Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?
Miksi täältä on poistettu eilen aloitettu otsikon mukainen keskustelu?
Eikö täällä saa keskustella naisen seksuaalisuudesta, feminiinisyydestä ilman, että otetaan miesten mielipide huomioon?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Annan kamelinvarpaan näkyä ja nännien nöpöttää.
En minä ainakaan niitä piilottele mutta en niitä erityisemmin esittelekään. Nännini usein nöpöttävät paidan läpi mutta kamelinvarvasta ei minun vaatevalinnoillani yleensä näy.
Otan vaimoni pukeuduttuani mustii stayupeihin ja korsettiin. Se saa minusta eläimen ja naiseni rakastaa sitä
Valkoinen paitapusero ja rusetti. Kynähame tai nahkahame, mieheni tykkää:-)
Olenkohan yksin ajatusteni kanssa, kun nyt 40+ on jotenkin vaikea mieltää itseään seksikkääksi, saati pukeutua seksikkäästi? Toisaalta en enää oikeastaan edes tiedä, missä vaatteissa kokisin olevani seksikäs.
Vitsit että joskus kaipaan niitä nuorempia aikoja, kun oikeasti tuli pukeuduttua kivasti ja seksikkäästikin. Ja kroppakin oli siinä kunnossa, että melkein mitä vaan pystyi pukemaan, hyvältä näytti. Vitsi kun olisi silloin tajunnut olla tyytyväinen! En ole ikinä ollut erityisen muodokas, mutta pitkä, erittäin hoikka ja kivat sääret. Nyt tuntuu, että lasten jälkeen vyötärölinja on muuttunut vaikka hoikka edelleen olenkin, ja jotenkin sitä vaan tuntee itsensä harmaaksi ja arkiseksi. Lisäksi varmaan runsas kotona oleminen etätöiden takia on johtanut siihen, että tosi usein pukeutuminen on sitä trikoopaita ja collegehousut -osastoa.
Miten tästä harmaavarpusvaiheesta oikein pääsee irti?
Mä taas tässä 40 täytettyäni olen tajunnut olevani kuuma ja ihan ok kaunis. En siis mikään muita parempi vaan ihan normi, sain lahjaksi jostain universumista terveen itsetunnon. Luulin nuorempana olevani suorastaan oksettava, koska mun ulkonäköä haukuttiin teini-iässä ja kaverit piirteli mun kasvoista pilakuvia.
Nenän kävin leikkauttamassa noin 10 vuotta sitten, koska en päässyt yli ihmisten kommenteista. Se kannatti. Muistan vieläkin kuinka onnellinen olin leikkauksen jälkeen kun näin korjatun nenän, vaikka silmät ja kaikki oli ihan turvoksissa. Pitäisi joskus lähettää kukkia tai joku viinipullo leikanneelle lääkärille kiitokseksi kun auttoi mua.
Vähän pitkän matkan jouduin kulkemaan, mutta sitä suuremmalla syyllä ajattelin nauttia loppuajan tästä!
Mun mielestä seksikkäitä asuja on esim. sellainen string mallinen body. Vähän nii kuin uimapuku, mutta alaosa on string. Tommoset on hienoja! Sopii minkä vaan alaosan kanssa. Tuubitopit. Nahka, kumi/keinonahka.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tässä 40 täytettyäni olen tajunnut olevani kuuma ja ihan ok kaunis. En siis mikään muita parempi vaan ihan normi, sain lahjaksi jostain universumista terveen itsetunnon. Luulin nuorempana olevani suorastaan oksettava, koska mun ulkonäköä haukuttiin teini-iässä ja kaverit piirteli mun kasvoista pilakuvia.
Nenän kävin leikkauttamassa noin 10 vuotta sitten, koska en päässyt yli ihmisten kommenteista. Se kannatti. Muistan vieläkin kuinka onnellinen olin leikkauksen jälkeen kun näin korjatun nenän, vaikka silmät ja kaikki oli ihan turvoksissa. Pitäisi joskus lähettää kukkia tai joku viinipullo leikanneelle lääkärille kiitokseksi kun auttoi mua.
Vähän pitkän matkan jouduin kulkemaan, mutta sitä suuremmalla syyllä ajattelin nauttia loppuajan tästä!
Mun mielestä seksikkäitä asuja on esim. sellainen string mallinen body. Vähän nii kuin uimapuku, mutta alaosa on string. Tommoset on hienoja! Sopii minkä
Nostan hattua! Olen siis tuo edellinen kirjoittaja. Mulla on myös ikuinen nenäkompleksi, että tiedä tulenko ikinä ihan aidosti pitämään naamastani. Todennäköisesti en. Kropasta olisin saanut kyllä nuorempana tykätä, mutta enpä tajunnut vaan etsin siitäkin lähinnä vikoja. Se on kyllä kiva, miten muiden ihmisten sanomiset vaikuttaa, ja ilmeisen pitkään.
Monesti jos haluan tuntea itseni seksikkääksi mutta en voi tai halua sitä muille näyttää niin puen jotkin todella seksikkääät alusvaatteet normaalien vaatteiden alle. Joskus tämä vaatii hieman löysemmät ja isommat vaatteet jotta alusvaatteet eivät näy liikaa läpi mutta eipä se ole minua haitannut.
Aika paljon maailmaa reissaaneena kannustan ehdottomasti pukeutumaan seksikkäästi. Ranskalaiset naiset ovat tästä erittäin hyvä esimerkki. Tehän olette naisia parhaassa iässä ja aivan varmasti olette monelle silmän ilo. Ranskassa olen nähnyt todella iäkkäitä naisia ketä pukeutuu todella seksikkäästi ja kauniisti ja sekin on ilo silmälle. Mies näkö kulmasta pikku tuhmaa kannattaa aina kokeilla sekä bikineissä että muutenkin. Itse oon ostanut vaimolle hyvinkin rohkeita ja seksikkäitä asuja ja erittäin hyvälle näyttää. Ripaus rohkeutta ja tuhmuutta niin varmasti itsetunto nousee jo tänä keväänä.
M52
Laitan uimarannalle läpinäkyvät tiukat uimahousut, joissa kalun muodot ovat hyvin esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä seksikkäitä asuja on esim. sellainen string mallinen body. Vähän nii kuin uimapuku, mutta
Täälläkin yksi nelikymppinen nainen rumalla nenällä. Kun 40 tuli täyteen jotenkin tajusin että jos en ole sitä tähän mennessä korjannut niin turhaa enää alkaa nyt kun kaikki on kääntynyt alamäkeen. Jos puoliso ei olisi vastustanut sitä niin voimakkaasti olisin saattanut mennäkin leikkaukseen. Nyt harmittaa että kuuntelin.
Äidiksi tulemisen jälkeen ja nyt kun ikääkin jo on ei oikein tunnu enää sopivalta pukeutua kovin näyttävästi... tuntuu että koko maailma odottaa tämänikäisten siirtyvän piiloon muiden katseilta. Ja kun tuo vyötärölinjakaan ei ole enää sama niin luultavasti vain masentaisi katsoa peiliin jossa täti-ihminen tuijottaa takaisin nuorten vaatteissa. Seksikästä minusta ei saa kyllä omissa silmissäni millään, ei nyt eikä aiemmin. Kaapissa on edelleen nättejä (vanhoja) vaatteita mutta sinne ovat jääneet pitkälti.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen paitapusero ja rusetti. Kynähame tai nahkahame, mieheni tykkää:-)
Mikä on kynähame?
Tänään ei mitään ihmeempää vain mustat seksikkäät rintaliivit ja stringit sekä sukkahousut.
Sen miten mies minut haluaa. Eli luultavasti todella tuhmasti. En voi olla kiihottava mielestäni kuin toisen silmin, vaikka en ole ruma nainen.
Tänään vuorostaan valkoiset stringit ja valkoiset rintaliivit ja mustat sukkahousut ja lyhyt hame.
Tykkään, että pikkarit vähän näkyy sukkahousujen läpi niin siksi valkoiset stringit ja mustat sukkahousut :-P
Vierailija kirjoitti:
Tänään vuorostaan valkoiset stringit ja valkoiset rintaliivit ja mustat sukkahousut ja lyhyt hame.
Tykkään, että pikkarit vähän näkyy sukkahousujen läpi niin siksi valkoiset stringit ja mustat sukkahousut :-P
On hyvin kiihottavaa, kun pikkuhousut kuultavat (mustien) sukkahousujen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiihottaa enemmän kun sukkahousujen läpi näkyy siisti viiru ja häppärit. Eli ilman pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että muutkin tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiihottaa enemmän kun sukkahousujen läpi näkyy siisti viiru ja häppärit. Eli ilman pikkareita.
En tätä yleensä tee mutta pakko tunnustaa, että pari kertaa olen ollut töissä sukkahousuissa ja lyhyessä hameessa ilman pikkareita mutta tosiaan vain harvoin.
Annan kamelinvarpaan näkyä ja nännien nöpöttää.