Riita miehen kanssa kun olisin halunnut ottaa kuvan meistä
Eilen illalla kysyin mieheltä, voitaisko ottaa muutama kuva meistä puhelimella. Hän sanoi, että ei ole nyt sillä tuulella ja haluais pelata mieluummin. Hän sitten sanoi miks en kysynyt aiemmin ja sanoin, että ei tullut aiemmin mieleen. No siinä kun sitten koitin ottaa kuvaa, hän ei edes katsonut kameraan ja touhusi jotain muuta. Siinä sitten päätin, että ei oteta kuvaa. Me ei olla edes otettu paljon yhteiskuvia, vain harvakseltaan. Kuulostaa kyllä varmasti hassulta muiden korviin, miks tehtiin tästä niin iso juttu. Tänään sitten riideltiin taas ja hän sanoi, että ei halua ottaa kuvaa kanssani. Hän sanoi, että en ole mikään supermalli. No ei siinä.. En kyllä olekaan, mutta täytyykö sanoa noin. Hän myös sanoo läskiksi, ja että mun täytyis ensin päästä mun pömppömahasta eroon.
Kommentit (14)
Aha... no laihduta, äläkä ota kuvaa.
Vaikka ihmiset pitävät tätä trollina, niin tuollaisia miehiä on olemassa. Mun exä ei halunnut minun yhteiskuviin, koska olen hänen mielestään niin ruma.
Miksi kukaan haluaa ikuiseen internettiin itsestään surkeita kuvia?
Tässä provossa ei ollut edes yritystä.
Musta ja mun miehestä löytyy ehkä noin viisi kuvaa. Ei kumpikaan mitenkään viihdytä kameran edessä.
Suosittelen tarkastelemaan omaa ajatusmaailmaa.
- vaimo since 1994
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ihmiset pitävät tätä trollina, niin tuollaisia miehiä on olemassa. Mun exä ei halunnut minun yhteiskuviin, koska olen hänen mielestään niin ruma.
Ja tuollaisia naisia, jotka kuvittelee että jalkojen levittäminen jollekin miehelle tarkoittaa sitä, että kaiken pitäisi mennä tismalleen niin kuin nainen haluaa ja jos ei mene nainen kiukuttelee kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit.
Mies sanoi sulle ei? Miten se kehtaa.
Provohan tämä oli, mutta tämä ei ole. Ex miehen kanssa ei ole yhtään yhteiskuvaa ja muutenkin kuvia on tyyliin 5 kummastakin. Mies otti musta yksissä juhlissa kuitenkin yhden kuvan ja sanoi sen sitten nähdessään; "kuvasta oikein näkee kuinka sä olet vanhentunut". Hänellä oli tapana aina sanoa jotain ilkeää.
Voin vaan kuvitella mikä paskamyrsky siitä syntyisi, jos nyt menisin pyytelemään vaimoa yhteiskuviin, kun hän tekee ruokaa.😂
Vierailija kirjoitti:
0/5
TAAS! miks oot täällä kun ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaisia naisia, jotka kuvittelee että jalkojen levittäminen jollekin miehelle tarkoittaa sitä, että kaiken pitäisi mennä tismalleen niin kuin nainen haluaa ja jos ei mene nainen kiukuttelee kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit.
Miksi se on niin hankalaa olla kuvassa, jos se ei ole menossa minnekään julkiseen levitykseen? Minusta oli lapsena esimerkiksi mukava katsella vanhempien nuoruuskuvia.
"Hän sanoi, että ei ole nyt sillä tuulella" ja silti piti mennä väkisinkin vänkäämään?
0/5