Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?

Vierailija
21.06.2023 |

Miksi täältä on poistettu eilen aloitettu otsikon mukainen keskustelu?
Eikö täällä saa keskustella naisen seksuaalisuudesta, feminiinisyydestä ilman, että otetaan miesten mielipide huomioon?

Kommentit (225)

Vierailija
81/225 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätin mieheni taannoin täysin, kun hän saapui työreissultaan. Otin miehen vastaan pukeutuneena polvipituiseen dirndl-mekkoon ja jaloissa oli stay upit ja korkkarit. Pikkarit olin jättänyt pois. Mies piti tästä täysillä on useaan kertaan jälkikäteen kiittänyt minua. 

Jostain syystä tuo mekko istuu itselleni täydellisesti ja antaa kivasti muotoni näkyviin. Pidän siitä mekosta. Tunnen olevani silloin seksikäs. Mutta pukeudun siihen vain kotona joskus meidän yhteisiä lemmenhetkiä varten. 

Vierailija
82/225 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat boxerit, niissä pitää olla sepalus, että kyr.pä pääseen tarvittaessa ulos. Ilman paitaa ja talvella villasukat, sitten vaimo on valmis naitavaksi, jos on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/225 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Julkisilla paikoilla, pienet jutut kuten korkeat piikkikorot ja vaikka solkikaulapanta tekevät olon seksikkääksi.

Käyttääkö täällä kukaan muu hieman seksikkäämpiä alusvaatteita työpaikalla salaa normaalien vaatteiden alla?

Olen joskus käyttänyt sukkanauhoja mekon alla. Siitä tulee mukavan tuhma fiilis.

Olen myös jälkikäteen kertonutkin sille yhdelle ihanalle, jonka inspiroimana ne puin, että mulla muuten oli sukkanauhat silloin yhtenä päivänä.

Vierailija
84/225 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksikkyys ei tule pukeutumisesta, vaan olemuksesta. Tyrkyn oloinen pitsi/sukkanauha/minihame ilmestys saa aikaan häpeän tunteen kiihottumisen sijaan. 

Hyvävartaloinen ja kepeästi liikkuva nainen saa päät kääntymään, vaikka olisi farkuissa ja hupparissa.

Vierailija
85/225 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykänny näistä! Mille, jotka miettii mistä löytää oikeita sukkanauhasukkia

https://www.misswindyshop.com/collections/sukkanauhasukat

https://www.undergroundstore.fi/sukat-stay-upit-c-46_269.html?filter_id…

Vierailija
86/225 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen lurex kimalle bodystocking korkeiden korkojen kera-mitä muuta mä tarviin ?

Vierailija
87/225 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit ja verkkopaita.

Vierailija
88/225 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla on taas paljon toimiston ihmisiä lomilla joten voin pukeutua lyhyeen hameeseen ilman alushousuja :-P 

Vierailija
89/225 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pikkujouluaikaan polven yläpuolelle laskeutuva hame, tummempaa,paksumpaa sukkahousua. Yläosaan jokin muotoja myötäilevä isolla kaula-aukolla miesten katseen naulitseva juttu... N28

Vierailija
90/225 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kiinasta ihanan punaisen korsetin ja ilahduin kun sieltä löytyi miesten kokoja. Kiihottavaa.

Vierailija
91/225 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksikkyys ei tule pukeutumisesta, vaan olemuksesta. Tyrkyn oloinen pitsi/sukkanauha/minihame ilmestys saa aikaan häpeän tunteen kiihottumisen sijaan. 

Hyvävartaloinen ja kepeästi liikkuva nainen saa päät kääntymään, vaikka olisi farkuissa ja hupparissa.

Huomaa, että sinulla ei ole kokemusta asiasta lainkaan. Yritähän joskus uskaltaa käydä jossain alusvaate liikkeessä ja anna asiantuntevan myyjän etsiä sinulle sopivat alusvaatteet.

Vierailija
92/225 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että sinulla ei ole kokemusta asiasta lainkaan. Yritähän joskus uskaltaa käydä jossain alusvaate liikkeessä ja anna asiantuntevan myyjän etsiä sinulle sopivat alusvaatteet.

Tuollaiset naiset pukeutuu Marimekon Unikko-telttaan, kun haluavat tuntea itsensä seksikkääksi.

Vierailija
93/225 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousut kun jättää pois niin takuulla alkaa valua.

Vierailija
94/225 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tämä keskustelu nyt, kun täällä toimistolla istun yksin lyhyessä hameessa ilman pikkuhousuja =)

Kiva, kun voi hametta vähän nostaa lantioille ja sen saa nopeasti alas jos joku tulee vierailemaan toimistolla. Tuntuu ihanalta tehdä välillä jotain pikkutuhmaa töissä =)

Vierailija
95/225 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Verkkosukat, stringit, korkkarit ja nahkainen korsetti saavat olon seksikkääksi. Näissä ei toki kaupungille voi lähteä. :D

Julkisilla paikoilla, pienet jutut kuten korkeat piikkikorot ja vaikka solkikaulapanta tekevät olon seksikkääksi.

Ai miten niin muka ei voi lähteä?

Joku aika sitten (no okei varmaan kesällä) näin kaupungilla noin pukeutuneena pari naista. Siinä oli isompikin porukka joilla oli kaikilla vähän erikoisemmat asut, joten varmaan jotkut teemabileet heillä, mutta kyllähän se huomion kiinnitti kun edellä käveli nainen pelkässä korsetissa ja verkkosukkiksissa. Jotkut siis kyllä kehtaa 😁 

Vierailija
96/225 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pikkujouluaikaan polven yläpuolelle laskeutuva hame, tummempaa,paksumpaa sukkahousua. Yläosaan jokin muotoja myötäilevä isolla kaula-aukolla miesten katseen naulitseva juttu... N28

Naulitsevaa..;)) (ajatuksentasolla) ainakin..mut.

1.otatko myössuihin tossa asussa?

2.annatko takaapäin tossa asussa?

..olisi herkullista;)) tai, naulankantaan..Osuisi!

Vierailija
97/225 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tämä keskustelu nyt, kun täällä toimistolla istun yksin lyhyessä hameessa ilman pikkuhousuja =)

Kiva, kun voi hametta vähän nostaa lantioille ja sen saa nopeasti alas jos joku tulee vierailemaan toimistolla. Tuntuu ihanalta tehdä välillä jotain pikkutuhmaa töissä =)

O-ho! (Ajatuksentasolla) Namuttelua..mut.

1.otatko myös suihintossa asussa?

2.annatko sä takaapäin myös tossa asussa?

..olisi NAM! herkullista ;)) ja Syvälle..Osuisi!

Vierailija
98/225 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että täältä löytyi toinenkin joka tykkää tehdä noin =) Minä teen samaa useasti ihan normaaleinakin työpäivinä niin saa hieman piristystä muuten tylsiin päiviin. Eikä se niin haittaa vaikka joskus en kerkiäisi vetäisemään hametta alas tarpeeksi nopeaksi sillä en usko, että firman miehiä pieni vilautus häiritsee lainkaan :-D

Vierailija
99/225 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexyt alusvaatteet ja pehvan muotoon passelit farkut. Paita vaikka hivenen läpikuultava mutta kuitenkin peittävä.

Hymy- siihen kannattaa pukeutua aina.

Vierailija
100/225 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hiljattain uuden pukeutumistyylin kavrin tyttären innostamana. Se on kawaii/lolita-style.

se innostaa ja kiihottaa niin minua kuin miestänikin

trés sexy !!