Muistellaanpas ysäriä, mitkä jutut olivat silloin normaaleja mutta nykyään niille naureskellaan?
Mulla tuli ekana mieleen Tamacotshi, se oli pakko saada. Ja sit kun se hoidon puutteeseen kuoli, niin melkein hautajaiset pidettiin.
Kommentit (157)
Bomfunk MC tais olla se kuka teki reikälippiksestä muotia 90 luvulla? Siis sellainen lippis missä ei ole ollenkaan sitä "pää" osaa, ne reunat vaan :D mullakin oli sellanen :D En oo hetkee nähny kellää :D !!!!
Vierailija kirjoitti:
Yksi yläasteeni suosituimmista kiusaajatytöistä yhdisti ruskean mokkanahkatakin, kolmiraitaverkkarit ja paksupohjaiset korkkarit. Kyllä sille nykyään vastaantulijat nauraisivat kadulla.
Kyllä se nykymuoti alkaa valitettavasti mennä tähän suuntaan.
Ohuiksi viivoiksi nypityt ja maalatut kulmakarvat sekä mattaakin mattaisemmalla meikkivoiteella tasaisen vaaleaksi kalkittu naama :D Eikä poskipunaa ollenkaan saati varjostuksia ja korostuksia.
Tekstiviesti chat telkkarista ja miksei enään sitten vastaavaa?
Ysärin lopulla opiskelijana mentiin baariin bleiseri päällä ja suorat housut jalassa.
Tänä päivänä saisi varmaan turpiinsa jos pistäis tupakiksi baaritiskillä :)
Kuka muistaa vielä Jyrkin? Telkkarista siis.
En ole katsonut tvtä 15 vuoteen mutta olen käsittänyt että ihmiset katsoo suoratoistopalveluja, tallenteita digiboksilta, dvd leffoja jne..
Eli 90 luvulla joutui katsomaan mainoksia tietenkin silloin juostiin vessaan, jääkaapille ja tupakalle.
En ole koskaan omistanut suoratoistopalveluja joten en oikein tiedä...
"so what" paksut skeittikengät, ne oli IN
Eläisin sitä aikaa paljon mieluummin, ei olisi somea ulkonäköpaineineen, jatkuvia selfieitä ja perseen kuvia sekä ryösteleviä nuoria ainakaan siinä määrin kuin nyt.
Tulee mieleen vain Spice Girlsien hemmetin paksupohjaiset kengät. Silloin oli ainakin hetken aikaa muodissa, nykyään tuskin kukaan käyttäisi.
Platformit jotka ikävä kyllä on tullut takaisin muotiin
Kaamean ja suorastaan naurettavan paksupohjaiset Spice girls -kengät.
Hiihtohousut. Ne oli itse asiassa kätevät lasten kanssa hiekkiksellä, mutta olihan ne järkyn rumat.
Seiskaluokalla useimpien luokkani tyttöjen poikakaveri ajoi autolla. Oli ihan normaalia. Jopa koulussa asiaan suhtauduttiin olankohautuksella tytöt kun kypsyvät nopeammin. Tuskin ne kovin kypsiä suhteita oli.
Viina sai teinänä juoda rauhassa. Vanhemmuus oli vähemmän osallistuvaa. Jos teininä jouduit kuseen, oli se omaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Hiihtohousut. Ne oli itse asiassa kätevät lasten kanssa hiekkiksellä, mutta olihan ne järkyn rumat.
Enemmän kasarin loppua, kasarimuoti on kaikista mauttominta.
Vierailija kirjoitti:
Trumpettifarkut
Ovat taas tulleet muotiin, paremmat kuin vajaamittaiset housut tai mutsifarkut. Itse asiassa mutsifarkut ovat 90-luvun alun muotia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa vielä Jyrkin? Telkkarista siis.
Tai sen että keräännytiin kaverille katsomaan telkkarista Jyrkiä.
Vielä järkyttävämpää voi olla nykynuorille että kuunneltiin kaveriporukalla radiota yhdessä.
Oli mun tytön luokalla 2000 luvullakin