa.

Olen jutellut tästä monen miehen kanssa ja kaikki miehet ovat olleet ehdottomasti samoilla linjoilla kuin mieheni. Eli kaipa se vaan niin on, että miesten maailmassa pelataan miesten säännöillä. Ei sinne mammojen kannata poikiaan kasvattaa...

Mamma kasvattaa kiusaajien uhreja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan