Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?
Miksi täältä on poistettu eilen aloitettu otsikon mukainen keskustelu?
Eikö täällä saa keskustella naisen seksuaalisuudesta, feminiinisyydestä ilman, että otetaan miesten mielipide huomioon?
Kommentit (225)
Stayupit tai sukkanauhaliivit ja sukat.
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Kuulostaa kivalta =) Minulla on nyt tänään päällä stringit, lyhyt hame ja sukkahousut eli ei mitään kovin tuhmaa mutta tuntuu kivalta 0:-)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Kuulostaa kivalta =) Minulla on nyt tänään päällä stringit, lyhyt hame ja sukkahousut eli ei mitään kovin tuhmaa mutta tuntuu kivalta 0:-)
Kuulostaa todella ihanalta. Oletko kokeillut muuten samaa mutta sukkahousujen tilalla polvisukkia tai vastaavia?
Tykkään tyttöillä värikkäissä sukkahousuissa
Ap, miksi kyselet neuvoja täältä?
Pukeudu vaikka burleski -asuun, jos et muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi kyselet neuvoja täältä?
Pukeudu vaikka burleski -asuun, jos et muuta keksi.
Miksi se sinua häiritsee niin paljon, että muut juttelevat vaatetuksestaan? Taidat olla kateellinen.
Stay upit, harness, kaulapanta ja tiukat latex-pikkuhousut. Punaista huulipunaa ja punaiseksi lakatut kynnet.
T: Nelikymppinen pervo:)
Ei sexy asut ole työ asuja . Älkää innostuko liikaa naiset.
Voi kun naiset osaavat olla henkkamaukkatylsiä näissä valinnoissaan ja varsinkin kuvailuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään sexy asuista ollut kysekään hölmö. Arkeakin voi hieman piristää hieman näteimmillä vaatteilla ja vähän seksikkäämillä ilman olematta mitenkään seksi asu.
Vartalon muotoja hivelevä mekko ja siihen seksikäs silmämeikki. Nahkatakki on myös varma valinta tuohon jatkoksi. Jos taas miehen kanssa ollaan kaksin kotona ja haluan tuntea itseni erityisen seksikkääksi, niin valitsen hepeneitä päälleni. Esim stay upit, nahkarintsikat, verkko- tai avosukkikset tai vaikka läpikuultava body. Joskus ollaan myös käyty leffassa siten, että mulla on ollut mekko ja alla pelkät avosukkikset. Minä valuin mahlaa koko leffan ajan ja paljastin homman miehelleni vasta leffan loppupuolella.
Puin juuri:
Toppi
Avosukkahousut
Minihane
T:M56
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kun tietäisit. Itse olin tämän päivän toimistolla sukkanauhaliiveissä ja -sukissa asiallisen toimistoasun alla ja olo oli ihanan tuhma. Kun on koko pitkän talven mennyt sukkahousuilla, on ihana tunne olla reidet paljaana hameen alla.
Jätän kaikki vaatteet pois ja laitan kullirenkaan kangen tyveen jotta seisokki on erityisen näyttävä.
Jättäkää ne alushousut kotiin naiset. Hame tai mekko riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalla. Todennäköisesti kiihottuisin niin, mekkoon tai hameeseen tulisi märkä läikkä
Vierailija kirjoitti:
Joskus tulee tätäkin tehtyä hameen kanssa ja varsinkin lyhyen hameen kanssa saa välillä jännittää niin ettei tule töistä mitään :-P
Pukeudun tiukkoihin housuihin, jotta kalu erottuu hyvin lahkeessa.
Juu olen huomannut toimiston miesten katseet, kun tiukoissa farkuissa kumarrun tai kyykistyn ottamaan alahyllyltä muka jotain ja pikkaritkin vähän vilahtavat selkäpuolelta :-P Pieni seksikäs flirtti piristää kummasti tylsiä päiviä toimistolla.