Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MITEN ihmiset löytää kumppaneita?

Vierailija
18.06.2023 |

Ottaa aivoon 🤯

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet baariin ja vedät kännit ja olet sosiaalinen. Ja kas kummaa, aamulla sulla on vieressä mies/nainen ja luultavasti alastomana.

Vierailija
122/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Missä te oikein liikutte, jos ei kumppania löydy? Itse olen aikoinaan löytänyt opiskelujen parista, töistä, ravintolasta, festareilta, matkoilta, kavereiden kautta, laivalta ja kerran jopa lentokoneesta. Alkoipa yksi suhde aikoinaan netin deittipalstaltakin.

Painotus sanalla aikoinaan. Täällähän joka päivä puhutaan, miten nykyään on treffailu aivan erilaista kuin silloin muinoin. 

Minulla itselläni kävi tuuri Sillä tavalla, että pitkän suhteen jälkeen törmäsin vanhaan tuttuun, ja molemmat oltiin tilanteessa, että haluttiin elämältä samoja asioita. Jos olisin tinderin varaan jäänyt, niin luultavasti olisin vieläkin sinkku, niin kuin eksäni on. 

Ihmisillä pitäisi olla parisuhteeseen paljon enemmän kriteerejä, kuin "satuin törmäämään vanhaan tuttuun ja haluttiin elämältä samoja asioita". Ei ihme, että suhteet eivät kestä paria vuotta pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet baariin ja vedät kännit ja olet sosiaalinen. Ja kas kummaa, aamulla sulla on vieressä mies/nainen ja luultavasti alastomana.

Ja saat +30 vuoden iässä kumppaniksesi alkoholistin. Loistavaa!

Vierailija
124/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Missä te oikein liikutte, jos ei kumppania löydy? Itse olen aikoinaan löytänyt opiskelujen parista, töistä, ravintolasta, festareilta, matkoilta, kavereiden kautta, laivalta ja kerran jopa lentokoneesta. Alkoipa yksi suhde aikoinaan netin deittipalstaltakin.

Painotus sanalla aikoinaan. Täällähän joka päivä puhutaan, miten nykyään on treffailu aivan erilaista kuin silloin muinoin. 

Minulla itselläni kävi tuuri Sillä tavalla, että pitkän suhteen jälkeen törmäsin vanhaan tuttuun, ja molemmat oltiin tilanteessa, että haluttiin elämältä samoja asioita. Jos olisin tinderin varaan jäänyt, niin luultavasti olisin vieläkin sinkku, niin kuin eksäni on. 

Ihmisillä pitäisi olla parisuhteeseen paljon enemmän kriteerejä, kuin "satuin törmäämään vanhaan tuttuun ja haluttiin eläm

Samat arvot ja halut ovat parhaat kriteerit. 

Vierailija
125/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki baarissa käyvät ovat alkoholisteja? Myös ne jotka käyvät siellä kerran vuodessa?

Vierailija
126/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella naisella on pitkä jono innokkaita prinssejä oven takana mutta eihän teille kelpaa kuin laatikkoleukalääkärilentäjä jolla on miljoonaomaisuus. Naisen sinkkuus on aina vapaaehtoista

Miksi naisten sinkkuus nähdään ongelmana? Nainen pistää suurimmalti osin itsensä likoon. Miehen ei tarvi muuta kuin käydä töissä joka sekin on nykyään liikaa vaadittu.

Tuolla kuulee ja näkee jonkin verran epätoivoisten hakevan miehiä. Lopulta hekin herää (liian myöhään) miksei kannata pariutua.

"Nainen pistää suurimmalti osin itsensä likoon."

En oo ikinä moista hevonp@skaa lukenu missään.

Edelleen se on mies joka kysyy, esittelee ittensä, tekee kaikki alotteet, heittää läppää, tanssii ja riekkuu, järkkää treffit, maksaa

Tilastollisesti naiset kuitenkin pariutuvat nimenomaan machiavellimäisten miesten kanssa ja hankkivat lapset sellaisten kanssa. Näin objektiivisesti sanottuna on paljon todennäköisempää että julma narsisti mies saa lapsia ja parisuhteen kuin kiltti ja vaaraton mies.

Vierailija
127/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki baarissa käyvät ovat alkoholisteja? Myös ne jotka käyvät siellä kerran vuodessa?

Todennäköisesti mies käy siellä huomattavasti useammin. Toki, aina voi olla hyvää tuuria, mutta useimmiten ei.

Vierailija
128/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tällainen mies, joka saa seksiä baarista heti, kun käy siellä kerran, niin veikkaan hänen olevan tukevasti varattu.

Vierailija
129/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti kiinnostumalla, ihastumalla ja rakastumalla.

Ajatus että "haluan kumppanin", pitäisi "löytää kumppani" ei oikein toimi, kumppaninhaku itseisarvona ei mitenkään auta pääasiaa eli sitä rakastuuko 2 ihmistä toisiinsa ja haluavatko he tehdä rakkaudestaan vieläpä  parisuhteen.

Vierailija
130/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus että "haluan kumppanin", pitäisi "löytää kumppani" ei oikein toimi, kumppaninhaku itseisarvona ei mitenkään auta pääasiaa eli sitä rakastuuko 2 ihmistä toisiinsa ja haluavatko he tehdä rakkaudestaan vieläpä  parisuhteen.

No harvan suomalaisen miehen kohdalla se rakkaus kävelee syliin. Naisilla näin voi käydäkin.

Vierailija
131/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti mies käy siellä huomattavasti useammin. Toki, aina voi olla hyvää tuuria, mutta useimmiten ei.

En käy ollenkaan. Juon kotona ja kohta menen paskalle ja sitten lähden pilkille. Sinä jäät märisemään tänne palstalle.

Vierailija
132/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvan suomalaisen miehen kohdalla se rakkaus kävelee syliin. Naisilla näin voi käydäkin.

Naisille vaan "tapahtuu asioita"

Vierailija
133/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ja harrastukset, siellä näkee parhaiten millainen joku oikeasti on, eikä jonkun muokatun profiilin takana tai humalassa.

Toki kyllä se yökerhokin on parempi kuin netti, vaikka netistäkin järkevä löytää järkevää seuraa, myös pysyvää.

Vierailija
134/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ nainen, päihteetön ja työelämänulkopuolella. Ei kavereita tai harrastuksia. Aivan mahdotonta kumppania löytää näillä kriteereillä.

Vierailija
135/147 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ nainen, päihteetön ja työelämänulkopuolella. Ei kavereita tai harrastuksia. Aivan mahdotonta kumppania löytää näillä kriteereillä.

Kokeile tinderiä 

Vierailija
136/147 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi koulusta, harrastuksista, baarista, bileistä, deitti app:stä ja jopa sukujuhlista. Esimerkiksi oman puolison löysin siskon häistä.

Kyllä se homma vaikeutuu oleellisesti kun mennään yli kolmenkympin. Ei ole koulua tai bileitä. Baarissa ei voi tietää kuka on sinkku. Sama esim salilla jne. Sukujuhlissakaan ei ole tullut sinkkuja vastaan. Töissä kolleegat lähinnä naisia. Aika vähiin jää vaihtoehdot. Lähinnä nuo paskat äpit, jotka on täynnä vonkaajia.

Mitkään sinkkuvilkut ei myöskään toimi koska parilliset tuumaavat etteihän se mitään haittaa vaikka itsekin se laittaa, voi testata markkina-arvoa.

Mielestäni parilliset monesti upottaa sinkun kailottamalla kaikille että tässä tää meidän sinkku etsii puolisoa, ottakaa nyt joku!

Tätä tosiaankin on kokeiltu jollain festareilla. Mitä vikaa on siinä että tietää vastapuolen olevan sinkku/varattu? Ihmisyyttä itsessään tieto ei muuta mihinkään. Tai sinkkukori kaupassa.

Vierailija
137/147 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua. Erosin kaksi vuotta sitten 15 vuoden suhteesta. Olen kaikin puolin normaali, akateeminen , iloinen , ei mitään ongelmia. Normaalivartaloinen ja normaalin nätti ja pukeudun siististi.

Kahdet treffit takana eron jälkeen kahden eri miehen kanssa ja siihen jäi. Eka mies etsi vuoroviikkotyttöystävää lapsivapaille viikoille. Toinen mies ilmoitti viettävänsä aikaa mökillään ja ehtisi toisinaan lähiviikoillaan tapaamaan lapsensa kanssa.

Nuo oli molemmat akateemisia ja ulospäin fiksun näköisiä 40+ miehiä.

En tahdo miestä, jolle olen tarvittaessa luokse kutsuttava esine. Sinkkuus taitaa olla ihan hyvä vaihtoehto.

Miksi korostat akateemisuutta?

Vierailija
138/147 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kalatiskillä töissä kaupassa ja tapasin mieheni niin, että hän osti kalaa ja kysyi onko mulla tänään kiireitä tai mitään tekemistä. Sanoin ei tässä ole mitään, niin hän sanoi että lähetkö ulos ja sanoin voin lähteä. 5v ollaan oltu yhdessä. Eikä minua ole ikinä pyydetty ulos niin, että olen töissä puolikas lohi kädessä.

Naisille kaikki on helppoa.

Mies taas joutuu pyytämään kymmeniä tai satoja naisia ulos. Varsinkin jos yrittää pokata asiakaspalvelijoita.

Mies, joka pyytää sataa naista ulos sen sijaan, että pyytäisi yhtä naista sata kertaa ei tiedä mitä haluaa. Ja se näkyy kauas.

Menee ahdistelun puolelle jos pyytää jatkuvasti samaa naista ulos, vaikkei tätä kiinnosta. Ja eikö sitä anneta sinkulle ohjeeksi, että älä masennu. Uutta yritystä vain. Ei kannata jäädä vellomaan yhden naisen/miehen perään.  Mutta toisaalta kun nainen käy sadan miehen kanssa treffeilla, niin se on hyväksyttävää. Tässä ketjussakin on siitä kirjoitus.

Vierailija
139/147 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olen todennut että on ihan sama etsinkö kumppania jostain Tinderistä vai en, on ihan yhtä epätodennäköistä että löydän. Kävelee vastaan joskus jos kävelee, jos ei niin sitten se on jatkettava yksin.

Vierailija
140/147 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vaaditaan lopulta hitokseen tuuria. Pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja sen toisen pitää olla siellä myös. Itse olin ollut jo kahdessa pidemmässä (15 ja 7 vuotta) suhteessa jotka ei olleet mitään elämän rakkauksia ja olinkin jo siinä ajatuksessa että jos tää on se mitä on mulle tarjolla niin unohdetaan koko juttu. Menin tinderiin lähinnä ajankuluksi mutta niin vain kävi että kolme päivää ja mätsäsin sellaisen miehen kanssa joka tuntui hyvin nopeasti todella hyvältä, luontevalta ja kertakaikkiaan oikealta. Ollaan oltu yhdessä ekoista treffeistä lähtien ja alusta asti oli selvää että nyt on tarjolla jotain ainutlaatuista, molemmille. 

Tuuri. Sitä meillä oli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan