Siis MITEN ihmiset löytää kumppaneita?
Kommentit (147)
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Muistetaan nyt edelleenkin vielä se, että nettideittailun ulkopuolella naisten lähestyminen on sallittu vain pitkille, treenatuille ja komeille miehille. Heikkotasoinen mies vänisemässä jotain iskurepliikkejä vässykkämäisesti ahdistaa moderneja voimaantuneita naisia, mutta tämä epätoivottu käytös onkin jo saatu aika hyvin kitkettyä pois #metoo:n avulla.
Jos haluaa esim. älyllisesti ja arvomaailmalta yhteensopivaa seuraa, netti poislukien ehkä tinder on todennäköisesti paras tapa lähteä kalastamaan. Joku toinen samanhenkinen, voi ajatella juuri samoin.
Baarista useamman kerran ja kaveripiirin kautta oon löytänyt. Ei ole onnistunut sovelluksissa, se keskinäinen kemia ja toisen persoonallisuus eivät näy tarpeeksi selvästi sovellusta käyttämällä ja mieluiten siksi oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Baarista useamman kerran ja kaveripiirin kautta oon löytänyt. Ei ole onnistunut sovelluksissa, se keskinäinen kemia ja toisen persoonallisuus eivät näy tarpeeksi selvästi sovellusta käyttämällä ja mieluiten siksi oikeassa elämässä.
Tuon vuoksi ei mitään yleispätevää sääntöä ole. Yksi tuijiottaa pelkkään ulkonäköön, toinen luottaa vaistoihinsa ja kolmas hakee älyllistä tai muuta yhteensopivuutta. Pinnalliset arvot jylläävät edelleen parinvalinnassa, joten sitä pienemmät markkinat, mitä enemmän eroat keskiarvosta.
N34. kirjoitti:
No ottihan se aikaa. Reilu 3 vuotta, varmaan lähemmäs sadat treffit, 5 tapailusuhdetta. Kunnes löytyi suunnilleen itseni ikäinen, koulutettu, itsestäänhuolehtiva, tunnetaitoinen, fiksu, hauska ja ei-alkoholisoitunut mies.
Omaa matkaa hidasti kaksi lasta edellisestä suhteesta puolin ja toisin. Kaikki miehet ei hyväksyneet minun äitiyttä ja miehistä taas 90% oli sellaisia, etten ikinä olisi niitä voinut ottaa lasteni elämään osalliseksi.
Nykyinen mies on lapseton eikä halua omia lapsia, mutta hyväksyy minun lapset.
Onnistuisipa meiltä miehiltäkin tällainen rakkauden optimointi oikeassa elämässä eikä vain videopeleissä. Taidat olla varsin kaunis?
"Menee ahdistelun puolelle jos pyytää jatkuvasti samaa naista ulos, vaikkei tätä kiinnosta. Ja eikö sitä anneta sinkulle ohjeeksi, että älä masennu. Uutta yritystä vain. Ei kannata jäädä vellomaan yhden naisen/miehen perään. Mutta toisaalta kun nainen käy sadan miehen kanssa treffeilla, niin se on hyväksyttävää. Tässä ketjussakin on siitä kirjoitus."
Ei kannata jäädä vellomaan, mutta jos tunteita on ollut, se tapahtuu väkisin. Tuntuu että nykyään melkein jokainen menee sellaisella liukuhihnameiningillä, uutta vaan putkeen kun edellinen suhde päättyi tai ihastus ei ollutkaan kiinnostunut. Ihan kuin se ihminen ei olisi koskaan merkinnyt mitään. Joskus olen miettinyt, onko näillä ihmisillä tunteita ollenkaan ja kykenevätkö he aidosti kiintymään keneenkään. Jotenkin tuntuu että moni valitsee kumppania vain ulkoisten speksien perusteella eikä tunteilla ole asian kanssa mitään tekemistä.