Mitä outoja parisuhde tapoja teillä on?
Mitä muut ovat ihmetelleet tai mistä ette edes viitsi kertoa kenellekkään?
Kommentit (376)
Mies esittää välillä pyörtyvänsä kun olen mukamas niin hyvännäköinen. Tätä en kehtaisi kertoa kenellekään ja nolottaa kirjoittaa se tännekin :D Yhdessä yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suuret tuloerot, mutta se ei ole pois elintasosta. Näin ei ole lähipiirissä. Mies sanoo, että jos tarvitset rahaa johonkin hankintaan niin pyydä. Joskus tuntuu ikävältä kuulla ystävien puolisoista, jotka käyttää taloudellista väkivaltaa.
Meillä on yhteinen pankkitili ja luottokortit. Ei tarvitse pyytää rahaa. Minä hoidan talouspuolen eli maksut ajallaan ja muistan säästötiliä, ihan siksikin että veronmaksu pitää hoitaa itse. Puoliso katso edes tilien tilannetta koska meillä luottamus pelaa.
Suukkoja aamuun illoin lähtiessä ja tullessa ja hyvänyön suukot tottakai! Ikkunasta tai partsilta vilkutetaan toisillemme. Ollaan joskus sanottu ollaanko ihan höpsöjä niin omituisia tapoja mm sängyssä puolison leukapartaa silitellään höpöttämällä hassuja. Selkää raaputellaan ja tehdään sydänenkuva.. rakkaudentunnustuksia pistetään puolin toisin WhatsAppila menemään. Tiedetään kyllä toistemme ajatukset aika hyvin kun oltu kolkytvuotta yhdessä. Rakkaus tuntuu vieläkin iholla asti. 🥰 Olen kiitollinen maailmankaikkeudelle myös ystävä-kollegalle, kun järkkäsi tän miehen sattumalta elämääni.
Ylä- ja alamäet on nekin koeteltu mutta yhdessä silti pysytty.
Vierailija kirjoitti:
Mies esittää välillä pyörtyvänsä kun olen mukamas niin hyvännäköinen. Tätä en kehtaisi kertoa kenellekään ja nolottaa kirjoittaa se tännekin :D Yhdessä yli 10 vuotta.
Sama :D yhdessä ollaan oltu jo yli 30 vuotta, ja kertoo myös edelleen päivittäin kuinka olen niin kaunis, silloinkin kun vaan vaikka siivoan hiukset nutturalla kotimekossa. :D
Mies myös harjaa hiukseni aina pesun jälkeen kun ovat todella pitkät ja luonnonkiharat, niin menevät helposti takkuun. Tapa jäi raskauden ajalta ja tunnen itseni kuin kuninkaalliseksi kun hän hellästi hiukseni harjaa auki.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut lapsesta asti välillä tosi kovia migreenejä, en näe selvästi ja tuntuu että käsi turpoaa. Mieheni lukee minulle silloin Neiti Etsiviä ja piirtää selkääni ihan kuin äitini teki kun olin lapsi. Naurettavaa mutta siinä tilanteessa se jotenkin rauhoittaa ja nukahdan helpommin.
Onpa ihana kuulla! Kärsin myös migreenistä ja tiedän kuin kamalaa se voi olla. Mahtavaa että puoliso lohduttaa 💕
Joidenkin tuttujen mielestä on outoa, että "kestetään" toisiamme 24/7 ympäri vuoden vaikka ollaan oltu yhdessä jo 15+ vuotta. Siis että toisen seura on aina tervetullutta eikä kyllästy toisen naamaan vaikka ollaan suurin osa ajasta samassa huoneessa. En tiedä onko tää oikeasti outoa, mutta moni on sanonut että on😅
Usein soi kotona joku jazz taustalla, välillä tanssitaan hetki hitaita muuten vaan. Viisi vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Elämme kuin kämppikset. Ei seksielämää viimeiseen neljään vuoteen ja nukutaan eri huoneissa. Mies istuu koneella kuukokkeet päässä tai pelaa pleikkaria kuulokkeet päässä. Ei koskaan kuuntele mitä sanon. Jos yritänkin sanoa jotain, alkaa heti puhumaan päälle.
Kuulostaa että elät meidän teinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä arki-iltoina puhutaan ehkä max 10 sanaa, mutta jokaikinen aamu, kun olemme kumpikin menneet työpaikalle laitamme tekstiviestin missä kerromme, että olemme perillä ja pusuja perään.
Ihmisistä tämä on outoa. Miten viettää iltaa yhdessä kotona eikä puhuta käytännössä katsoen mitään 😂. Meillä tämä toimii.
Olen 50v ihmetellyt kun vanhenpani eivät juurikaan puhu keskenään yhtään mitään mutta heidän mielestään sujuu hyvin 🤷 mitäpä sitä sitten sen enempää pohtimaan
Me hoidetaan toistemme "kauneutta"... :D Mä teen sokeroinnit (ja myös kulmat vahaan & nypin) kummallekin, mies värjää hiukseni ja hoitaa kynnet. Jalkahieronnat tehdään toisillemme aina saunan jälkeen ja letitetään hiukset (ja parta). Yli 20 vuotta yhdessä, ja nykyään seksi ei ole lainkaan niin tärkeää kuin toistemme "hoivaaminen".
Nuorena oltiin ehkä ruokkoamattomia, mutta naitiin kuin kanit. Ei enää. Suhde muuttuu koko ajan bestis-tyyppisemmäksi. Meillä on yhteiset jutut, sama huumorintaju ja ollaan yhdessä hyvä tiimi.
Joka päivä harjoitellaa pari suhteessa yhdys sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Me hoidetaan toistemme "kauneutta"... :D Mä teen sokeroinnit (ja myös kulmat vahaan & nypin) kummallekin, mies värjää hiukseni ja hoitaa kynnet. Jalkahieronnat tehdään toisillemme aina saunan jälkeen ja letitetään hiukset (ja parta). Yli 20 vuotta yhdessä, ja nykyään seksi ei ole lainkaan niin tärkeää kuin toistemme "hoivaaminen".
Nuorena oltiin ehkä ruokkoamattomia, mutta naitiin kuin kanit. Ei enää. Suhde muuttuu koko ajan bestis-tyyppisemmäksi. Meillä on yhteiset jutut, sama huumorintaju ja ollaan yhdessä hyvä tiimi.
Meillä myös huolehditaan hyvinvoinnista: rasvataan kuivia jalkoja. Ja kun puoliso ennen lonkan tekonivelleikkausta saanut edes sukkia kunnolla jalkoihin otin tavakseni auttaa.. nyt on toisen lonkan vuoro olla autettavana. Eikä se musta ole ollenkaan vaikea juttu, koska rakastan miestäni. Parasta sekin että meillä nauretaan yhdessä paljon, ollaan kai sitten sielunveljiä tai- siskoja. . Hän on myös erittäin hyvä ruoanlaittaja ja hemmottelee uusilla kokeiluilla. Ainoa miinus etten tykkää enää kovasta vauhdista ja siitä pitää marmattaa, kun mittari näyttää lähemmäs 200 km/h. Muuten kyllä mieheni on hyvä kuski ja tempo liikenteessä erilaista kuin Suomessa ajettaessa.
Voisin sanoa samoin että olemme hyvä tiimi. 👩👨
Mietin jo aloitanko asiasta oman ketjun mutta kommentoin tänne
Puolison kanssa oltu yhdessä yli 12 vuotta, viimeiset 5 juhannusta erillään koska puoliso järkkää aina viime hetkellä itsensä jonnekin kaveribileisiin toiselle paikkakunnalle ilman että asiasta keskusteltaisiin. Ilmoittaa vaan että minä päivänä lähtee ja koska tulee takaisin
Olen sanonut kaipaavani yhteisiä juhannuksia. Muutoin parisuhde menee lupsakasti omalla painollaan
Asiasta kukkaruukkuun, olisi kiva kuulla ehdotuksia yksinäisen kaupunkijuhannuksen viettoon
Ollaan keksitty meidän koiralle ihan kuviteltu historia ja persoona ja aina toinen kertoo koiran mielipiteen ja toinen kommentoi sitä, väittäen vastaan, paheksuen tmv.
- Musti sanoi, että naapurin koiralla on asiat paremmin, tekevät kivempia lenkkejä ja saa nukkua sohvalla
-No tuo se aina jaksaa valittaa, mikä vika meidän lenkeissä ja sillähän on oma kiva peti
-Musti kertoi, että sillä on jokin uusi tyttöystävä minkä tapasi koirapuistossa
-No miltä se sinusta vaikutti, onko se sopivaa seuraa meidän Mustille?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut lapsesta asti välillä tosi kovia migreenejä, en näe selvästi ja tuntuu että käsi turpoaa. Mieheni lukee minulle silloin Neiti Etsiviä ja piirtää selkääni ihan kuin äitini teki kun olin lapsi. Naurettavaa mutta siinä tilanteessa se jotenkin rauhoittaa ja nukahdan helpommin.
Ihana! Olisipa tällaisia miehiä enemmänkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämme kuin kämppikset. Ei seksielämää viimeiseen neljään vuoteen ja nukutaan eri huoneissa. Mies istuu koneella kuukokkeet päässä tai pelaa pleikkaria kuulokkeet päässä. Ei koskaan kuuntele mitä sanon. Jos yritänkin sanoa jotain, alkaa heti puhumaan päälle.
Kuulostaa että elät meidän teinin kanssa.
Luulen, että tässä tapauksessa naisessakin on vikaa, vaikka syyllistät yksin miestä.
Ei noihin tilanteisiin ajauduta ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Annan miehelle tanssiesityksiä. Mies katsoo hiljaa kun vedän varoittamatta kömpelön tanssin mihin kuuluu kaikenlaista keikutusta.
Meillä mies tanssii. Ja haluaa, että katson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana! Olisipa tällaisia miehiä enemmänkin!
Täällä yksi!
Aina olen tullut jätetyksi :(
Nyhverö
Riimitellään laulujen sanoja uusiksi.
En mäkätä enkä valita koskaan miehelleni. Hän ei muuta teekään.
Luuletko että migreenikohtauksessa pystyy tai haluaa kuunnella jotakin sivistävää, mihin pitää keskittyä??