Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?

Vierailija
21.06.2023 |

Miksi täältä on poistettu eilen aloitettu otsikon mukainen keskustelu?
Eikö täällä saa keskustella naisen seksuaalisuudesta, feminiinisyydestä ilman, että otetaan miesten mielipide huomioon?

Kommentit (225)

Vierailija
141/225 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 nainen olen, tiukat hyvin istuvat farkut ja lyhyt tiukka paita että muodot näkyy.

Vierailija
142/225 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennissukat, pipo ja xl kortsu toimii aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/225 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 nainen olen, tiukat hyvin istuvat farkut ja lyhyt tiukka paita että muodot näkyy.

Jos olet työkaverini, niin allekirjoitan. Toimii!

Vierailija
144/225 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään vuorostaan valkoiset stringit ja valkoiset rintaliivit ja mustat sukkahousut ja lyhyt hame.

Tykkään, että pikkarit vähän näkyy sukkahousujen läpi niin siksi valkoiset stringit ja mustat sukkahousut :-P

On hyvin kiihottavaa, kun pikkuhousut kuultavat (mustien) sukkahousujen läpi.

Itseäni kiihottaa enemmän kun sukkahousujen läpi näkyy siisti viiru ja häppärit. Eli ilman pikkareita.

En tätä yleensä tee mutta pakko tunnustaa, että pari kertaa olen ollut töissä sukkahousuissa ja lyhyessä hameessa ilman pikkareita mutta tosiaan vain harvoin.

Käytitkö bikinisukkahousuja?

Vierailija
145/225 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Nyt tuntuu, että lasten jälkeen vyötärölinja on muuttunut vaikka hoikka edelleen olenkin, ja jotenkin sitä vaan tuntee itsensä harmaaksi ja arkiseksi. 

Pitkä, hoikka nainen! Nam! Taatusti moni muu lisäkseni 'kuolaa' perääsi. Jätä ihmeessä ajatukset harmaudesta ja arkisuudesta.

Vierailija
146/225 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää tälläinen täällä: "Nyt tuntuu, että lasten jälkeen vyötärölinja on muuttunut vaikka hoikka edelleen olenkin, ja jotenkin sitä vaan tuntee itsensä harmaaksi ja arkiseksi.." ?

Toi on hyvä. Pidä se.

En usko että mikään voin näin synkässä ja näin harmaassa  maailmassa sytyttää niin paljon kuin

..' harmaa ja arkinen nainen' ? en usko. Kiitos 

Vierailija
147/225 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan risan t-paidan ehjään

M51

Vierailija
148/225 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan jalkaan yleensä nahkalegginsit tai Freddy housut. Vaikka ne muodista onkin mennyt jo ajat sitten :)

Vierailija
149/225 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään vuorostaan valkoiset stringit ja valkoiset rintaliivit ja mustat sukkahousut ja lyhyt hame.

Tykkään, että pikkarit vähän näkyy sukkahousujen läpi niin siksi valkoiset stringit ja mustat sukkahousut :-P

On hyvin kiihottavaa, kun pikkuhousut kuultavat (mustien) sukkahousujen läpi.

Itseäni kiihottaa enemmän kun sukkahousujen läpi näkyy siisti viiru ja häppärit. Eli ilman pikkareita.

En tätä yleensä tee mutta pakko tunnustaa, että pari kertaa olen ollut töissä sukkahousuissa ja lyhyessä hameessa ilman pikkareita mutta tosiaan vain harvoin.

Käytitkö bikinisukkahousuja?

Ei mitään tietoa mitä sellaiset ovat. Miksi täällä niin moni kaavoihin kangistunut nainen yrittää pilata keskustelua esittämällä miehiä? Jos te ette halua tai pysty pukeutumaan seksikkäästi niin älkää silti pilatko meidän muiden naisten iloa jotka haluamme ja pystymme siihen.

Vierailija
150/225 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen päälleni mustat, pitsiset alusvaatteet. Olennaista on myös suihkussa käynti ja säärien ajelu.

Muut vaatteet voi sitten olla mitä vaan, mulla tuo seksikäs olo lähtee alusvaatteista.

Vierailija
151/225 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddyt kyllä saa kiinnittämään huomion joka kerta. Mahtavat pöksyt naiselle, jolla on bootya omastakin takaa. 

Vierailija
152/225 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen miten mies minut haluaa. Eli luultavasti todella tuhmasti. En voi olla kiihottava mielestäni kuin toisen silmin, vaikka en ole ruma nainen.

Tää on muuten jännä. Omalla kohdalla seksikkyyden tunne lähtee omasta fiiliksestä, eikä siihen oikeastaan ihan hirveästi vaikuta se, mitä vastapuoli ajattelee. Joskus sitä koitin miehellekin selittää, että välillä vaan on itsellä niin täysin epäseksikäs fiilis oman pään sisällä, eikä miehen halukkuus saa minua kokemaan itseäni kuumaksi. Ei se ihan tuntunut tajuavan. Toisaalta hän on ihminen, joka on tasaisen tyytyväinen itseensä ja olemukseensa, ja jolla on ilmeisen terve itsetunto. Moisesta voisin vaikka maksaa, jos sellaisen saisi itselleen kasvatettua. 

Kirjoitin tähän ketjuun joskus aiemmin, olin yksi näistä ns. harmaaksi muuttuneista nelikymppisistä "mammoista". Yksi mikä itsellä kyllä vaikuttaa positiivisesti fiilikseen, on se että ottaa vaan aikaa ja huolehtii itsestään. Kun viitsii vähän läträtä seerumeita naamaan ja koittaa pysyä suht säännöllisessä treenirutiinissa, on paljon kivempi fiilis. Ehkä jo seuraavaksi voisi koittaa miettiä niitä vaatteita :D Nytkin tosin istun tässä kotoisasti juoksutrikoot jalassa ja collegepaita päällä, että kaukana on glamour. 

Vierailija
153/225 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on päällä valkoiset vähän liian pienet stringit. En näitä tarkoituksella ottanut mutta tuntui työmatkalla ja nyt töissä tuhmalta ja kiihottavalta, kun uppoavat vähän syvemmälle, kun normaalisti ja tämän takia hankaavat ja hierovat etupuoleltakin vähän liian syvältä. Tai onko se nyt sitten liian syvältä jos koko päivän tuntuu hyvältä?

Vierailija
154/225 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka jättää käytetyt pikkarit minigrip pussissa tai joskus ilman pervoille sen sijasta, että heittäisin ne roskiin? Monesti olen lenkille lähtiessä jättänyt pikkarit pussissa metsään kiven päälle ja takaisin tullessa ne ovat sieltä hävinneet.

En minä likaisilla käytetyillä pikkareillani mitä teen joten jos niistä joku pervo saa jotain iloa niin nauttikoot.

Vierailija
155/225 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa joka jättää käytetyt pikkarit minigrip pussissa tai joskus ilman pervoille sen sijasta, että heittäisin ne roskiin? Monesti olen lenkille lähtiessä jättänyt pikkarit pussissa metsään kiven päälle ja takaisin tullessa ne ovat sieltä hävinneet.

En minä likaisilla käytetyillä pikkareillani mitä teen joten jos niistä joku pervo saa jotain iloa niin nauttikoot.

Etkö osaa pestä niitä?

Vierailija
156/225 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihonmyötäinen mekko. Alle mustat stayupit, punaiset rintaliivit ja brassialushousut. Mustat saapikkaat. Isot kultarenkaat korviin. Vahvan punainen huulipuna. Kunnon silmärajaukset. Viimeistelynä houkuttava lempituoksu. Tunnen olevani mieheni naaras. Hän syttyy.

Vierailija
157/225 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa pestä niitä?

Miksi pesisin pikkareita joita olen heittämässä roskiin?

Vierailija
158/225 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa pestä niitä?

Miksi pesisin pikkareita joita olen heittämässä roskiin?

Tässä taitaa ongelmana olla vain se, että olet antanut ne miehille. Roskiin heittäminen olisi ollut ihan ok mutta teit ison virheen, kun halusit auttaa pervoja miehiä niillä pikkareillasi.

Vierailija
159/225 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun melko vähiin vaatekappaleihin. Pikkumusta ja pikkarit, joskus olen käyttänyt silmikkoa, se sai miehen sekaisin. 

Vierailija
160/225 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pvc, spandex, latex, jotka näyttävät paljon mutta eivät kaikkea. meikit, korkkarit ja keikistelyä. tämä siis kotona tai siis sisätiloissa yksityisesti. arkisesti olen varmaan aika tylsä. siististi pukeudun ja hillitty meikki silloin.