Mitä outoja parisuhde tapoja teillä on?
Mitä muut ovat ihmetelleet tai mistä ette edes viitsi kertoa kenellekkään?
Kommentit (376)
Piereskellään kumpikin ja kumppanin pierua kehuu mielellään, jos se on pitkä tai äänekäs.
Mikä tää pieru juttu on tässä ketjussa? Mitä ihmeellistä siinä on?
Olemme 20 vuotta nauraneet samoille asioille, väitelleet kiivaasti pahemmin toisilleen suuttumatta yhteisistä asioista, pussailleet kaupan hyllyjen välissä. Käyneet iltaisin nukkumaan käsi kädessä. Tuttavat ja kuopus ovat välillä sanoneet, että kuinka jaksatte toisianne kun pääsemme väittelyn makuun. Itsestämme se on loppujen lopuksi puhdistavaa, koska meissä kohtaa teoria ja käytäntö. Ihanaa on myös se, että mieheni on kiinnostunut vaatteista. Televisiota katsellessa voimme yhdestä suusta mieltää, että nyt ei jonkun stailaus ole osunut ihan nappiin😆. Lisäksi lässytämme myös lemmikeillemme.
Mitä se sinulle kuuluu?
Hanki oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme 20 vuotta nauraneet samoille asioille, väitelleet kiivaasti pahemmin toisilleen suuttumatta yhteisistä asioista, pussailleet kaupan hyllyjen välissä. Käyneet iltaisin nukkumaan käsi kädessä. Tuttavat ja kuopus ovat välillä sanoneet, että kuinka jaksatte toisianne kun pääsemme väittelyn makuun. Itsestämme se on loppujen lopuksi puhdistavaa, koska meissä kohtaa teoria ja käytäntö. Ihanaa on myös se, että mieheni on kiinnostunut vaatteista. Televisiota katsellessa voimme yhdestä suusta mieltää, että nyt ei jonkun stailaus ole osunut ihan nappiin😆. Lisäksi lässytämme myös lemmikeillemme.
Miehesi on tyttö?
Meillä päivän ensimmäinen tervehdys tai puhelut aloitetaan sanomalla "miu". Eli nau'utaan toisillemme. Usein myös whatsapp viestit alkaa tällä. Miu? = Ollaanko siellä linjoilla?
Mies siis opiskelee ulkomailla, joten ollaan puolet ajasta erossa. Sisko joskus kuullut, kun mies soittaa ja aina nauraa, kun puhelut alkaa miukumisella :D
Onpa hauskoja tarinoita... noi miukumiset naurattaa. Pierujutut ei niinkään🙃
Olen se joka kirjoitti meidän pihalemmikki Harri harakasta. Nyt Haraa ei ole näkynyt moneen päivään mitä ollaan ihmetelty. Äsken käytiin koiralenkillä ja tienposkessa oli musta linnun siipi. Lopun ruumiin oli joku eläin varmaan jo noukkinut mukaansa. Pahoin pelkään että Hara ei enää palaa kotikuuseensa😥
Kyllä se siipi on oikeasti ollut Haran😢 Kaveria ei ole näkynyt ainekaan viikkoon. Ehkä kuulostaa naurettavalta mutta mulla on vähän mieli maassa Harrin kohtalon takia. Olen lomalla ja aamukahvin kanssa katsellut pihalle missä Harri viimeiset vuodet painellut rintarottingilla kuin tarkistamassa tiluksiaan.
Oioi. Ollaan erossa välin viikkokin. Mies golfaa, mä maalla hengailen. Laatuaikaa molemmilla. Sit kiva taas nähdä. Ja puuhastella yhessä...
Yhdessä oltu 29v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siipi on oikeasti ollut Haran😢 Kaveria ei ole näkynyt ainekaan viikkoon. Ehkä kuulostaa naurettavalta mutta mulla on vähän mieli maassa Harrin kohtalon takia. Olen lomalla ja aamukahvin kanssa katsellut pihalle missä Harri viimeiset vuodet painellut rintarottingilla kuin tarkistamassa tiluksiaan.
Oi voi. Rauha Harrin sielulle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päivän ensimmäinen tervehdys tai puhelut aloitetaan sanomalla "miu". Eli nau'utaan toisillemme. Usein myös whatsapp viestit alkaa tällä. Miu? = Ollaanko siellä linjoilla?
Mies siis opiskelee ulkomailla, joten ollaan puolet ajasta erossa. Sisko joskus kuullut, kun mies soittaa ja aina nauraa, kun puhelut alkaa miukumisella :D
Niin meilläkin. Olemme nelikymppisiä. Miu ja mäy vaan!
Hauskoja tarinoita, lisää, lisää
Meillä on muutama sanaväännös miltei päivittäin käytössä ja ihan oma tapa toivotella hyvää yötä😉
Meillä on kotikurisuhde ja annan akalle raippaa persiille joko syystä tai syyttä jos siltä tuntuu.
On ihme että löysin niin sopivan puolison. Ja hän minut. Viihdytään molemmat myös yksin, eipä kauheesti pidetä enää yhteyttä sukulaisiimme. Hän on just se, kenen kanssa tahdon olla, kotoisa olo. Samoin hän miettii minusta. Pikkuhiljaa on muodostunut oma mukava olomme olla, tykätään useimmista samoista ruoista. On sunnuntaiajelut, istutaan terassilla kesäisin... on yhteisiä ystäviä, myös omia. 29 yhteistä vuotta, ei hullummin. Alussa säkenöi enemmän, riitojakin oli. Nyt on terävimmät särmät hioutunut...💕
Kuulostatte todella rennolta pariskunnalta. Varmasti jokaisten illanistujaisten halutuimmat vieraat;D