Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisia on helppo arvostella, mutta miten arvostelisit itseäsi?

Vierailija
22.06.2023 |

On niin helppoa aina arvostella toisia, miksi he tekivät jotain tyhmää tms, mutta katsotaanpa itseämme hetki toisten näkökulmasta. Mistä asiasta arvostelisit itseäsi ulkopuolisen silmin?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, ap.

Vaikutan varmasti kylmältä ja tylyltä muiden silmin. Paitsi tietysti jos olisin eri sukupuolta, silloin epäsosiaalisuuttani ja itsekeskeisyytäni pidettäisiin normaalina ja kukaan ei ihmettelisi. 

Eli oikeastaan, jos minua arvioidaan miesten kriteereillä, olen aika täydellinen. Sääli että olen nainen.

Mikä on tilanne itselläsi, arvon mamma?

Vierailija
2/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: itseäään ei tietenkään sillä tavalla arvostelisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, ap.

Vaikutan varmasti kylmältä ja tylyltä muiden silmin. Paitsi tietysti jos olisin eri sukupuolta, silloin epäsosiaalisuuttani ja itsekeskeisyytäni pidettäisiin normaalina ja kukaan ei ihmettelisi. 

Eli oikeastaan, jos minua arvioidaan miesten kriteereillä, olen aika täydellinen. Sääli että olen nainen.

Voi, olisipa minullakin yhtä täydellinen ulkonäkö kuin sinulla.

En voi kuin kadehtia sinua.

(saat ihan vapaasti arvostella minua siitä)

Vierailija
4/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojeni estetiikka ei ole paras mahdollinen. Kroppa on ihan ok kunnossa, mutta rasvaprosenttia pitäisi tiputtaa.

En ole luonteeltani riittävän ulospäinsuuntautunut. Olen myös aika kateellinen luonne ainakin tietyissä asioissa.

Vierailija
5/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En missään tapauksessa voisi suostua liittyä sellaiseen klubiin ,joka kelpuuttaisi jäsenikseen jotain minun kaltaisiani henkilöitä "

(Groucho Marx)

Vierailija
6/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät ne ovat... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, ap.

Voi, olisipa minullakin yhtä täydellinen ulkonäkö kuin sinulla.

En voi kuin kadehtia sinua.

(saat ihan vapaasti arvostella minua siitä)

Ei minua monet kadehdi, mamma hyvä. Olen ihan tavallinen ihminen. Miehellehän riittää olla tavallisen näköinen, kunhan muuten pystyy samaan kuin norminainen. 

Vierailija
7/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei osaa tehdä ruokaa

-Ei puhu tupakoitsijoille

- Kuormittuu naurettavan helposti melusta ja ihmisistä

Vierailija
8/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, ap.

Hauskaa miten teet noinkin pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä minkälaista on olla mies, siitä huolimatta että sinulla ei ole sekuntiakaan kokemusta miehenä olemisesta.

Mutta ylimielisyydessä olet epäilemättä Suomen kärkikastia, onnittelut.

Vierailija
9/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quote kirjoitti:

" En missään tapauksessa voisi suostua liittyä sellaiseen klubiin ,joka kelpuuttaisi jäsenikseen jotain minun kaltaisiani henkilöitä "

(Groucho Marx)

Mitä kieltä tuo oli olevinaan?

Vierailija
10/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänihän mä arvostelen eniten. Ja kaikista rankimmalla tavalla.

Muiden puutteita yritän ymmärtää aivan liian pitkälle.

Ei voi olla tervettä itsetuntoa kun on lapsesta asti saanut kuulla olevansa vääränlainen.

Vierailija
11/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeuttini totesi minulla olevan realiteetit harvinaisen kohdallaan koskien itseäni. Väsyneenä tai stressaantuneena minusta ei ole mihinkään. Krooninen kipu määrää pitkälti mihin pystyn minäkin päivänä. Jos kipu on vähäistä, enkä voi jostain itsestäni riippumattomasta syystä tehdä niitä rästihommia, joita sillä hetkellä pystyisin tekemään, päädyn äkkiä todella ärtyneeksi. Sairas mieli sairaassa kehossa, näillä mennään. En todellakaan jaksaisi itseäni, vaikeaa ja vaativaa tyyppiä, joka ei voi luvata koskaan mitään. Koska ulkopuolinen ei kipua näe, niin heille näyttäydyn joko heti sellaisena tapauksena, ettei kannata olla tekemisissä, tai hyvänä päivänä jos olemme tavanneet, niin mieli monella muuttuu minusta, jos ei vaivaudu tutustumaan hieman paremmin vaan jää käsitykseen minun olevan terve nuori nainen, joista ensimmäistä en ole todellakaan, toista olen ollut aikoinani (50v lähestyy) ja naiseuttanikin voidaan epäillä jos kriteereinä on samoja mitä ensimmäisellä vastaajalla oli vastauksessaan.

Kärjistettynä: terveenä arvostelisin rankasti, toisena kipupotilaana löytyisi ymmärrystä.

On minussa niitä hyviäkin puolia, mutta niitä ei tässä aloituksessa kyselty.

Vierailija
12/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Quote kirjoitti:

(Groucho Marx)

Mitä kieltä tuo oli olevinaan?[/quote

No joo, hyvä on: 'suostua liittymään'. (tunnistatko nyt kielen?)

vihje: ei ole serbokroaattia, hindiä eikä urdua

Vierailija
13/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelen itseäni jatkuvasti, saan kyllä kuulla päässäni heti jos mokaan jotain.

Vierailija
14/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska , itsekeskeinen, uhriutuva paskiainen. Taivaanrannanmaalari joka ei pelkojensa takia uskalla toteuttaa unelmiaan. Ikääntyvä nainen, joka ei suostu katsomaan peiliin eikä tajua että on jo vanha ja rupsahtanut. Tyylitön tusinamuija, joka hiihtää päivästä toiseen pieruverkkareissa.

Omituinen, liian hiljainen ja hieman hermostunut sekä neuroottinen.

Vierailija
15/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muiden mielipiteet kiiinnosta. Olen itselleni parasta seuraa, joten eipä ole juuri kritisoitavaa. Itse asiassa suurin osa muistakin ihmisistä kyllä tykkää minusta, ainakin niin kauan kun en kerro todellisia ajatuksiani ja toimintatapojansa muille. Eipä kyllä paljon töiden ulkopuolella huvita olla ihmisten kanssa tekemisissä. Jatkuva sanojensa varominen ja teeskentely on raskasta.

Vierailija
16/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epätasapainoinen, epäkypsä, itsekeskeinen, heikko ja moraalini on hukassa.

Vierailija
17/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ja kevytkenkäinen (h-sana jäi sensuurin hampaisiin).

Vierailija
18/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottinen ja takertuva.

19/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse arvostele usein muita preskriptiiviseltä kannalta, joten en ehkä hirveän kärkkäästi lähtisi moralisoimaan peilikuvaanikaan.

Ehkä voisin ajatella, että sosiaalinen paheksunta voisi olla oikeutettua esimerkiksi (liiallisen) lihansyönnin kohdalla, tai että se voisi patistaa liikkumaan, opiskelemaan tai työskentelemään enemmän. Kauhean rankkojen sanankäänteiden tai retoristen keinojen käyttöön en kyllä ainakaan jälkimmäisten kohdalla ihan helposti lähtisi.

Vierailija
20/50 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan liian työteliäs, ahkera, hyvännäköinen, fiksu, rikas ja tietysti vaatimaton. Tämä saattaa minut jatkuvasti ikäviin tilanteisiin. Olisinpa enemmän kuin te!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme