Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?

Vierailija
21.06.2023 |

Miksi täältä on poistettu eilen aloitettu otsikon mukainen keskustelu?
Eikö täällä saa keskustella naisen seksuaalisuudesta, feminiinisyydestä ilman, että otetaan miesten mielipide huomioon?

Kommentit (225)

Vierailija
221/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakki ja rähinäremmi.

M58

Vierailija
222/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehet ovat tampioita jos eivät kiihotu sukkanauhoista koska joku nainen pitää niitä omaksi ilokseen? 😂 Aina oppii uutta.

Sulla on selvästi aika paljon muutakin oppimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehet ovat tampioita jos eivät kiihotu sukkanauhoista koska joku nainen pitää niitä omaksi ilokseen? 😂 Aina oppii uutta.

No opeta sitten. Ei mulle ainakaan ole itsestäänselvyys miksi mies olisi erityisen tyhmä tai hyödytön jos ei kiihotu sukkanauhoista tai korseteista? Oman kokemuksen mukaan melkoista vaihtelua että onko mies kiihkoissaan tuollaisesta vai enemmänkin että "kivat" ja yhtä kiihkoissaan kuin muulloinkin. Eikä korreloi viriliteettiinkään, ainakaan niin päin että sukkanauhamies olisi se pillusta kiinnostuneempi ja innokkaampi 🤔 

Mielelläni tulisin viisaammaksi tässä 🙇

Vierailija
224/225 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota-lippis

Tero

Vierailija
225/225 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No opeta sitten. Ei mulle ainakaan ole itsestäänselvyys miksi mies olisi erityisen tyhmä tai hyödytön jos ei kiihotu sukkanauhoista tai korseteista? Oman kokemuksen mukaan melkoista vaihtelua että onko mies kiihkoissaan tuollaisesta vai enemmänkin että "kivat" ja yhtä kiihkoissaan kuin muulloinkin. Eikä korreloi viriliteettiinkään, ainakaan niin päin että sukkanauhamies olisi se pillusta kiinnostuneempi ja innokkaampi 🤔 

Mielelläni tulisin viisaammaksi tässä 🙇

-----------------------

Eri mies kommentoi... vaimo tykkää laitella alusvaatteita, sukkanauhoja jne ja selkeästi ne tuovat hänelle tunteen seksikkyydestä. Ne on kauniita ja ihan jees, mutta jos multa kysytään, niin kiihottavampaa on kokonaan alasti tai vaikka tuhmien puhuminen verkkareissa. Eli mua varten ei tarttis nähdä niin pirusti vaivaa alusvaatteiden kanssa. Se mikä itseä vähän ärsyttää on, että kaikenlaiset elokuvat, mainokset sun muut on luoneet käsityksen, että kaikki miehet on "hulluina" noihin juttuihin. Keskustelu menee meillä näin: "Mitä alusvaatteita haluat, että laitan illalla?", "Laita sellaiset, mistä itse tykkäät, ne on kaikki hyviä", "Alusvaatteet ei siis näytä mulla hyvältä, sä et tykkää mun vartalosta, kyllä yleensä miehet tykkää kauniista alusvaatteista". Aargh... yleensä miehet...et tykkää vartalosta. Ensinnäkin ei kiinnosta (kiihota) muut miehet tai niiden mielipide tässä yhteydessä yhtään ja toisekseen, nimenomaan haluaisin nähdä sen vartalon, eikä alusvaatteita.