Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?
Miksi täältä on poistettu eilen aloitettu otsikon mukainen keskustelu?
Eikö täällä saa keskustella naisen seksuaalisuudesta, feminiinisyydestä ilman, että otetaan miesten mielipide huomioon?
Kommentit (225)
Mustat boxerit, niissä pitää olla sepalus, että kyr.pä pääseen tarvittaessa ulos. Ilman paitaa ja talvella villasukat, sitten vaimo on valmis naitavaksi, jos on!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Julkisilla paikoilla, pienet jutut kuten korkeat piikkikorot ja vaikka solkikaulapanta tekevät olon seksikkääksi.
Käyttääkö täällä kukaan muu hieman seksikkäämpiä alusvaatteita työpaikalla salaa normaalien vaatteiden alla?
Olen joskus käyttänyt sukkanauhoja mekon alla. Siitä tulee mukavan tuhma fiilis.
Olen myös jälkikäteen kertonutkin sille yhdelle ihanalle, jonka inspiroimana ne puin, että mulla muuten oli sukkanauhat silloin yhtenä päivänä.
Naisen seksikkyys ei tule pukeutumisesta, vaan olemuksesta. Tyrkyn oloinen pitsi/sukkanauha/minihame ilmestys saa aikaan häpeän tunteen kiihottumisen sijaan.
Hyvävartaloinen ja kepeästi liikkuva nainen saa päät kääntymään, vaikka olisi farkuissa ja hupparissa.
Mä oon tykänny näistä! Mille, jotka miettii mistä löytää oikeita sukkanauhasukkia
https://www.misswindyshop.com/collections/sukkanauhasukat
https://www.undergroundstore.fi/sukat-stay-upit-c-46_269.html?filter_id…
Punainen lurex kimalle bodystocking korkeiden korkojen kera-mitä muuta mä tarviin ?
Ensi viikolla on taas paljon toimiston ihmisiä lomilla joten voin pukeutua lyhyeen hameeseen ilman alushousuja :-P
Näin pikkujouluaikaan polven yläpuolelle laskeutuva hame, tummempaa,paksumpaa sukkahousua. Yläosaan jokin muotoja myötäilevä isolla kaula-aukolla miesten katseen naulitseva juttu... N28
Tilasin kiinasta ihanan punaisen korsetin ja ilahduin kun sieltä löytyi miesten kokoja. Kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen seksikkyys ei tule pukeutumisesta, vaan olemuksesta. Tyrkyn oloinen pitsi/sukkanauha/minihame ilmestys saa aikaan häpeän tunteen kiihottumisen sijaan.
Hyvävartaloinen ja kepeästi liikkuva nainen saa päät kääntymään, vaikka olisi farkuissa ja hupparissa.
Huomaa, että sinulla ei ole kokemusta asiasta lainkaan. Yritähän joskus uskaltaa käydä jossain alusvaate liikkeessä ja anna asiantuntevan myyjän etsiä sinulle sopivat alusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että sinulla ei ole kokemusta asiasta lainkaan. Yritähän joskus uskaltaa käydä jossain alusvaate liikkeessä ja anna asiantuntevan myyjän etsiä sinulle sopivat alusvaatteet.
Tuollaiset naiset pukeutuu Marimekon Unikko-telttaan, kun haluavat tuntea itsensä seksikkääksi.
Pikkuhousut kun jättää pois niin takuulla alkaa valua.
Tuli mieleen tämä keskustelu nyt, kun täällä toimistolla istun yksin lyhyessä hameessa ilman pikkuhousuja =)
Kiva, kun voi hametta vähän nostaa lantioille ja sen saa nopeasti alas jos joku tulee vierailemaan toimistolla. Tuntuu ihanalta tehdä välillä jotain pikkutuhmaa töissä =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Verkkosukat, stringit, korkkarit ja nahkainen korsetti saavat olon seksikkääksi. Näissä ei toki kaupungille voi lähteä. :D
Julkisilla paikoilla, pienet jutut kuten korkeat piikkikorot ja vaikka solkikaulapanta tekevät olon seksikkääksi.
Ai miten niin muka ei voi lähteä?
Joku aika sitten (no okei varmaan kesällä) näin kaupungilla noin pukeutuneena pari naista. Siinä oli isompikin porukka joilla oli kaikilla vähän erikoisemmat asut, joten varmaan jotkut teemabileet heillä, mutta kyllähän se huomion kiinnitti kun edellä käveli nainen pelkässä korsetissa ja verkkosukkiksissa. Jotkut siis kyllä kehtaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Näin pikkujouluaikaan polven yläpuolelle laskeutuva hame, tummempaa,paksumpaa sukkahousua. Yläosaan jokin muotoja myötäilevä isolla kaula-aukolla miesten katseen naulitseva juttu... N28
Naulitsevaa..;)) (ajatuksentasolla) ainakin..mut.
1.otatko myössuihin tossa asussa?
2.annatko takaapäin tossa asussa?
..olisi herkullista;)) tai, naulankantaan..Osuisi!
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tämä keskustelu nyt, kun täällä toimistolla istun yksin lyhyessä hameessa ilman pikkuhousuja =)
Kiva, kun voi hametta vähän nostaa lantioille ja sen saa nopeasti alas jos joku tulee vierailemaan toimistolla. Tuntuu ihanalta tehdä välillä jotain pikkutuhmaa töissä =)
O-ho! (Ajatuksentasolla) Namuttelua..mut.
1.otatko myös suihintossa asussa?
2.annatko sä takaapäin myös tossa asussa?
..olisi NAM! herkullista ;)) ja Syvälle..Osuisi!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että täältä löytyi toinenkin joka tykkää tehdä noin =) Minä teen samaa useasti ihan normaaleinakin työpäivinä niin saa hieman piristystä muuten tylsiin päiviin. Eikä se niin haittaa vaikka joskus en kerkiäisi vetäisemään hametta alas tarpeeksi nopeaksi sillä en usko, että firman miehiä pieni vilautus häiritsee lainkaan :-D
Sexyt alusvaatteet ja pehvan muotoon passelit farkut. Paita vaikka hivenen läpikuultava mutta kuitenkin peittävä.
Hymy- siihen kannattaa pukeutua aina.
Löysin hiljattain uuden pukeutumistyylin kavrin tyttären innostamana. Se on kawaii/lolita-style.
se innostaa ja kiihottaa niin minua kuin miestänikin
trés sexy !!
Minä yllätin mieheni taannoin täysin, kun hän saapui työreissultaan. Otin miehen vastaan pukeutuneena polvipituiseen dirndl-mekkoon ja jaloissa oli stay upit ja korkkarit. Pikkarit olin jättänyt pois. Mies piti tästä täysillä on useaan kertaan jälkikäteen kiittänyt minua.
Jostain syystä tuo mekko istuu itselleni täydellisesti ja antaa kivasti muotoni näkyviin. Pidän siitä mekosta. Tunnen olevani silloin seksikäs. Mutta pukeudun siihen vain kotona joskus meidän yhteisiä lemmenhetkiä varten.