Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toisten taitoja ihailet tai joista olet kateellinen?

Vierailija
05.10.2023 |

Osaako muut jotain, mitä sinä et? Mitä sellaiset muiden taidot ovat joita ihailet tai joista olet kateellinen?

Itselläni ei ole sitten yhtään kielipäätä. En siis osaa oikeasti muuta kuin suomea. Ymmärrän vähän englantia mutta en todellakaan puhu sitä. Joten iso peukku ihmisille jotka osaavat puhua useaa eri kieltä ongelmitta!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtäminen.

Vierailija
2/10 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaminen. En ole kateellinen vaan ihailen. Varsinkin sellaisia ihailen, jotka tuosta noin vaan spontaanisti rupeavat laulamaan....

Vierailija
4/10 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirtäminen.

Lainaapa kirjastosta sellainen kirja kuin Luovan piirtämisen opas. Sitten ei tarvitse kadehtia enää.

Vierailija
5/10 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laulutaito tosiaan, mutta jos vastaisin jotain muuta kuin muutkin tähän mennessä, niin kädentaidot. Se että osaa rakentaa ja korjata. Itselläni on tuollaiset taidot aivan mitättömät.

Vierailija
6/10 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin kateellinen täydellisen itsekriitiikittömille ihmisille, joilla on aina hirveän suuret käsitykset itsestään ja kyvyistään. He saavat enemmän aikaan, koska eivät ymmärrä olevansa aika vaatimattomia kyvyiltään.

Itsekritiikkiä ei voi kytkeä päältä pois. Ei voi vaan päättää sokeutua omille virheille ja vajaavuuksilleen.

Sellainen ihminen on onnekas, joka ei näe omia virheitään, vaan lapsekkaasti kouhottaa menemään.

Kun sellainen vähän naiivi ja iloinen ihminen tekee jotain, niin yleensä kaikki muut hirveästi kehuvat ja kannustavat, vaikka näkevät että tekele on mitä on. Ihmisten on helppo kehua sellaista, kuka ei ole liian hyvä. Jos liian hyvä esittelee aikaan saannoksiaan, niin niistä etsitään innokkaasti vikoja, koska pitäähän se ylpeilijä palauttaa maan tasalle, eikä kukaan saa olla toisia parempi.

Vierailija
7/10 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianon soitto

Vierailija
8/10 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen taitoa muuttaa vesi viiniksi.

Vierailija
9/10 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä, jotka tekevät kaiken ajallaan tai mielellään jopa etukäteen. Itse jätän kaikki viime tippaan ja sen ylikin ja sitten teen pakolliset hommat hutiloiden ja pahimmillaan vielä korkojen kera.

Pahinta tässä on se, että tuon stressaan tekemättömiä töitä koko sen välttelyvaiheen ja lykkääminen vain nostaa kynnystä aloittaa. Eli pahimmillaan ahdistun ja stressaan perjantaiksi hoidettavaa asiaa koko viikon, vaikka sen tekemiseen ajallaan olisi mennyt vain hetki.

Vierailija
10/10 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ihmisiä, jotka osaa soittaa jotakin soitinta ja neuloa. Kumpikin on asioita, joita yrittänyt, mutta ei vaan aukea salat mulle. Mutta ei se haittaa. Toisaalta neulominen olis hyödyllistäkin. Moni muu askartelu tuottaa käyttökelvotonta roinaa. Ehkä mä vielä opin, olenhan oppinut monta muutakin asiaa, joista ajattelin, että ei ole mun juttu