Mitä outoja parisuhde tapoja teillä on?
Mitä muut ovat ihmetelleet tai mistä ette edes viitsi kertoa kenellekkään?
Kommentit (376)
Vierailija kirjoitti:
Leikitään joskus piilosta kahdestaan. Kerran etsin miestäni puolituntia ennenkuin huomasin hänen jalat olohuoneen verhojen alta. Toisen kerran jouduin itse paljastamaan piilopaikkani kun mieheni ei tajunut katsoa pihan hiekotuslaattikkoon. Rupesi jalat puutumaan niin pahasti että pakko paljastaa piilopaikka.
Me leikitään kans siten että vuorotellen paskotaan ympäri kämppää ja sit arvuutellaan kumman torttu onkaan sekä jokerina seferikin tekee ljät yllärinä mukaan
Minä EN pieraise naiseni naamaan hänen nukkuessaan. Hävettää tämä sovinnaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut lapsesta asti välillä tosi kovia migreenejä, en näe selvästi ja tuntuu että käsi turpoaa. Mieheni lukee minulle silloin Neiti Etsiviä ja piirtää selkääni ihan kuin äitini teki kun olin lapsi. Naurettavaa mutta siinä tilanteessa se jotenkin rauhoittaa ja nukahdan helpommin.
Ihana mies <3
Neiti Etsivää? Wtf? Oletteko kuusivuotiata?
Mitä vikaa siinä on? Olen 27 ja luen edelleen Aku Ankkoja iltaisin sängyssä (niinkuin tein lapsena) koska se helpottaa nukahtamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut lapsesta asti välillä tosi kovia migreenejä, en näe selvästi ja tuntuu että käsi turpoaa. Mieheni lukee minulle silloin Neiti Etsiviä ja piirtää selkääni ihan kuin äitini teki kun olin lapsi. Naurettavaa mutta siinä tilanteessa se jotenkin rauhoittaa ja nukahdan helpommin.
Ihana mies <3
Mitä vikaa siinä on? Olen 27 ja luen edelleen Aku Ankkoja iltaisin sängyssä (niinkuin tein lapsena) koska se helpottaa nukahtamista.
Aku Ankka sopii kaiken ikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suuret tuloerot, mutta se ei ole pois elintasosta. Näin ei ole lähipiirissä. Mies sanoo, että jos tarvitset rahaa johonkin hankintaan niin pyydä. Joskus tuntuu ikävältä kuulla ystävien puolisoista, jotka käyttää taloudellista väkivaltaa.
Meillä on yhteinen tili, johon molempien palkat menee. Miehen palkka on puolet isompi kuin mun, mutta silti molemmat saavat täysin vapaasti käyttää tilillä olevia rahoja.
Pankista on useampaan otteeseen ehdotettu molemmille omia tilejä, varmaan sen takia kun nykyään niin paljon erotaan ja karataan.
Mutta mulla ja mun puolisolla on niin ehdoton luottamus toisiimme että pidämme tämän yhteisen tilin hamaan tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ns. matomoikkaillaan aina, kun toinen on lähdössä töihin yms. Jäänyt mukava tapa <3 Aina mennessä autoon ja autosta poistuttaessa annamme pusut. Puhumme paljon kaksimielisiä juttuja keskenämme. :)
Mitä on matomoikkailu?????
En ehkä saa nukuttua ensi yönä, jos tähän ei tule vastausta.
Viestistä päätellen kielisuudelmia.
Jos kyse kielisuudelmista, niin onpa vastenmielinen ja epäromanttinen nimitys niille. 🤮
Ketjun ekan sivun viestit kuulostaa tosi tutulta. Onkohan tällainen ketju ollut aiemmin ja ehkä poistettu, vai miten mulla on ihan deja vu -fiilis tästä?
Noh, anyway, meidän oudot tavat on varmaan ne, että nukutaan erillään miehen kuorsauksen takia (aika yleistä kaiketi), vietetään paljon aikaa eri huoneissa surffaillen omilla koneillamme ja syödään iltaruoka melko myöhään illalla. Tilit on erilliset, vaikka onkin yhteinen lainanhoitotili, johon kumpikin laittaa osuutensa lyhennyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä EN pieraise naiseni naamaan hänen nukkuessaan. Hävettää tämä sovinnaisuus.
Mutta naisen ollessa hereillä?...
Me ollaan yhdessä, oltu kohta 20v vaikka kumpikaan ei oikeesti haluaisi tai rakasta toista. Erotakaan ei voi, koska kunnes kuolema erottaa.. no asutaan kämppiksinä.
Meillä on omat kahvit ja omat kahvinkeittimet. Koskaan emme toisillemme keitä aamukahveja. Makumieltymyksemme eivät kahvin suhteen kohtaa huonostikaan. Vieraita ihmetyttää kaksi keitintä vierekkäin. Meille normaalia,yhdessä 10vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Leikitään joskus piilosta kahdestaan. Kerran etsin miestäni puolituntia ennenkuin huomasin hänen jalat olohuoneen verhojen alta. Toisen kerran jouduin itse paljastamaan piilopaikkani kun mieheni ei tajunut katsoa pihan hiekotuslaattikkoon. Rupesi jalat puutumaan niin pahasti että pakko paljastaa piilopaikka.
Talkkari löytää luurangon ensi talvena kun rupeaa hiekottamaan pihaa.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan yhdessä, oltu kohta 20v vaikka kumpikaan ei oikeesti haluaisi tai rakasta toista. Erotakaan ei voi, koska kunnes kuolema erottaa.. no asutaan kämppiksinä.
Olen minäkin parivuotta tuhlannut elämästäni tollasissa suhteissa. Tuhlata nyt koko elämänsä on ihan älytöntä.
Keittiössä kaksi jääkaappia.
Talossa 2 vessaa, molemmille omat
Omat sängyt.
Panohuone kellarissa jossa iso tv ja seksivärkit
38v yhdessä ja ei paremmin voisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumori on parasta suhteessa. Leikkimielisyys on aikuisellekin tärkeää.
Tämä on totta! Kukaan ei saa minua nauramaan niin kuin mieheni. Hän vieläkin lähettelee ihan hölmöjä postikortteja työmatkoiltaan. Soitellaan myös mutta noi kortit on meidän yhteinen vitsi:D
Meillä sama. Just viime viikolla meillä paloi hermot toisiimme Sokoksella. Mies rupesi valittamaan kuinka kauan voi ihmisellä kestää valita kahden kynsilakka värin väliltä. Lopulta hermostuin niin että otin jalat alleni. Tulen myöhemmin kotiin ja mies kokkailee keittiössä. Ensin ei puhuta mitään ennen kuin huomaan että se pelle on ostanut se molemmat kynsilakat ja lakanut sormenkyntensä toisella ja varpaankyntensä toisella värillä. Minua kävi naurattamaan ihan kauheasti mutta yritin pitää pokkani. Mies tuli ihan lähelle ja mukamas tosissaan kysyy että, silloin kun hymyilyttää noin paljon niin ei voi varmaan olla kovin vihainen?
Ei ehkä kuulosta kirjoittetuna hauskalta mutta tilanteena oli. Yhteinen huumori on tärkeää niin ystävyys kuin parisuhteissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumori on parasta suhteessa. Leikkimielisyys on aikuisellekin tärkeää.
Tämä on totta! Kukaan ei saa minua nauramaan niin kuin mieheni. Hän vieläkin lähettelee ihan hölmöjä postikortteja työmatkoiltaan. Soitellaan myös mutta noi kortit on meidän yhteinen vitsi:D
Meillä sama. Just viime viikolla meillä paloi hermot toisiimme Sokoksella. Mies rupesi valittamaan kuinka kauan voi ihmisellä kestää valita kahden kynsilakka värin väliltä. Lopulta hermostuin niin että otin jalat alleni. Tulen myöhemmin kotiin ja mies kokkailee keittiössä. Ensin ei puhuta mitään ennen kuin huomaan että se pelle on ostanut se molemmat kynsilakat ja lakanut sormenkyntensä toisella ja varpaankyntensä toisella värillä. Minua kävi naurattamaan ihan kauheasti mutta yritin pitää pokkani. Mies tuli ihan lähelle ja mukamas tosissaan kysyy että, silloin kun hymyilyttää noin paljon niin ei voi varmaan olla kovin vihainen?
Ei ehkä kuulosta kirjoittetuna hauskalta mutta tilanteena oli. Yhteinen huumori on tärkeää niin ystävyys kuin parisuhteissakin.
Siis kumpi teistä alkujaan oli ostamassa niitä kynsilakkoja?
Vierailija kirjoitti:
Nukutaan kerrossängyssä mitä ystävät ihmettelee. Meillä on kuitenkin ihan aktiivinen seksielämä enkä muutenkaan tykkää nukkua toisessa kiinni. Tilanpuutteen takia parempi ratkaisu kun parisänky tilaa viemässä.
Toivottavasti panohommat hoidatte alapedillä ettette tipahda liian korkealta.
Kyllä maailmaan mahtuu omituisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies <3
Ollaan nelikymppisiä. Sen takia vastasin tähän aloitukseen kuinka hölmö tapa toi on mieheltäni rauhoittaa minua.
No rauhoittaako se sinua?
Ei me nyt muuten mitään Neiti Etsiviä lueta mutta olen säästänyt ne kirjat lapsuudesta. Migreenikohtauksessa missä menee näkö auttaa että tuttu ja turvallinen ääni puhuu rauhoittavasti, silittää selkää ja pitää hiuksista kiinni kun oksennat. Taluttaa takaisin sänkyyn. Itsellä migreeni loppuu aina oksentamiseen.
Kaikkea kanssa..
Totta! Haluaisin itse kanssa tuollaisen puolison.
Ihania näistä osa. :) Me taas leikitään kolmella pehmolellulla. Me ei valitettavasti saatu lapsia, niin välillä ne on meidän "lapsia" ja välillä taas "me". Riippuu tilanteesta.
Me myös välillä näytellään toisillemme sketsihahmoja tai sitten niin, että toinen improvisoi jotakin, mitä toinen sanoo.
Teemme myös yhdessä hassuja tansseja ja näistä kyllä kärsii muutkin, sillä tanssimme niitä joskus ihan julkisestikin. Saamme tosin usein kehuja.